Mariska : GEFELICITEERD !!!! WOW ! Wat zullen jullie lekker op een wolk zitten meid!! Lekker genieten !! xxxxxxxxxxxxxx
Wat balen meid..... en dan ook nog je sm. Maar goed dat je zwager niet de mijne is.... ben altijd erg snel klaar met dat soort mensen. Laat zij maar even wat meer doen.... jij hebt al genoeg om handen thuis. Beetje jammer dat hij dat niet inziet. rustig aan. xxx
Zo.. de was is weggevouwen en gestreken. Alleen nog ff het bed weer opmaken... maar dat doe ik met John. eerst maar ff de hond laten plassen.. Zoë is nog niet op haar gezelligst.. gaat ook niet meer gebeuren volgens mij vandaag. Hopelijk slaapt ze straks een beetje. Anders wordt het voor ons beiden wel een errug lange dag .
Dank jullie meiden!!! Ook voor het medeleven steeds.. Evan ligt voor de verandering wel te slapen....mocht ook wel na zo'n nacht..
Wat lekker dat hij slaapt.... Zoë heeft vanacht wel goed geslapen, maar heeft een humeur brrrrrr. Dus even broodje eten en dan gaat ze ook richting bed. Denk dat ze wel snel vertrokken is.
Vanochtend hoorde ik Isa praten en ineens huilde hij heel erg: Ik was even gaan kijken.. En wat zag ik, zijn arm heeft ie tussen de spijlen gedaan en nog eens met zijn hand terug tussen een andere spijl... DUs hij zat helemaal vast met zijn arm.. Begrijpen jullie mij een beetje.. Isa ligt nu te slapen, We hebben nog het huis gestofzuigd, maar hij heeft het deksel van de stofzuiger eraf gehaald. Ik weet niet of het nog terug gezet kan wordn... Mijn oma is toch maar gebleven, Mijn zusje heeft volgende week examens, dus dan kan ze niet leren als er iemand thuis is.. Dus het beste is dat ze blijftt.. Ik ben nog steeds niet ongesteld, ik heb sins vorige zaterdag tussendoor wel oudbloed, pff wordt gek hier...
Wat zielig dat Isa vast zat met zijn armpje... die kleintjes zijn ook soms veel te creatief . leuk dat je oma is gebleven. Woont ze normaal gesproken dan bij je zusje? Ik heb ook wel eens een cyclus met oud bloed gehad... en dan de volgende cyclus weer normaal. Waarom wordt je er gek van? Denk je dat je zwanger bent? dan moet je ff testen.
Ja zijn arm deed wel pijn toen ik eruit ging halen... ze blijft tot vrijdag.. Nee mijn oma is uit Turkije gekomen voor familiebezoek en ze blijft tot maart hier bij al haar kindjes en kleinkindjes, ze zou naar mijn ouders gaan, maar mijn zusje heeft examen dus daarom is ze gebleven.. .. Ik denk dat ik NIET zwanger ben, want ik slikte mijn pil op tijd in.. Ik wordt gek omdat ik niet weet hoeveel dagen mijn cyclus is...weet ook niet of ongi ben of niet...
Klimmen jullie kindjes ook de op stoelen en de salontafel.. Isa doet dat al een paar dagen.. En hij is zoo ondeugend.. Ik ga effe dweilen en dan kom ik zooo terug..
Hier wordt niet op de salontafel geklommen... ze zou wel willen . Hier wordt duidelijk aangegeven wat Zoë wel en wat ze niet mag. Dat werkt het beste... en hem er steeds weer afhalen. Ik zet Zoë ook wel eens 3 min. in de gang als ze echt de boel op stelten zet. Kost soms best energie, maar ze gaan het uiteindelijk echt wel begrijpen. Ze zijn nu op een leeftijd gekomen dat ze ALLES gaan uitproberen... en wel 10x achter elkaar.... :x mbt bruinverlies. Ik zal de eerste dag van je bruinverlies gewoon tellen als de eerste dag van je menstruatie. Dan zou je toch ook ongesteld moeten worden? En dan vanaf daar gewoon weer opnieuw je cyclus uittellen.
Volgens mij is het stil boven................................................ ik duik ook snel ff op de bank voor ze zich bedenkt .
Hij weet wel wanneer ik boos ben, maar hij doet het juist terug express... En als ik soms laat ik zien dat ik wel echt boos ben en dan rent ie gelijk weg... Ik zal es zien hoe ik mijn cyclus moet tellen..
Ik heb ook gedacht dat het misschien wel van de ingreep is, ze is donderdag natuurlijk geopereerd dus denk wel dat het het gevolg van de operatie is. Maar ik vraag me af wat de arts er aan kan doen. Er komt ook heel veel troep uit één van de oortjes, dus denk dat het daar mee te maken heeft. Heb haar idd een zetpilletje gegeven en nu lijkt ze wel weer wat op te knappen... en is ze weer lief aan het spelen Daarnet was het echt een heel zielig vogeltje knalrode wangen , suffig en ze wilde alleen maar bij me liggen... Nu is ze aan het kleuren, dus gelukkig maar... hoop dat ze een goede nacht maakt vannacht