yep! Ben je ermee bekend? Heb er tijdens mijn zwangerschap weinig tt geen last van gehad. Maar nu....brrrrrr ik wordt maar weer zwanger denk ik
wat het goedkoopste is !! Hoeveel procent is kk? Meetsal iets van 6 % toch ? Als je kk doet en het is 6% dan ben je 1.000 euro goedkoper uit !! is weer wat opknappen he ..
volgens mij scheelt het maar 100 euro als je kk doet ............rekenfoutje !! Dus volgens mij maakt het bijna niks uit , alleen een emmer goede verf !!
opverf nooit bezuinigen !!!!!!! Als je er nu voor gaat , het beste spul ...huismerk vaak 3x verven en goede verf 1x , heb ik wel geleerd nu !!
shit bijna alles weer vergeten wat er is geschreven. hoe moet dat nu als ik ga werken? even denken: combi bv/fv: fv kruidvat gewoon geprobeerd. 1x niet gedronken, 2e keer al wel. maar nu niet meer gegeven. dus kan je helaas niet adviseren mama2010: ai.. ik zou niet zeggen 'voor het blok gezet' , zou het meer bij mezelf houden. hopen niet dat voor hen het vertrouwen weg is, maar hopelijk lucht het wel op. ben benieuwd! fiets en vervoer: ik heb me bedacht dat ik daan en vienne op ga halen op de fiets (kom erlangs van mijn werk en anders weer auto ophalen ..) dan zet ik daan achterop of hij gaat lopen en viënne doe ik in de buikdrager!! gaan we gewoon lekker lopen. is toch best dichtbij mars: wo bist do? heb nog aan je gedacht toen ik viënne tijdens huilmoment genegeerd (nou ja, wel even getroost maar was meer zeur-huiltje dan krijsen) en het is nu stil!! goed he ! hopelijk blijft ze nog even liggen. natas: hoe is het gegaan met overkapping? las dat het niet op voorraad was, nu wel geschilderd? uhm..
Lvdb ze zijn bezig met alle kozijnen etc buiten te verven ze gaan er morgen mee verder overkapping komt pas 12aug
lijkt wel of ik m'n vader hoor praten.. bij Mick wilde hij hem niet eens uit de puck halen, dat moest m'n moeder doen.. hij vond het te zielig
vraag@ Tijdens mijn na controle heeft de vk nog even gekeken omdat ik nog veel last ahd van mijn knip. Nu zit er wild vlees en als het na 3 weken niet weg was ( nu dus) Moest ik naar de gyn. Heeft iemand hier ervaring mee? en wat gaan ze doen?
ik had na Mick ook een soort uitstulpsel van wild vlees.. VK zei toen dat je het eventueel weg kon laten snijden, maar dat je daar dan ook weer litteken van kan krijgen.. dus ik heb gewacht en werd nog wel kleiner.. je ziet het nog steeds een beetje (maar is echt ienieminie), maar Joost vind het niet lelijk hihi en ik heb er geen last van met yoga-en, dus heb het laten zitten..
dat is het probleem ik heb er wel last van. Kan er niet op zitten. Moet echt helemaal op mijn zitbotjes zitten. ( fietsen is ook niet lekker). Én met yoga-en doet het echt zeer. Lijkt als of het mee naar binnen gaat. Het is ook best groot. Heb ook nog steeds ( oud) bloed verlies misschien komt het daar ook wel van
Ik heb nu heel veel last an mijn pols. Komt vast door veel tillen ect. Ik heb een waterbed, heerlijk geen druk en lekker warm. heb jij er veel last van? En tijdens je zwangerschap?
Ik heb er veel last van met de warmte verschillen. En van de zomer naar de herfst is bij mij het ergste. Maar idd tillen en bukken is echt een ramp! Tijdens m'n zs had ik minder last. Maar echt weg was het niet.