December 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Luuz, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Omdat ons topic gesloten is (meer dan 1000 berichten) hier deel 2

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Goedemorgen:D

Gisteravond om 20.30uur de fels gegeven en na een half uur alweer brullen natuurlijk.. alles gechecked, bleek dat ie nog honger had.. moet daar tocdh op gaan letten, is al de tweede keer dat ik m te weinig geef haha:D daarna heerlijk geslapen tot 2.30 en pas weer een fles om 7uur.. ligt nog lekker te slapen:D

mama even ontbijten, dan flesje erin, wat spelen en het huishouden maar weer bijwerken haha.. morgen komt manlief weer thuis dus moet er wel een beetje netjes uitzien hihi

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    goedemorgen meiden

hier ook een redelijke nacht achter de rug
    om 00:45u laatste fles
    toen werd hij om half 6 weer wakker maar heb het kunnen sussen tot half 8 ;)

vanmiddag naar de kinderarts met Mitchell
    ga nu echt onderzoeken eisen want zo schiet het niet op
    ben benieuwd.

hier nog steeds geen ongi, ben benieuwd hoe mijn cyclus gaat zijn (pco)

vinden jullie de tijd nu ook zo snel gaan?

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Tijd gaat belachelijk snel:(
    vind ook dat hij veel te snel groot word haha.. (ja nu al hihi)

Gewoon eisen meid! Ziekenhuizen kennende schiet het nooit op...

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ja ik vind mitchell nu ook al zo groot
    was zaterdag op kraamvisite bij een vriendin
    beebje was 2 dagen oud
    mitchell leek wel een reus... ;)

ik heb al wat rond zitten kijken wat hij evt kan hebben (stom internet eigenlijk)
    kan evt koemelkallergie zijn, en wil hem ook laten testen op hirsprung enzo
    casey is daar 2 jaar geleden ook op getest en had gelukkig niks.
    maar toch, wil niet weer zo door sukkelen..
    tis niks voor mij ben gewoon op na 6 weken al... moet je nagaan als het nog maanden duurd
    en voor mitch is het ook niet leuk, hij is zo onrustig en komt ook niet in zijn ritme en aan rust toe

ik wil zo graag genieten van ons mannetje, voel me soms echt schuldig tegenover hem
    ik heb hem graag gewild.. en nu doe ik hem dit aan al die pijn enzo :(

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Goedemorgen!!
    Ons oude topic gesloten...hmmz raar maar zal wel :)
    Hier alles goed, prima nacht achter de rug.
    Beau ligt hier heerlijk te stinken in de kamer....poepalarm :D Haha, ik ga hem maar eens lekker in bad doen.....tot straks!

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    boven de 1000 berichten worden de topics voortaan gesloten ivm traagheid van het forum ;)

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ahh vandaar.
    Dat wordt flink ruimen dan :)
    Beau is weer lekker schoon, ligt nu te pruttelen in de box.
    Het lijkt erop dat hij alweer honger heeft, ik ga hem denk ik maar ff weer een flesje geven....misschien slaapt hij daarna weer eventjes.

9. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Heel irritant die topic-sluit ellende, maar goed, we gaan hier maar weer verder.

Hier weer een blije mama na gisteren echt even een kleine breakdown te hebben gehad. Vanmorgen kreeg ik echter een paar keer achter elkaar een welgemeende lach van mijn meisje dus ik kan er weer helemaal tegenaan!!! Moest wel huilen toen ze lachte, hoop maar dat ze daar geen trauma aan overhoudt :D maar waren tranen van blijdschap.
    Zo sneu dat dat lachje eruit kwam tussen twee aanvallen van krampjes in, maar daar blijven we gewoon hard aan werken.

Zometeen komt een collega van me op kraambezoek. Was al bij haar geweest want ze is een week voor mij bevallen van een zoon, maar nu had ze eindelijk mijn kado binnen....Ik ben benieuwd. Gisteren ook echt vreselijk lieve kleertjes gekregen van 2 andere collega's. Ik ben weer helemaal blij. Hoop ook dat mijn kleertjes van Z8 snel binnen komen.

Even een ander ding: Hoe moet ik dit nou omschrijven...?
    Hoe hoort babypoep eruit te zien en dan bedoel ik dus hoe zacht/hard is normaal. Nu is het als Amy gepoept heeft helemaal door de luier geabsorbeerd, dus dat is echt veel te dun. Maar het moeten ook niet van die keutels zijn toch?

10. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Caruli: Veel succes met de kinderarts, ik hoop dat Mitchell die onderzoeken krijgt!
    En ja de tijd gaat veel te snel..
    Nog een paar weekjes en dan weer werken..

@Collo: Lana haar poep doet me altijd denken aan mostert, ongeveer dezelfde kleur en hardheid ;)
    Super he die lachjes :D

Hier: Lana is weer lekker dwars vandaag, weg ritme en weg rust..
    Volgens mij zijn het krampjes, dus ik hoop maar dat het snel weer over is..

11. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Zaanse mosterd of Franse Mosterd? :D:D:D geintje...
    Nee, zoiets dacht ik idd ook. En weet je, het ruikt ook nog wel een beetje naar mosterd...ook zo zurig :D

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @collo; Heel begrijpenlijk dat je moest huilen...om eerlijk te bekennen had ik dat ook toen Beau probeerde te lachen. Dat gevoel is echt onbeschrijvelijk....je voelt je zo intens gelukkig!
    Beau heeft trouwens ook van die heerlijk gekleurde poep...idd beetje mosterd achtig. Hier is het zeg maar beetje smeuig, niet te dun/niet te dik.
    @saskia; Het kan ook een regeldagje zijn. Morgen zal ze haar ritme wel weer terug hebben. Anders lekker met dr op de bank kruipen :)

13. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    das pech heel mn uitgebreide reactie weg :(

@Collo; mosterd inderdaad, maar het mag ook dunner (volgens vlos en ka van het CB). Vind het hier ook aan de dunne kant, maar niet dat het allemaal in de luier trekt. Weet trouwens ook niet of bv of kv wat uit maakt.

@ op pad gisteren; gelukt! :D
    Koffie met de meiden van zwangerschapsgym, was erg leuk. Ben niet te lang gebleven (1,5 uur), het was erg druk en luid (volle lunchtent en muziek en zo) en Maura had al een offday (ff stil in de wagen tijdens het lopen). Was erg leuk, en ook wel even goed voor dr, ze is morgen 8 weken :)$) dus ze mag wel even wat heftigs meemaken af en toe :).
    Verder weer zo'n dag, huilen om krampjes, hik, spugen, misschien ook wel een beetje t zuur, en vreselijk moe volgden elkaar op :(.
    Aan het begin van de avond valt ze dan als een blok in een diepe slaap. De nachten gaan over het algemeen dan goed.

Maar goed, nieuwe ronde nieuwe kansen, vandaag stonden we op met een goed humeur. Ze heeft al weer lekker geslapen, goed gegeten (niet te moe nu nl) en nu weer slapen.
    Voor het eerst op dr zij! Met zo'n steunkussen-ding dat wel. Ze vond het eerst niks, maar heb haar er steeds even ingelegd totdat ze het zat was terwijl ik er bij bleef.
    Nu dus voor t eerst echt slapen er in in dr bedje, ben benieuwd.

Oh ja, dat is vanwege dr platte koppie door haar voorkeursligging.
    (we blijven draaien als ze slaapt, maar schiet niet echt op)

14. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Caruli; wat sneu voor t mannetje, kan me voorstellen dat je hart breekt. Ik hoop dat de ka uitkomst biedt, sterkte!

15. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou ik maar kijken en er werd maar niks gepost nee gek dat kon ook niet meer....

collo: idd gelig van kleur en dat van qyano is ook erg dun.. bij mij was de z8 bestelling er de volgende dag,.. hoop at t binen komt voorje

net elmo op bezoek gehad :) zal zo fotos plaatsen van de 2 kanjers

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @chiquita; Ben benieuwd naar de foto's :D

17. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ jeetje.. ze hadden wel f mogen melden dat er nu hier gepost moest worden! was goed dat iemand het had gemeld en ik dacht laat ik eens zoeken naar deel 2~!

Vandaag voor het eerst op pad met zijn 2.. naar de vk.. en is goed gegaan! was wel wat te laat, maar ja, was ook ff een gedoe.. vanmorgen stond (.) zo gespannen dat ze niet fijn kon drinken en tja.. dan duurt dat ook wat langerhe!
    iig is ze met de vk en de assistente op de foto gegaan
    we kregen beiden complimenten! maar vooral Lianne is natuurlijk helemaal bewonderd met oh's en ah's! hihi.
    en ik ben goedgekeurd, bm is goed gezakt, jippie! en kreeg idd de tip de schuine buikspieren te trainen en danna 2 weken de rechte weer..
    Lianne was daar kei lief.. tot ik der jasje weer aan deed;)
    en vanaf toen tot thuis krijsen.. ze zat toen 45 min van der volgende voeding af, maar ze had gewoon honger van alle indrukken dnek ik want thuis toch maar ff gevoed en nu slaapt ze.. wel nog paar keer wakker/huilen.. maar na troosten (beentjes wiebelen en masseren) toch weer in slaap en nu alweer 30 min langer dan 3 uur..

