Mei mama's 2010 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Pipelina, 14 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    Ohhhhh mama Mars.. wat SPANNEND!!! en net wat alpenmama zegt: een streepje is een streepje..

2. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    WOW!! Dat kost het hier ook maar belastingdienst en werkgevers betalen mee... :D Moet jij wel belasting afdragen in NL of werk je voor een buitenlands bedrijf daar?

3. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Haha we zijn wel eensgezind met z'n allen!!! Streep = streep!

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Goedemorgen allen trouwens :)

Jelmar weer gemaft van kwart over negen tot kwart over acht vanochtend, topvent!!

yend, waarom mag Marcel hem gelijk een heel uur meenemen? waarom niet een uurtje in jouw appartement bij hem zijn? daar zijn alle spulletjes ook voor handen?

MARS, FOTO!!!

5. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Uh ja dat is zo..

Nou wacht nog wel een paar dagen, af zou niet de eerste keer zijn dat er toch RED komt.

6. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Mars doe ons eens foto van de test?!

7. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    ik kwak zulke tests normaal niet op internet ;) Want dan denkt ik weer dat ik spoken ziet. Maar uhhh int echt issie denk ik net wat duidelijker

Even op pc zetten uno momento

8. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Sterreke, ik werk voor een Nederlands ziekenhuis, maar wel onder zwitsers contract, dus ik draag niks af in NL. Een groot deel van mijn collega's doen dat wel, omdat zij een nederlands contract hebben. Omdat ik hier al woonde en in NL al helemaal uitgeschreven was, kon dat voor mij niet. Die collega's met een NL contract kunnen sinds dit jaar ook de kinderopvangtoeslag terug krijgen.....en ik niet.....helaas pindakaas. Nu heb ik wel een nederlands salaris gebaseerd op de CAO ziekenhuizen, maar wij krijgen daarbij nog enkele compensaties omdat het leven hier duurder is en al met al hou ik dan meer over dan wat ik in NL zou hebben. Maar dan nog is 800 euri wel veel hoor....

9. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    ik zie op fotot maar weinig..

10. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    meeting mijne vindt het juist leuk dat ik erheen ga! :D

mars wauwie... volgens mij is KV ook hartstikke betrouwbaar en daar test je al vrij snel positief mee.... hihihihihihi....ik zeg: een voorzichtige gefeliciteerd! :D

11. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    4 september was nu de meetingdatum he? en wie kon er nu allemaal wel en niet? oh... dat staat op hyves zeker? zal wel ff checken, spannend Mars!! rijd ik straks met 2 volwassenen en 3 beebs richting Utrecht ;)

12. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    ik wacht nog wel een vieuw days.

13. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @Meeting: Erik snapt er ook niks van maar heeft zich er na 9 maanden en honderden berichtjes op zp bij neergelegd dat hij ons "wijven" niet snapt....

@Mars: Nog een keer hahahaha wat lachen!!! En ja dat jij en hubs er niet aan willen...eigen schuld....hihihihi

Ehhh Natasch wil jij vanavond weer duimen voor me...vannacht heb jij niet geduimd en meneer dacht dat ie weer 3 keer wakker moest worden...dank je...

Zo nu op visite naar mn zusje...

Later!!!!

14. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Mars ik zou miss togh maar een CB test doen omdat daar direct zwanger of niet zwanger op staat tenzij je geduld heb om nog paar daagjes te wachten;)

15. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Marjaanddd aahh ja was te druk met duimen dat charlotte zou doorslapen hahahah
    ik zal vnaaf ook voor jou gaan duimen

16. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
  17. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ik heb engelen geduld :D .
    dat dan wel weer haha

Nu die opdroogt komt t wat bter in beeld ja das toch wel weer even logisch mars..

Uhu WACHTEN MARS WACHTEN!! we should see, kan twee kanten op.

18. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Faith heb de afgelopen dagen wat geregeld behalve gister ze is weer helemaal in dr hum :D..
    Ze heeft gister om 18 uur een fles gehd en om 1 uur vanancht heb ik dr getracht wakker te maken. Maar ze was zwaar in Coma, om 9 uur meldde ze zich pas weer..

Wat wil je eigenlijk ook ze heeft 5 dagen 9 flessen gewild!

19. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    dacht hier gister ook dat we het weer achter de rug hadden...maar vannacht was weer kut dus weet het ook niet...

nou ga ik echt laters!!!

20. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36

Teodels, und dat dacht ik dus eergister :D

Deel Deze Pagina