Sjeeeee, wat heeft die een grote mond!! Past wel bij Faith .. Alleen heeft Faith een grote mond nodig en Koen niet
Waarom heeft ze een grote mond nodig???? Kan hij goed mee kussen denk ik later als ie groot is...hahahaha Krijg nu al af en toe een tongzoen van hem...Als ik iets te lang een zoen geef gaat ie me af zitten likken...Gek mannetje...
Hey marsje...je bent zaterdag jarig toch??? Dacht tegelijk met mn broer....Zeg eens doet mn geheugen het goed???
LvdB Marien weeg 5500 gram... geen idee dus of 4 voedingen verantwoord zou zijn. Hij komt bijna nooit zelf voor een voeding... Bedankt voor je opbeurende woorden! Succes met werken morgen meis... Babe hier ook een giga lachebekkie, heerlijk he... Als die mond wagenwijd open gaat!! Sureyya geeft niet hoor, ik kan me er iets bij indenken dat je het druk hebt... vind 1 kind al een tijdvretertje!! Pip goedzo dat je je eerste dag hebt overleeft. 2e kindje no way voorlopig... heb ook helemaal geen zin in dat zwanger zijn, ik mis het helemaaaaaaaaaal niet!! Marjand oeps je kindje lijkt op zijn moeder denk ik... qua temperament! maarre... sterkte dus. Is het weer sprongetjestijd? We waren tegelijk uitgerekend ongeveer dacht ik dus dan zou Marien ook aan de beurt moeten zijn nu... Hij is wel uit zijn hum maar ik denk dat het aan de verkoudheid, spruw en prikjes ligt... Kimm wat heerlijk dat de vakantie zo fijn was!!
Maandag Ik vier het zaterdag en zondag.. Al heb ik weinig zin in feestvreugde.. Me moeder was zelfs me jaardag vergeten whahahha ..
Meeting: het lijkt me het handigst een pot te maken. Dat iedereen bijv 15 inlegd. Voor drinken en lunch lijkt me dat genoeg?!? Twilight eclipse: was geweldig!!! Ooh heb zitten lachen/huilen/en wat een actie! Super!! Koen: wat een lekker ventje. Ben verliefd (alleen t leeftijdsverschil is wat groot ) Sprongetjes: moet zeggen dat Dean daar erg makkelijk doorheen gaat (klopt af) hij drinkt alleen z'n flessen niet leeg de laatste dagen. Ongi: geloof dat het minder wordt, mag ook wel na 3 weken! Morgen m'n stopweek weer een week ongi. Truste!!!!
Yes lijk me een redelijk bedrag (ga jij organiseren?) jij kent daar meer dan 'ons' denk ik haha. Je woont zowat in een buitenwijk Fijn dat de film zo mooi was.. Faith kwam eerder ook zonder wanklank door de sprongetjes heen maar nu poehhhhhh. Klein boeffie.. *Argg* ik word geterroriseert door een mug.. Hij zit met steeds op mn neus grmbll .. Ik ga slapen.. Trussen Meiden..
Ik wil het best organiseren. Maar ga niet achter iedereen z'n kont aan rennen of tie mee gaat of niet. Misschien kan ts (pip geloof ik) een poll starten hier.
Goedemorgen dames Heb heerlijk bijgeslapen alleen NERVEUSSS straks om 11.30 word spiraal geplaatst vind het doodeng. Kwam gister aaf thuis uit werk had jesse een filmpje gemaakt van Charlotte moest mega huilen was zoowww mooi ze zat continu de gillen/lachen had dik lol en toen ineens ging ze poepen hahah dik rood hoofd en persen ze was net gevoed dus melk kwam met straaltjes uit neus dat was dan weer zielig
Goedemorgen allen! Meeting... 4 september? Ik zit eigenlijk nooit op Hyves dus ik heb wat gemist. Maar het lijkt me heel leuk dus ik ben in principe van de partij! Gezellig. Een pot maken lijkt me handig Sprongetjes... Ik herken ze niet... bij Kick ook niet. Wil niet zeggen dat ze niet bestaan, mijn zus zag ze bij mijn neefje heel duidelijk. Hangt een beetje van het kind af denk ik. Nu is mijn neefje hoogbegaafd dus misschien hangt het daarmee samen??? Vier voedingen... Hier nog niet. Pom drinkt soms heel matig en dus blijven we gewoon lekker op 5 voedingen. Manlief is toch nog op tussen 23:00 - 00:00 dus het is geen probleem. Ze drinkt maar 90/3 dan maar toch over de hele dag heeft ze die echt nog nodig. Ben ook veel te blij dat ze zo lekker doorslaapt en wil dat graag zo houden. Verjaardag... tante Mars bijna jarig? Gefeliciteerd al kan ik me voorstellen dat je niet in zo'n jubelstemming bent. Ben natuurlijk wel benieuwd of er weer een minimarsje komt! Kick is volgende week woensdag jarig! Twee jaar alweer... hij wordt zo groot. Hij zegt nu echt alles na en sommige dingen zijn echt te grappig. Slagroom bijvoorbeeld.. prachtig klinkt het op zijn manier. Op woensdag gaan we met z'n 4-en naar de dierentuin en poffertjes eten en zaterdag de 14e heeft ie partijtje. Er komen 5 kindjes (tussen de 4,5 en 1). Hopelijk is het mooi weer want het zal best druk worden met de ouders erbij! @Natascha... ik was ook nerveus voor het plaatsen. Viel me reuze mee. Ik kreeg wel de tip op vooraf pcm in de te nemen. Dat heeft geholpen! Zo, ik ga eens even spelen met de kleine dame!
Natas: Ik heb echt helemaal niks gevoeld met het plaatsen van het spiraaltje. Mopperende kindjes: Sterkte ermee. Hier gelukkig een vrolijk mannetje.
Cygnet ik ben egt tegen pcm en alle soorten medicatie wat er maar is dus dat ga ik niet doen hoop dat ik zonder af kan. Gebruik nooit medicatie alleen homeopatische middelen
Was hier ook al vaker ter sprake gekomen! Dus je hoeft niet perse te hyven Een pot lijkt mij ook handig, maar die kunnen we toch maken als we daar zijn met het aantal mensen dat uiteindelijk komen?? In die tent zal het toch niet zo druk zijn dat een paar man meer of minder uit zal maken...?! Leuk, ik kijk er ook echt naar uit naar dat praten, lijkt me zo lachen!!!
Nou, we hebben het gemerkt hoor, de prikjes, ik denk dat ze hun werking hebben gedaan Marien was natuurlijk al niet in zijn hum, omdat ie al verkouden was, maar het was wel sneu, hij heeft de hele avond zitten jengelen op een manier die we niet van hem kenden... Echt zo'n huiltje van "ik ben zooooooooo zielig...". 's avonds had hij 37.9 dus heb hem met een zetpilletje in zijn bedje gedaan, gelukkig sliep hij wel snel en nu is hij weer hartstikke vrolijk!! En ik dus ook
Goedemorgen! zielig als ze niet lekker zijn van die prikjes wij moeten om half twaalf naar ziekenhuis voor heupjesecho voor Jelmar!