Mei mama's 2010 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Pipelina, 14 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Hubs en z'n broertje schelen 3,5 jaar en hebben vanaf hun 15e zeg maar ook super veel aan elkaar qua uit gaan etc.... in hun jongere periode scheelde het net wat te veel

2. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    owhhhh aszz zonde dat je de verleiding niet heb kunnen weerstaan maar gelukkig vind je het smerig :D

3. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @Babe: Ik heb ook al gemailt...erg oneerlijk...Maar ja dan maar geen 5000 euro voor Koen....

4. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36

Hubs gaat geloof ik naar een maat in A'foort. (dacht dat de meeting daar was eigenlijk haha) ... Dus ff afwachten of hij da kan.

5. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    oh willen jullie voor mijn s.mams even duimen ?! mrgen krijgt ze de uitslag hoe de 3 chemo's zijn gegaan en of er een stop op het groeiproces is of zelfs een krimp is ontstaan.....of dat het allemaal geen zin meer heeft....................................... maar daar gaan we maar niet van uit!
    hier draaien de duimen iig volop!

6. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Een tweede / derde: Nope hier ook niet meer.. Ik herken de gevoelens van de meiden heel erg, maar onderschat het niet hoor dames! Ik vond het errug pittig, zo snel op elkaar en jullie doen het NOG sneller... Aan de andere kant, zometeen doe je er weer 2 jaar over... Lastig!

Sigaret: Heeeeerlijk :p Hier nu eindelijk de gouden tussenweg gevonden, alleen op feestjes rook ik en verder niet, bevalt prima :)

Stemmen op baby's: Ik ken er zoveel die meedoen dat ik heb besloten maar gewoon NIET te stemmen, dan doe ik niemand tekort ;)

7. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hey tink: gaat goed hé met het afvallen!!! mag je best trots op zijn hoor!!!

8. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Dag: Ik duim!!

9. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    thanks Mars!!!

10. Tinkerbel1984

Oeh Dag, ik ben gelijk begonnen met duimen! En ja gaat erg hard met afvallen, ben zo blij :D Begin gewoon slank te worden :$ Kan al skinnyjeans aan en strakke truitjes, hoe fijn :) Nog even doorgaan en dan ben ik er eindelijk...

11. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    goed hoor meis! welk dieet volg je precies? en is het wel vol te houden of voel je je vaak flauwtjes...?
    thanks voor het duimen :D

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Dag, ik duim!

Stemmen, hetzelfde als Tink. Ik stem ook niet. Ik ken zo wel 15 baby's waarop ik zou moeten stemmen.

13. Tinkerbel1984

Ik tel nu gewoon calorieen, een dieet volgen vind ik lastig als ik 4 dagen werk.. Wil lekker zelf bepalen wat ik eet :) Zolang ik laag in de calorieen zit vind ik het prima :) Bevalt erg goed, en de kilo's vliegen eraf... Over 3,5 week gaan we naar Italie op vakantie en dan wil ik eigenlijk wel in bikini, ongeacht al die striae op mijn buik :( Maar juist door de zon wordt dat minder dus ach, niemand kent me daar toch :D

14. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    owh wow wat goed! en wat eet je dan zoal op een dag? ben erg benieuwd want ik wil ook nog wel een paar kilo kwijt maar zie een dieet niet echt zitten...

15. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    dank je wel !!!!
    enne heb jij trouwens al een andere job?:) ben het ff kwijt....

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Fijn dat het afvallen zo goed gaat Tink!
    Hier gaan de kilo's ook lekker, maar ben niet echt bewust aan het afvallen. Wil ook wel een kilo of 8 nog kwijt.
    Maar heb er zo geen zin in om bewust af te vallen, kan echt niet zonder lekker eten :p

17. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja morgen toevallig! Als administratief medewerker.
    Maar het 'moet' niet echt. Misschien dat ik eerst even thuis blijf.

18. Tinkerbel1984

Nou ik ben ook een echte lekkerbek hoor :) Maar ik begin de dag bijv met magere vla (optimel chocoladevla) tussendoor een appel, als lunch 2 boterhammen met kipfilet, tussendoor een kiwi, en avond eten 150 gr aardappels met 150 gram groente en een stukje mager vlees :) Maar net zoals gisteren had ik 's avonds ovenfrietjes met biefstuk, superlekker en helemaal niet vet :D

Ik zal binnenkort eens een foto ter vergelijking plaatsen, ik ben 29 april bevallen en sinds die dag ben ik (incl beeb etc) al bijna 25 kilo kwijt :$8)

19. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Tink hoe doe je dat met die calorien tellen een dieet werkt voor mij ook niet tijdens werken heb je een boek ofzow????

Dag ik duim voor je!!!!!

20. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Dag, hier word ook stevig geduimd!!

Afvallen, ik wil graag het cambridge dieet gaan doen, maar heb gehoord dat ze je weigeren als je binnen 6 maand na je bevalling wil afvallen :(

Deel Deze Pagina