Mei mama's 2010 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Pipelina, 14 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    wow tink! super!!!

thanks voor het duimen meiden!
    ik ga er nu vandoor!!! xxxxxxxxxxx

2. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    zwanger. mischien hier een 3de maar wel pas als jordy in ieder geval naar school is.

uhmm.... verder weet ik even niet meer waar ik op wilde reageren :S
    Ben moe en ga zo mijn bedje opzoeken ;)

3. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Ooo Aszz, gelukkig was ie smerig

Dag mega duimen draaien hier!!! heel veel sterkte!

Werk morgen mag ik weer, bleh moet ik zeggen. Spannend na 9 maanden weer aan bed. Maar ik ben ook vooral bang voor alle vragen over Yur enzo. Had het vanmiddag ff zwaar, zag het hele overlijden weer aan me voorbij komen............
    Het is anders dan toen ik met Annemijn weer aan het werk ging. Toen vond ik het zo erg om haar achter te laten bij de oppas, Dat heb ik nu niet zo. Dat komt wel goed. En daarbij Sven is thuis! Haha
    Maar goed, ik ben gedoucht, heb mijn tas gepakt met kolf ed, en mijn broodjes zijn gesmeerd.

4. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @Stemmen: Ach ja ik wil sowieso op mn eigen Koentje stemmen maar dat wil zelfs al niet hahaha fijne wedstrijd...

@afvallen: Ik wil nog een kilo of10 (iets minder is ook ok) Maar ga volgende week eerst lekker 2 weken op vakantie...Daarna zie ik wel weer verder.. (ben er nu al 14 kwijt)

@DAG: Ik duim me eigen suf hier, hoop op goed nieuws voor jullie....KUSSSSSSS

@Onderschatten 2 kindjes...nee ik weet dat dat best pittig word....Maar wil er toch echt voor gaan nu...En nee ik heb (gelukkig voor ons) helemaal niet lang gedaan om zwanger te raken van Koen..We zien wel...Nu nog niet serieus aan het klussen voor baby 2, dat doe ik vanaf januari..Maar als het nu per ongeluk een keertje raak is, is dat prima... Gebruik niks en let er niet op..we zien het wel.

5. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Dikke kus voor jou Pip, snap dat dit mega zwaar wordt voor je...Het is ook allemaal niet niks geweest met Yuri en de bevalling...Ik bedoel leven en dood dichtbij elkaar is in jullie geval wel heel erg dichtbij geweest...Dus dikke knuf en kus!!!! Je kunt het want jeetje je bent een kei!!!!!

6. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Dag, ik duim mee.

Ongi, ben al 3 weken!!!! ongesteld!
    Ben er behoorlijk klaar mee bleg!

Kindje 2/3: mijn wens was 3 kindjes...
    Maar ben bang dat dat niet gaat gebeuren :(

Dement! ik ben echt van slag geloof ik.
    Komen op de verjaardag aan... Was het gister!!
    Nou ja, ze vonden het niet erg.
    Zijn lekker blijven eten en de kids hebben zich prima vermaakt.

Duik m'n bed in, heel veel rugpijn en pijn in m'n pols :(

7. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Domme ik, bijna vergeten melk uitde vriezer te halen! Zo nu snel naar bed!

Truste meiden

8. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    spannend mama mars.
    als ik jullie verhalen lees over weer zwanger worden, kriebelt het wel hoor. Maar we gaan toch echt nog niet beginnen. We zijn ook nog klein behuisd, willen eerst trouwen en ik wil nog wat langer herstellen van de zwangerschap zowel psychisch als lichamelijk.

pipelina...succes morgen.

yend...wie weet komt er nog een derde. Het duurt nog een hele tijd voordat je een jaartje of 40 bent. Er kan zoveel gebeuren. Misschien eindelijk de man van je dromen tegenkomen en zou ook leuk zijn als ie flink wat centjes verdiend, gek is op je kindjes en er nog 1 met jou wil.

