Mei mama's 2008 Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door anastasia, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Juud, denk niet dat ze ziek zijn omdat je teveel doet. hoogstens kan een kind overprikkeld raken en daardoor huilerig of niet goed te pas.. maar echt ziek dan moet je het denk ik wel heel erg ritmeloos enz doen.. en dat doe je niet.
    Soms kun je er ook gewoon niets aan doen!
    Maar ik herken het wel. Ik was met Laura gaan wandelen in oktober met mike en dacht lekker ff de benen strekken, mooi weer enz.. maar toen ze 4 dagen later flink ziek was en oorontsteking had voelde ik me toch schuldig want daar zat wel een verband in.. :( toch te koud, wind op de oortjes gehad enz enz..
    Maar je kan ze ook neit voor alles beschermen.

Als Amy het goed doet zonder antibiotica is dat eigenlijk wel een pluspunt! ab is echt slecht voor je weerstand daar heeft de huisarts wel gelijk in. Maa zo vaak oorontsteking zou ik ook bang zijn voor gehoorbeschadiging ofzo door herhaaldelijk die infecties

Bij mij vroeg de KNO ook of ze sliep met haar mond open, veel verkouden, hoe vaak oorontsteking, of ze snurkte, hoe ze in ebd lag met haar hoofdje, en nog een hoop vragen, vrij duidelijk was het bij ons..
    Ik heb zelf dus lang getwijfeld, ik wist ook niet waar ik goed aan deed... nu zal de tijd het uitwijzen ... :)

2. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Ik ben idd wel heel relaxed, maar merk wel dat ik dit keer nog veel relaxder ben als bij Noah... je weet wat je moet doen en ik ben ook makkelijker met Lucas. En het scheelt ook dat Lucas gewoon veel rustiger is als Noah was.. Noah lag bijv al niet lkker in de wagenbak, meneer wou kjken, zo klein als hij was en Lucas slaapt gewoon.. als ik tussen 2 voedingen wegga dan ligt ie de hele tijd te tukken in de wagen doro de schommelingen... is gewoon ander kind als Noah was..

Ikke wil ook in de meeting!!!! gezellieeeee...!!

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hahahahaha gezellig hoor meiden , we moeten zeker daten!!! We kunnen anders wel een date plannen met elkaar maar ja dan zien we de beebs weer niet dus dat schiet ook niet op!
    dus we moeten denk ik eerst naar juud en dan naar jou gina hihihi ,... en met onze snelheid zit noah op de kleuterschool :D
    Nee meiden ik vind het gezellig!
    Moeten we echt doen!

4. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ik ga zo maar eens slapen

ik zal wel erg kort slapen vanacht! want mike loopt zo te kloten met die flessen .. hij ligt om 1900 na zijn fles echt heel diep in coma, zo diep dat ik hem echt uit een hele diepe slaap moet halen voor de fles om 22uur..
    nu heb ik hem dus fles om 19uur gegven en om 20 u in bed gelegd... dus die is misschien om 3 uur vanancht wel weer wakker.! nou ja we zien wle, als dat idd het geval is dan morgen maar wat anders proberen.

Wat dat betreft ben ik ook wel relaxter hoor! ;)

5. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Tja volgens mij ben je ook gewoon makkelijker met 2e.. hier gaat lucas om 9 uur naar zn bed en dan slaapt ie tot hij zelf wakker word.. maak m nergens wkker voor..ene keer komt ie 12 uur andere keer 1 uur... en daarna slaapt ie ook weer door.. vanacht kwam hij 5 uur pas weer na half 1 en eergisternacht kwam hij om half 3 na half 1.. dusss... maar toen sliep hij wel weer tot half acht en vanochtend tot 9...

6. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja schiet eens op met een datum prikken!!!
    Want idd eerst moeten jullie langs mij en dan weer langs gina haha, we kunnen het ook combineren maakt mij niet uit.

Misschien ook weleens leuk om een keertje een hapje te gaan eten of wat drinken 's avonds???

7. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ja dat vind ik ook leuk :) Ik heb mijn rooster voor maart nog niet, en ook een beetje weinig centjes eigenlijk maar ik heb wel zin hoor :)

8. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Waarom wonen jullie zover weg???

9. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Janny, ik weet uit ervaring dat dat geen toeval is (van de betere klanken)... Heb er hier met 2 meiden ervaring mee!!! En ik heb er geen spijt van. Zijn nu toch al een aantal R maanden op weg en nog geen oorontsteking hier in huis gehad! Heeerlijk!!

Bij Sam ook de vragen over de open mond, het snurken etc. En ook hier geen twijfel bij de kno arts.
    Bij Fay was de noodzaak misschien iets minder, maar qua ziektes wel weer.
    Ik heb echt het gevoel dat ik er goed aan heb gedaan om de buisjes te laten plaatsen en de neusamendel te laten knippen.

10. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Juud, had ik al gezegd dat ik echt blij ben dat Britt weer bij jullie thuis is?

11. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Gina, ik denk ook wel dat je vaak met een tweede makkelijker bent. Gewoon ook door het vertrouwen in jezelf.

Vanavond is alleen Fay thuis, en ik kan soms zo genieten van het naar bed brengen. Even lekker knuffelen en lachen met haar.. zooo geweldig. Maakt het geruzie van de dag wel weer goed hihihihi. Morgen rustig boodschappen doen, dus zonder Sam, die is bij mijn ouders. Morgen komt mijn nichtje ook, mijn moeder heeft al heeeel programma met wat ze gaan doen. En Sam had er zo'n zin in, echt heel leuk als ze dat zo gaan denken.

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Bedankt Daphne!
    Ja ach wat is ver weg Daphne haha, je kan makkelijk even langs fiesten hihi, de deur staat open.
    Leuk dat ze zich van dingen bewust zijn zoals nu met Sam en ook lekker om de jongste dan alle aandacht te geven!

Ja wat betreft die buisjes, ging een beetje twijfelen weer toen jullie zeiden met de mond open en snurken, maar ze duimt en zo valt ze in slaap en nu weet ik niet of ze snurkt en met de mond open slaapt....zal eens opletten, snurken alleen als ze verkouden is en mond open dan ook hmz.....

13. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    hey ideetje jullie komen gezellig met z'n allen naar het o zo mooie almelo neem de strijkwas mee en iedereen ziet elkaar en ik hoef niet een heel eind te reizen hahaha nee daphne je hebt gelijk het is jammer dat we zo'n eind uit elkaar wonen
    maar gelukkig bestaat er internet ga zo werken rest fijn weekend

14. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Goedemorgen,
    Miriam..werk ze!!!
    Meiden zo'n meeting..tja en als je het over weg wonen hebt..

Hier dacht Evan dat ook 'sachts slapen voor mietjes is...balen wan juist vannacht had mijn man slaapmedicatie genomen waarddoor ik er steeds uit kon...om kwart over 7 was Evan er klaar mee. Ben benieuwd of hij vanmidag dan wel wil slapen. Testen...eigelijk hetzelfde verhaal...na 5 minuten wit na 7 minuten een streepje...word ik niks wijzer van. Ik heb er zelf geen vertrouwen in...ik hoop dat ik ongi word dan heb ik meer zekerheid..

15. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Ik ga zo cb halen...we zijn er flauw van...haha..

16. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Nou mijn duimen draaien nog steeds overuren hoor Maris.. ik hoop dat cb meer duidelijkheid geeft!!!!

Jaaaaaaaaaaaaaaa ook gezellig.. doen we savonds afspreken en dan gezellig hapje eten!!! zien we andere keer de baby's wel hihihihi...

17. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Goedemorgen!!!!
    Hier een dametje met een mega ochtendhumeur.... loopt te piepen om de kleinste dingen dus die heb ik op de bank gezet met de tv aan... kan ik ff beneden stofzuigen en strijken (nog meer zin in strijkwas miriam?? ;)).
    Verder rustige dag.. gisteren al boodschappen gedaan voor de hele week.. John is werken en het regent buiten... need I say more??
    Leuk om een date te plannen.... alleen moet ff kijken wanneer deze beeb van plan is om eruit te komen ;).

@ Maris.. hè bah die onzekerheid... hoop dat de CB meer duidelijkheid geeft... duim nog steeds voor je, maar begrijp dat je ereinig vertrouwen in hebt. Kop op!!

@ Gina.. wat heerlijk dat Lucas zo'n makkelijk ventje is. lekekr genieten!!

@ Daphne.. lekker genieten van Fay... en Sam ook helemaal zin in haar dagej uit dus super!!

@ Lafo.. hoe is de nacht met je meiden gegaan?

Nou, ik ga ff wat doen hier... als ik ooit de loterij win neem ik een huishoudster (of 2 hahaha).

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hi meiden,

Britt heeft vanmorgen weer een hele fles uitgespuugd, maar weer even aankijken.
    Amy kwam vannacht heel vaak, huilend gillend au poep au poep.
    Maar er kwam steeds maar niets en vanmorgen net na het badderen echt weer een diarreeluier tot halverwege haar middel.
    Wel weer heel sneu, dacht dat we er van af waren...eten weer nauwelijks dus gister misschien een opleving en nu weer terug bij af?? Hoop van niet.
    We moeten eigenlijk langs me schoonmoeder, die is thuis en kan natuurlijk niks vanwege de operatie.
    Die zorg delen we met Ramon z'n broer, je weet wel mijn geliefde zwager.....die stuurt alleen maar kutsmsjes en belt zelfs toen Britt in het zh lag dat we ook wat moesten doen voor moeders...en nu dus weer de hele dag dat gezeik al, ik ben 'm zo zat....

Ik reageer later verder meiden moet weg xxxx

19. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Moet ik nog meer zeggen??

20. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    wauw Mariska gefelciteerd met je zwangerschap... Ik ben zoo blij voor julliee.

Deel Deze Pagina