Taarten en muffins voor de verjaardag van Kick!!! Ik maak nu alvast de cakes e.d. (gaan daarna in de vriezer) zodat ik volgende week rustig kan werken aan de decoratie.
Druk is heel moeilijk te omschrijven in mijn werk, soms is het super druk terwijl we maar 6 kids hebben liggen op onze kant, en de andere keer pas als we er 12 hebben liggen. Het ligt zo aan de zorgzwaarte van de kinderen. Maar klopt het is super leuk werk
lijkt me ook wel moeilijk werk, niet alle kindjes zullen het redden waarschijnlijk...? ik ga donderdagmiddag voort eerst weer ff bij mijn kantoorbaantje kijken, en dan de dinsdags erop weer vol aan de bak..... heb er geen zin in, niet eens om Jelmar achter te laten, maar om de puinzooi die het geworden is sinds mijn vertrek
@Alpenmama: ik heb het zelfde programma maar zulke dingen kan ik echt niet snap er geen donder van...HELP!!!! @Dag: Jeetje wat een goed nieuws zeg!!! We duimen voor minimaal haar 1ste verjaardag. @Linnie: Potver zit jullie niet mee zeg....dikke kus voor jou! (heb je misschien niks aan maar meer kan ik nu ff niet doen voor jullie) @Cygnet: Noem je dat moeilijk?!...Wow ik wou dat Koen zo makkelijk ging slapen...Hier een eigenwijze drol...
LvdB: ja ik heb lekker gewerkt. Blijkt dat je toch veel op de auto piloot doet, hihi. Goeie kolf sessies zeg!! En beter dat Vienne goed heeft gedronken! Hier ging mijn vader voor het eerst oppassen. Ging gelukkig heel goed! Floris heeft goed geslapen. Mijn melkfabrieken dachten het weer nodig te vinden om ff zwaar aan het werk te gaan. Ik heb in 480!!cc gekolft niet normaal! Maar heb weer extra voorraad
Marjan: er zijn leuke forums waar je dat kan leren, ik doe het inmiddels nu anderhalf jaar. Zo heb ik ook mijn banner gemaakt, is echt leuk om te doen. En mijn geboortekaartje heb ik ook zelf gemaakt met Paintshop. Zal eens kijken of ik die kan uploojen..
Sorry dames, reageer erg weinig, maar ben nog zo moe.. heb nog niet echt de puf om uitgebreid te reageren... Hier mijn zelfgemaakte geboortekaartje: Bekijk bijlage 91001
Nou ik heb dus 1 keer zo'n grappige foto gemaakt met zwart/wit en dan een paar details in kleur...Maar hoe ik het ooit heb gedaan???? Weet het echt niet...en dan die sjablonen ik heb ze wel eens gedownload...maar hoe moet ik ze gebruiken...echt werkelijk geen idee... Blont he....
rechterkant met mijn zelf bedachte gedichtje 8) Toen ik vanmorgen mijn oogjes open deed.. hoorde ik een nieuw geluid Ik sprong blij verrast... meteen mijn bedje uit! Ik kwam bij papa en mama kijken... een klein beetje verlegen, Maar zette grote ogen op: ik heb een broertje gekregen!! Bekijk bijlage 91006
prachtig ingeltje!!! Mijn hubs is ook echt supergoed met photoshop/paintshoppro etc... die heeft ook en supergave canvas aan mij gegeven met daarin 4 foto's van Jelmar verwerkt en zijn naam in dezelfde lettertype die we voor het geboortekaartje gebruikt hadden, en de letters wat vaag gemaakt zeg maar, echt super! maar ik.... ik kan er ook niks van!!! hahaha
gaap, ik ga niet laat naar bed! morgen kwart over zes uit bed, om half acht op de boot naar Ameland te stappen! zal morgen wel ff toeteren als we door Hlwrd rijden mars
oh en als ik dan toch aan het spammen ben.. ook nog even de uitnodiging voor Julians verjaardag Bekijk bijlage 91010