Dag....heel veel sterkte morgen.

9. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Wat?? !! :x Heb ik nog nooit gehoord... ik wil het ook graag gaan doen... zodra ik stop met bv ga ik beginnen! (maar weet nogniet wanneer dat zal zijn :D)

10. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Pip heel veel succes!

11. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    trusten ladies, sterkte/succes morgen pip!

Yend, hier ook al 2 weken aan het ongi/spotting ongesteld zijn, very irritant!!!

12. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    ** Zit er even doorheen **

krijg net telefoon, mijn beste maatje (hij is dan wel rond de 70 ) is vanavond na een lang ziek bed overleden..
    Hij is al 1,5 jaar aan het knokken voor zn leven(10 jaar prostaat kanker), en had zo graag Faith nog gezien maar hij was er zo slecht aan toe, dat ze hebben geweerd dat Faith bij hem kon komen.

Hij was zo lief zo sterk, elke keer als ik bij hun kwam kreeg ik een mooie bloem (voor het Bloemetje in mijn leven zei die dan) ..
    Wat ga ik dat mannetje missen :( :( :(

13. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    wat verdrietig mars. Heel veel sterkte met dit te verwerken.

14. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    hier al 3 1/2 week spotting en soms denk ik dan ongesteld te zijn, maar weet niet of het dan echt een menstruatie is. Ik ben het nu ook zat. Het komt bij mij door de koperspiraal. Ik kijk het nog aan tot eind van de week. Dan bel ik mijn huisarts om te overleggen of dit normaal is, maar ik zit erover te denken hem er anders uit te laten halen.

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ach.. wat verdrietig :( Sterkte lieve Mars...

16. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Goedemorgen!
    Dit heb ik dus niet gemist! Wakker worden om 6 uur en als een sluiper door het huis heen gaan! Hahaha. Maar goed ik ben wakker zit aan mijn ontbijt, heb Floris al gevoed. Al slapend heeft je gedronken. Hij was in 12 min klaar..........ik hoop dat het genoeg was, maar hij viel in slaap.
    Nou ladies tot vanmiddag!

Lieve mama mars, wat een naar verhaal. Veel sterkte en dikke knuff!

17. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

He bah sterkte Mars :(

Ongi: Hier 1 keer geweest en toen de Implanon laten zetten. Ik had het nu eigenlijk alweer moeten zijn maar het blijft weg, ook niet erg ;) Al blijft het 'eng', moet er niet an denken dat ik per ongeluk toch zwanger ben :$

Cambridge dieet: Dat zeiden ze bij Prodimed ook maar weten hun veel hoe oud je kind is ;) Ik heb gewoon gezegd dat hij een paar maanden ouder was en dat ik me allang weer topfit voel, toen vond ze het prima :)

Hier na het weekend weer een kilo erbij, beetje jammer ;) Maar ja heb dan ook niet opgelet dit weekend :) Volgend weekend wordt ook niet echt lijnproef want dan gaan manlief en ik een nachtje weg samen :)

Zo, weer op naar kantoor!

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Mogguh Ladies !!

@Mars , sterkte meid !!
    @Pip , werkze vandaag
    @Dag , ik ga heel hard duimen ..

Hier zijn we klaar met kids ,maar gaan nog geen drastische hakkie takkie , weg zakkie of dat soort dingen ..........
    Je weet natuurlijk nooit of we nog van gedachte veranderen ...

19. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Goedemorgen.

Ik heb toen ik ongi werd 3 wkn geleden gelijk de nuva ring in gedaan.
    maar nu dinsdag moet die er weer uit voor de stopweek.
    Dat betekend dan dat ik dan al 4 weken ongesteld ben!
    Hoop echt dat het daarna gewoon normaal is weer.

20. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik hoop het ook voor je , dit is niet prettig .
    Voel je je alweerwat beter ?

Deel Deze Pagina