gisteren der flesje ging goed!! en daarna nog lang aan de borst ook nog! resultaat: van 19 tot 00 geslapen! en daarna tot 4:30!! en toen 7:45!! kei goed dus!! toen dus 10:15.. maar tot nu toe nog geen lianne ;)

hier ff spam! das van vanmorgen voor we gingen! :) schatje he!

oh.. deed madam toch gewoon lachen naar de asistente potverdikkie! doet ze nooit op commando.. en die houd er 3 sec vast! en :) tsssssssssss

verder gister ook ff emo momenten en beetje woorden met mannetje.. mijn ouders wonen best ver weg namelijk (dik 2 uur rijden) en heb het er nu best moeilijk mee.. zijn ouders wonen namelijk wel dichtbij dus kunnen vaker komen.. logisch natuurlijk.. mar ja.. sowieso heb ik al niks met zijn vader (ouders zijn gescheiden).. maar kwee nie.. hij wilde afspreken met zijn paps en ik had echt zoiets van ja hallo, maar mijn paps en mams he ik al een maand niet gezien en waarom juist hij dan weer wel.. en ok, zijn mams vind ik ook niet altijd ff fijn , maar das vanwege dat het zo confronterend is denk ik.. dus mannetje zei al datie het niet fijn vond dat ik streepjes aant bijhouden was en hij ook gewoon trots is en als mijn mams dichtbij woonde ik toch ook wilde dat die vaak zou komen... toen dacht ik . uhm sjit..heb je wel een punt...
    maar ja, voel me dan dus schuldig tegenover ouders dat zijn mams haar wel zo vaak ziet.. stom maar ja..
    hij voelde zich blijkbaar echt bezwaard om te vragen aan zijn mams anders kom ff 30 min langs en om fotos af te geven (eerste paar keer kwamen ze steeds met usb stick en gingen ze fotos uitzoeken enzo.. en vond ik ook beetje te.. zijn vast de leeuwinnen hormonen)
    maar ja.. moet dus echt ff mijn hormonen temmen.. want is idd wat hij zegt, niet leuk voor hem..
    heb iig flink gehuild.. voel me dan zoo stom! vind mezelf dan echt ff een verschrikkelijk mens.. dat ik daar niet eens ff nuchter over kan nadenken en kan accepteren dat het nou eenmaal niet anders is..
    dus.. geen idee wat ik ermee wil zeggen maar moest het ff kwijt..

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @joyce; Mooi meiske!
    Hihi, dus wel gelijk lachen naar assistente, grapjassen zijn het ook soms he!
    Goed om te horen dat je bm nu goed gezakt is! Toppie.
    Hier ook ouders die verder weg wonen (zo'n anderhalf uur), ik heb ze nu ook al 3wkn niet gezien. Best wel vervelend soms, ik ken er alles van! Aankomend weekend gaan we weer logeren :)

19. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Ik heb jullie ook gevonden!

Hoe is het hier?

Nou met mij alles weer goed. Ik geef Milan nu 's avonds, 's nachts en 's ochtends afgekolfde moedermelk en overdag flesvoeding en dat gaat supergoed. Hij is veel rustiger, krijg echt het idee dat ie gewoon te snel in slaap viel aan de borst en ook niet genoeg m'n borst leegdronk. Ik kolf er namelijk echt genoeg uit. Ben blij hoe het nu gaat in ieder geval.

Ben weer een beetje thuis aan het werk en ga over 3 weken weer beginnen op kantoor. Zal wel heel raar zijn, maar ik ben er wel weer een beetje aan toe. Milan denk ik ook, ook al klinkt dat gek. Hij is zo veel wakker overdag en zo nieuwsgierig en wil heel veel zien. En wat een lachebekje. Begint al 's ochtends als hij tussen ons in komt liggen, echt een feestje voor hem, dan liggen we te kletsen met hem en hij maakt dan ook echt al geluidjes en breeduit lachen. Ik heb er een prachtige foto van, die zal ik snel spammen, staat nog niet op de compu.

Wel deze:

20. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    En nog eentje

Deel Deze Pagina