Mars ****dikke knuffel**** Doorbraak hier gister aaf charlotte om 21uur 180cc gegeven en haar keer niet wakker genaakr om 24uur en ze sliep gwoon tot 5uur door wat ggooedddd
Morgen trouwens!! Zijn jullie beebs ook al verkouden geweest? Marien heeft sinds een paar dagen echt zo'n slijmerig hoestje, heel sneu zometeen ff naar de ha bellen alweer, spruw is nog niet weg hmm gaat lekker hier! En vanmiddag moet het manneke ook nog voor zijn eerste prikjes... dit is niet zijn geluksdag!
marjon, het gaat wel ietsje beter. s nachts heb ik veel nachtmerries, en slaap heel licht. verder veel last van opvliegers, wordt er gek van! en beetje in de war nog. maar dat wordt wel al minder.
@Mars: een hele dikke knuf....sterkte lieve meis! @Pip:succes vandaag..... Koen is vanaf dat hij 3 weken is al neus verkouden..als ie soms heel boos is vliegen de groene bullen in het rond..hahahaha en snurken als of het een volwasse vent is
Middag! Heb vannacht heletijd gespookt. tja het doet toch wel wat met je Bedankt voor jullie lieve woorden.. Nog steeds geen roze bruin rood aanwezig.
@babe: tja ik probeer er wel eens 1 te vangen uit z'n neusje maar mn vingers zijn te groot.... @mars: testje?
goedemiddag.. Al even niet geweest.. Heb het zo druk.. Alle voorbereidingen met de hypotheek, nieuwe woning (wachten op voorlopig koopcontract), telefoontjes plegen. Naomi die nu veel aandacht vraagt, en gisteren zich goed bezeerd heeft op haar gezicht. Vera die wat meer aandacht nodig heeft, en ook 'eist' op haar manier.. Vanmorgen naar het CB geweest. Ze is nu 55cm! en 4730 gram! (ze was 4 weken geleden 50cm. en 4160gram). Gewicht minimaal aangekomen.. zat net op het randje. Moet over 2 weken weer heen om te wegen..
Mars, gecondoleerd Neusverkouden, hier ook! Hij knort als een biggetje. Er komen ook stukken snot uit, my God! Heb nu dat uitzuigding van Otrivin gekocht. Werkt perfect. Hier even wat spam van mijn knorretje Ze zijn zo blij met elkaar
wat een heerlijke mannekes zeg. Faith is van 13 mei tot 28 juni verkoudn geweest. Lang genoeg dacht ik zo
Pfff ik zit er even helemaal doorheen met die kloteborstvoeding.. heb net huilend een fles staan bereiden, ik wil zo graag borstvoeding blijven geven, maar het sloopt me gewoon. Ik geef nog elke dag 8-9 voedingen, Sven komt om de 2 uur en ik kán gewoon niet meer. Hij is al 6 kilo, met flesvoeding zou hij nu al op 4 voedingen mogen zitten. Word er helemaal gek van. Hij heeft gewoon altijd honger.. de fles ging er in 3 minuten in.. helemaal leeg... Alleen 's nachts laat hij er 4 uur tussen zitten. Op hoeveel voedingen zitten jullie, BVmama's?