fijn, wat zul je blij zijn! Fijn ook dat Marcel normaal deed en die doos had thuisgelaten... slim van hem...
Even ego, hier viert de familie een klein feestje!!! Mijn achternichtje ( is de dochter van mijn neef en zijn vriendin, zijn ook goede vrienden van ons ) is vrij bevonden van een erfelijke, dodelijke ziekte!!! Het is de ziekte Von Hippel Lindau. Even kort gezegd, kanker. VEEL kankergezwellen. Meestal goedaardig maar vaak op de verkeerde plaatsen. Het is erfelijk. Mijn oma is er met 52 aan overleden. Die familieleden ook allemaal voor hun 60ste. Mijn vader heeft het THANK GOD niet, waardoor ik en mijn broertje het niet kunnen hebben. Daar houdt de 'lijn' voor die ziekte op. Mijn oom heeft het, en mijn neef ( die met het kindje ) en mijn nicht hebben het ook allebei. Het is erg sterk, en de kans dat het wordt doorgegeven is vrij hoog, maar Puck heeft het dus niet! Ik ben echt super blij voor ze. Binnenkort even een flinke glas champagne drinken!!
Jeetje Aszz wat een vreselijke ziekte moet dat zijn!! Maar wel heeeeel blij voor jullie en natuurlijk je kleine achternichtje...
fijn nieuws aszz!! ik zit opt werk op zich wel redelijk om hier weer te zijn... maar dat komt ook omdat hubs gewoon thuis is bij jelmar, en gaat prima had net mailtj dattie al gepoept had, 2 uren gelapen vanmiddag en ze nu gingen wandelen hihi, topvader!
Yes, fijn dat Marcel normaal deed! En dat dat stomme mokkel er niet bij was. Ja wij zijn ook heel erg blij dat Puck oké is En ik heb net een midweek centerparcs geboekt, pas in november dus het duurt nog even. Lekker een midweek naar de Huttenheugte met onbeperkt toegang tot Plopsaland! Nathan gaat helemaal gek worden Heb er nu al zin in
Jzus je bent zwanger!! Het enige wat er nog kan gebeuren is dat je ongi toch nog doorbreekt en je een vroege miskraam krijgt, die kans is nog vrij groot als je test voor je ongesteld zou moeten worden. Maar je weet je cyclus nog niet toch? Of wel? Jeetje zeg! Alvast een voorzichtige gefeliciteerd!
Ik heb hem even in negatief gezet, soms zie je hem dan wel, maar helaas kan ik niets ontdekken haha, maar ik geloof wel dat het in het echt beter te zien is hoor : Bekijk bijlage 91592
O dat is mooi dat ie alleen was. Is voor jou ook een stuk minder pijnlijk hoop ik? Knap hoor van je meid. Je bent in elk geval aldoor netje geweest, daar kan de rechter niets over zeggen!
Wat een mooi nieuws Aszz, dat moeten spannende dagen/ weken zijn geweest!! O wat heerlijk Center Pracs, en onbeperkt plopsaland. Hopelijk krijg je hem er nog weg hahaha!
Wij hopelijk nog in november, ik heb een week roostervrij aangevraagd. Dan wordt het waarschijnlijk een center parcsje Wil eens een keer naar Belgie! Londen geweldig! Dat wil ik ook nog eens doen, maar dan zonder kids, dus dat kan niet eerder als volgend jaar. Maar we gaan eerst naar New York!!! YEAH!!!
Zo, we zijn weer naar de kinderarts geweest... Pom maakt het uitstekend. Ze wordt morgen 3 maanden en is 63,5 cm en 6175 gram! Dat gaat dus allemaal prima. De echo wees echter wel uit dat er een lichte afwijking is aan de linker nierleider. Nu moet worden uitgezocht of die afwijking leidt tot reflux. Een vervolgonderzoek dus. Met contrastvloeistof (via kathether) wordt gekeken of de urine van de blaas terugvloeit naar de nieren en in welke mate. Dit onderzoek zal binnen een maand gedaan worden. Daarnaast moet er een onderzoek gedaan worden als ze 6 maanden is om te kijken of de infectie in de kraamweek lidtekenweefsel heeft gevormd in de nier. Dat is weer een ander onderzoek...pfff. Gedoe vooral maar gelukkig maakt de kleine meid het verder prima De komende tijd dus nog aan de antibiotica en dan zien we weer verder... The story continues....
WOW, dat gaat zeker goed!! Ga vanaf de 16e als ik weer ga werken er echt voor.. wil het eerst proberen met gezonder eten en meer bewegen, maar als het dan echt niet lukt, dan misschien toch ook dat promided (of hoe het ook heet) mag ik alleen vragen hoeveel het nou kost?? hoor wisselende berichten namelijk..
@Yes.. fijn dat het goed gegaan is vanmiddag.. heb aan je gedacht hoor vanmiddag!! nu gelukkig pas weer over een week!
@YenD: Super dat het goed is gegaan vandaag en dat ie alleen was. Wist ie nog hoe ie een luier moest verschonen? @Cygnet: Goed om te horen dat het goed gaat met Pom. Wat een flinkerd ook zeg! Dat haalt die van mij nog niet.... @Assz: Lekker hoor Center Parcs..... ik durf het bijna niet te zeggen maar ik ben echt nog nooit bij Center Parcs geweest.... Ik geloof dat iedereen er weleens is geweest maar ik gewoon nog nooit! Maar nu met een kleintje... over een paar jaar ga ik ook!! Voor de rest weet ik het effe niet meer. Heb vandaag ook een baby die anders is dan anders... ze werd wakker om 5 uur vannacht en dat doet ze nooit.... grrr:x want ik was erg moe. Ze wilde eten en ik kon de cijfers op de fles niet eens lezen omdat mijn ogen nog half dicht zaten.... heb 90 ml en 2 scheppen gegeven?? Niet echt helder van me! Vandaag naar therapie geweest..... moest ik me toch huilen.... Ik moet mezelf allemaal complimenten geven en toen ging het over Julotte en ik brak..... helemaal in tranen! Erg he! Maar ja het kan er maar uit zijn, stapte met een voldaan en fris, opgeheven hoofd de deur uit! En dat is ook belangrijk! Vandaag is mijn broer naar de HA geweest want hij zag steeds zwart voor zijn ogen..... heeft ie een te hoge bloeddruk namelijk 181 Hij moet het echt meteen rustiger aan doen en maandag ter controle en dan met medicatie de druk naar beneden zien te krijgen.... Schrok er wel even van! Maar positief blijven denken.... Ga zo even lekker een eind wandelen met de hond, vriend en kind! ff lekker uitwaaien....