Kan me ook nog alles herinneren alle 17 uren hahahaha en nu wil ik graag zwanger worden van nummer 2...Erik denk dat ik een steekje los heb.... (Heb ik ook niet verder vertellen) En die ontwikkelingen...man ik vind het al zo hard gaan....
Klap op de neus klinkt verleidelijk ik ksan niet naar benede gaan charlotte ligt bij ons op de kamer en die moet ik de nachtvoeding doen. That 70 show rulllessszzz
hmmm dan echt hubster op de bank...sterkte vannacht ik hoop dat je toch wat kunt slapen. Ik ga ook even tukken...duim ff mee dat Koentje blijft slapen vannacht....
Hmm wie ben ik om te oordelen of er een steekje los zit haha, bij Mama Mars ook dan?? Haha! Ik heb eerder heeeeeeeeel veel respect voor jullie! Ik ben juist heel erg aan het twijfelen of ik er nog een wil...... Wilde ik wel altijd graag en ik denk persoonlijk ook dat het beter/leuker is voor de kids als ze met z'n 2-en of meer zijn. (Hoop niet dat ik nu meiden boos maak die er maar een willen of kunnen) Als ik naar mij zelf kijk heb ik best een mindere tijd gehad toen mijn ouders uit elkaar gingen en dan is het fijn dat je elkaar hebt, al is mijn broer 14 jaar ouder! En ook de leuke momenten uiteraard die je met elkaar kan delen zijn super! Dus ik wil denk ik wel een 2e maar moet eerst met mezelf in balans zijn zeg maar.... angsten wel en weer lekker in me vel zitten... dat heb ik nu absoluut nog niet. Ik vind mijn kindje helemaal super en ik leef er helemaal voor maar makkelijk is het niet. Nou is het ook wel dat ze een moeilijke start heeft gehad met drinken en groeien. Nu weer spruw, krampjes en weet ik het wat.... Maar ik blijf positief en alles komt goed! Ik denk dan vaak aan YenD.... die doet het maar even in d'r eentje!! Knap hoor! Misschien een rare vraag hoor..... Ik slik geen medicijnen maar alleen homeopatische (Valeriaan). Maar hoe zit het bij de dames die anti depressiva slikken? Hebben jullie dat ook gedaan tijdens de zwangerschap? Welke slik(t)en jullie? Weet me nog iets te herinneren dat het hier over ging.... uhh zo'n 10 maanden geleden.... Ga het zelf niet gebruiken maar ben benieuwd.... ook omdat mijn vriendinnetje zwanger wil worden maar AD slikt. Hoor het graag!
Hoi Hoi ik heb nog niet bijgelezen maar ben even heel erg ongerust... Marien heeft dus nog steeds spruw en ik wilde net kijken aan de binnenkant van zijn lipje of het al minder werd, en toen zag ik een heel raar rood bultje/blaasje, lijkt gevuld met bloed, echt een bolletje. Weet iemand wat dit kan zijn?????
Hmm geen idee Sterreke.... bij jou heeft dat gele goedje ook niet geholpen??? Bij mij ook niet.... Ga morgen weer naar de HA met Julotte..
Sterreke, misschien een rare vraag maar hoe spreek je Marien precies uit? Waar ligt de klemtoon? Heb de naam nog niet eerder gehoord en heb echt geen idee.... Heb ik bij Julotte ook vaak.... soms zeggen mensen echt Julotte met een J ipv zjulotte... Zo spreek je het uit... O ja van de rechtbank krijg je een bevestiging dat jij en je vriend samen zeggenschap hebben over de beeb!
Dag wat een goed nieuws. We blijven gewoon duimen dat het alleen maar beter zal gaan! LvdB ik zou het niet erg vinden om 1 voeding te vervangen door een flesje... ik weet sowieso nog niet zeker hoe het gaat lopen, in 4 weken kan nog zoveel gebeuren maar bedankt voor het advies! Cygnet wauw die Kick... hahaha papa is zich zeker wel rot geschrokken! Linnie wat een gedoe weer bij jullie, kan me vorstellen dat het je sloopt..knuf! Ingeltje wat een prachtig geboortekaartje! En wat een lekker lachebekkie is Sven Marjand wat een superleuk kado! Ja is veel werk I know mijn moeder heeft alle oude dia's van ons ook ingescand...
Hier hetzelfde, ook bezig aan de 2e kuur en al bijna 2 weken groene poep, meerdere keren per dag!! Zou het misschien door die nystatine komen??
Och die lieve Pommetje toch... lijkt me voor jou idd heel bijzonder om terug te lezen.... En natuurlijk wist je het niet meer, DUH!!! Dikke knuffel voor je kanjer Pom!
Denk het wel want Julotte heeft ook groene poep. Maar vriendinnetje zei dat het door kunstvoeding komt.... maar ja dat geef jij niet dus kan het niet zijn! Ik denk dat het door dat spul komt! Ga morgen ook even terug! ben benieuwd!
haha ik vind het wel leuk dat je het vraagt... Heel erg op zijn hollands! De klemtoon op de tweede lettergreep, en de a kort dus geen Maaaaaaarien maar gewoon "Ma-rien"! (Zoals je Marinus uitspreekt maar dan zonder "us", ik denk dat de naam daarvan afgeleid is!) Maarre... hoe vaak mensen wel niet vragen of je het uitspreekt als Maa-ri-jen...?? Daar snap ik niets van!! ok thanks, goed om te weten. Verder kan ik jou helaas niet helpen ivm de antidepressiva, totaal geen ervaring mee gelukkig! Ik ben benieuwd wat de ha zegt over de groene poep... keep me posted. Truste! ik ga ook naar mijn mandje!
Nathalie, dan sprak ik Julotte ook verkeerd uit. Ik gebruik antidepressivia. Nu 30 mg. Tijdens m'n zs ben ik gestopt, maar dat was best zwaar. Aszz had 5 mg tijdens haar zs. En dat ging erg goed volgens mij. Je moet dan wel in het zkh bevallen. Dean is alweer bijna 16 weken. Sjongejonge wat gaat dat snel zeg.
Mogguh Ladies , ga ff kijken wat iki kan bijlezen... Het is hier erg gezelli op Terschelling , het weer is ook mooi ,vandaag wordt wel een mindere dag , maar Thijme zei gisteren al dan gaan we toch naar een museum .... Thijme had trouwens een leuke ; Papa is net google die weet ook alles , ihiihihiihihiihiihi