dat zouden wij ook moeten maar waren ze voor het gemak vergeten op het cb gisteren... en ik zelf ook was zo van slag van dat stomme mens Succes met de echo, was toch gewoon voor de zekerheid he??
ja, omdat hubs z'n broer vroeger een spreidbroekje heeft gehad doen ze altijd standaard een check om te zien of alles goed is bij de heupjes, het zit namelijk verder ook best veel bij hubs in de familie!
Babe... veel succes met de echo! Is vast allemaal prima. Jelmar klinkt als een heel gezonde vent!!! Sterreke... yep, had het hier ook 'voorbij' zien komen maar las dat je op Hyves kon aanmelden... had ik niet gedaan. Nathalie.. misschien een homeopatische pcm? Ik neem ook nauwelijks medicatie (ondanks de reuma) en slik, smeer etc ook liever niets maar een enkele keer pcm (of in mijn geval ibuprofen) vind ik nog wel te doen. Ingeltje... wat jammer maar wat leuk dat Julian dan jarig is! Had je graag ontmoet!!!!
Ben er ook een beetje bang voor sterreke, en het kan dus ook nog komen van z'n prikjes...Misschien ook wel weer een sprongetje...Weet het dit keer niet zo goed. Had het dus wel een beetje goed onthouden...Wist dat het rond mn broer z'n verjaardag was...(eh is) Ehhh hij moet het op een ouwe fiets leren toch.... En dat bedrag lijkt me ok...wordt het wat meer kunnen we dat altijd nog bijleggen daar toch? En je ongi...jeetje wat kut zeg!!! Hopelijk snel weer normaal. We mogen nu een poll starten in ehhh weet het ff niet meer zal het even op zoeken. Maar mag nu wel apart... Enne lady's met blije baby's ik heb op jullie schatjes gestemd....doe ook ff op Koentje...zijn we van de 1 af! En pot daar verzamelen lijkt mij ok...is zo'n grote tent een meer of minder is vast geen probleem...
Dames de spiraal zit erin hele leuk gyn legde alles heel goed uit. Alleen nu buikpijn voelt alsof ikmega ongie ben
Wat een bout site van pampers. Het lukt mij ook niet om te stemmen hoor. KOm er wel op, maar hij blijft maar op 1 stem staan bij iedereen.
NAtas:FIjn dat het spiraaltje zo goed is gegaan. Ik had ook 2 dagen een zeurende buik pijn. stemmen: Ik probeer het morgen nog een keer en anders houdt het op. Sorry
He meiden! Weer eens een berichtje van mij......bloos....bloos.....Heb iets van 15 pagina's bijgelezen, maar weet niet of ik alles onthouden heb.... Mars, gecondoleerd.....ik hoop dat je oppas vindt voor Faith zodat je afscheid kan nemen.... BV, ik weet even niet meer wie, maar iemand met 8 tot 9 voedingen op een dag.....pfff dat is toch ook niet te doen!!! Las later ergens dat je misschien geen tutje gebruikt, weet je zeker dat het geen zuigbehoefte is en je misschien met tut wat kan uitstellen? Of inderdaad om en om kolven en dan tussendoor de fles eens geven. Hebben ze op het CB geen tips? Meeting, leuk leuk leuk! Ik ben erbij....er is een heeeeeele kleine kans dat het me niet lukt, want ineens wordt er dat weekend ook een vrijgezellenfeest gevierd en die lui komen allemaal dat weekend op hetzelfde bungalowpark staan als wij, speciaal voor ons ook....maar ik zorg er wel voor dat ik gewoon even die zaterdagochtend en middag er niet ben. punt uit. hoop ik. nee niet hopen, dat gebeurt gewoon. YenD, kan je daar ook goed met de auto komen en parkeren? Sara wil 's nachts ineens weer eten!!! Pfff, ik weet dat ik niets te klagen heb met een mega rustige en tevreden beeb, maar de afgelopen twee nachten is ze de weg even kwijt, want mevrouw wordt wakker en slaapt echt niet voordat ze een flesje gehad heeft. Eergisternacht om twee uur en afgelopen nacht om vier uur.....misschien is ze wel wat aan het regelen ofzo, want ze drinkt overdag ook meer. Oooh, afgelopen dagen ben ik druk geweest met het samenstellen van ons trouwalbum!(eindelijk.....) En hij is besteld hoor!!! Als het goed is, hebben we hem volgende week al in huis, dus kan ik hem ook mooi meenemen naar NL om te showen . Volgens mij wordt het een heel mooi boek..... En voor Sara ben ik ook alweer met het tweede album bezig. Zooo leuk om te doen.....Dit wordt de voorkant van dat album:
thanks nee.... elke keer als ik m'n email invul voor de stemcode krijg ik een foutmeldin GVD, maar ben er nu wel klaar mee... zijn al kindjes met 70 stemmen.... dus laat maar!! nog niemand van mijn fam/vrienden is het gelukt vandaag (behalve jijd an ) screw them
Alpenmama ja er is parkeergarage om de hoek. Dean is totaal uit z'n hum. Wilt niet slapen vandaag. Ligt alleen maar te huilen. En Darren is naar Zeeland voor een week. Saai in huis nu
Oh haha, hier had je ook al staan van die parkeergarage...... Maarruh, menukaart ziet er ook lekker uit hoor!!! Jummie