Ik heb het niet maar het klinkt niet echt heel prettig! Ik zou meteen even langsgaan en weg laten halen. het is toch de bedoeling dat alles weer werkt down under.... Pijn wil je niet he!
Volgens mij is het alleen voor in een groot bad. In ieder geval het matrasje is denk net zo groot of groter dan een babybadje. Ik snap dat je het eng vind om te gaan hoor, maar laat ze iig even kijken en dan weet je hoe en wat..
Heb ff gekeken. Voor kindje van 3 maanden is 7 kilo de grens van gemiddelde. Daar zit hij bijna aan... Moet de 27 pas naar het cb toe. Ben benieuwd wat ze er van zeggen daar.
Ehhh lieverd Koen is een maand jonger als Dean en woog vorige week maandag al 6100 gram....Dusse die komt daar ook wel overheen. Als hij er goed uit ziet is er niks aan de hand hoor...(Koen groeit per week zo'n 250/350 gram)
drijvend matrasje: is voor in het grote bad. ik heb het ook, maar nooit veel gebruikt. vond buikje teveel bloot (=koud dacht ik) of dat je toch teveel op moest letten of mondje niet in water komt. ga wel weer gebruiken, maar misschien maar 3x denk ik gebruikt yess: dean is al weer bijna 3 mnd zag ik! wow babe: stoere foto's. grappig he. en mooie stoel!
Goedemorgen dames... Babe wat een mooie fotos zeg Nu worden alle kozijnen aan de voorkant van huis geverft maaar men wat een stank zeg hoop dat niet schadelijk is voor Charlotte. EGO: Ik weet nu weer precies waarom Charlotte zoveel aan de RRR heeft. PPFft die verjaardag van gister hadden we nooit moeten doen ze heeft bijna niet meer geslapen na die tijd heel de nacht om het half uur wakker en huilen en doen zo zielig op den duur wou ik met haar naar benede maar goed dat kan neit ze moet in haar ritme blijven bedacht me vanmorgen pas dat ik haar natuurlijk net zo goed bij ons in bed had kunnen doen maar ben zo bang dat ze daar dan aan went