Mei mama's 2010 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Pipelina, 14 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    nope, maar je kunt ze via MP wel goed vinden, ik heb de puckababy piep (vanaf 3 maand) ook via MP gekocht!

2. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    @Yes.. balen meis, hoop dat het meevalt!!!!!

@Flamingo.. volgens mij bedoelde je Natas ipv mij in je berichtje ;)
    Niek slaapt ook al op z'n eigen kamer.. en natuurlijk blijft je radar op scherp, maar je hoort toch niet elke zuchtje of kreuntje als de beeb op z'n eigen kamer ligt..

@LvdB.. sorry gebruik de puck zelf al :p.. staat er niets op MP??

3. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    ben trouwens m'n kledingkast aan het uitspitten..
    en meteen alles ff passen.. valt me mee hoeveel kleren ik alweer aankan.. bij Mick duurde het veel langer.. (maar zijn nog genoeg broeken waarin je me flubberbuik echt teveel ziet, dus die nog maar op de plank gelegd genaamd: kleren na weken lang sporten en sonja bakkeren ;):D:p:)

4. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    YenD; Sterkte meis!!!!

Natascha1; Je vroeg wanneer ze nog meer regeldagen hebben? Heb/Ken je het Oei ik Groei boek?? Ik vind het echt een fijn boek. Daar vind je alles in over wat er komen gaat, en wat er aan de hand kan zijn met je kleine als hij huilerig is etc. Regeldagen etc....

5. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    ha ha ja ik bedoelde idd Natascha :D
    (ik ben ook een natural blonde ;) !!)

Nee tuurlijk hoor je niet 'ieder' zuchtje of kreuntje :) , maar dat hoeft toch ook niet? Wil iemand dit liever wel, dan kun je de kleine beter nog even bij je in de slaapkamer houden.

6. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    ja deze was voor Natas bedoeld idd!!
    Je hoort niet ieder zuchtje of kreuntje. Maar wij vonden wel dat je toch bij ieder 'kreetje of geluidje' je daar toch wel onbewust op ligt ofzo.

7. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Flamingo ik ben bang dat als ik haar op haar eigen kamer leg haar niet hoor ofzow of dat ze ineens boven in haar bed ligt of haar armpjes tussen de spijlen van bed ofzow snap je wat ik bedoel?

8. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Ik snap wat je bedoelt...

En je hebt gelijk; Als ze gaat verschuiven in bed, en haar armpje of beentje gaat tegen/tussen de spijlen, of ze schuift naar boven dan hoor jij het pas als ze begint te huilen.
    Maar als ze naast jou ligt in jullie slaapkamer, hoor jij haar dan wel verschuiven? Misschien rare vraag, maar slaap je zelf dan wel als ze bij jullie op de kamer ligt? (ik weet het niet hoor, omdat wij de kleine man nooit op de slaapkamer gehad hebben ;) )

9. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Slaap wel maar ben wel regelmatig wakker maar ze moet vnaaf dus wel op haar eigen kamer daar zijn gister de kozijnen geschilder vna buiten maar nu word bij onze kamer de boel geverft en ze kan gewoon niet heel de nacht in die stank liggen dus moet het vnaaf proberen.

10. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Ahh veel sterkte vrouwtje.... :( ... als je er niet 100% achter staat is het geen fijn gevoel...
    Komt goed hoor :) !!!

11. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    goedemiddag!
    even een snel berichtje van mijn kant!
    hier gaat alles goed, ga zo mijn huishoudelijke taken maar weer eens verrichten ( blegh )
    weer is nog niet helemaal zonnig hier enstaat veel wind...
    maar goed we gaan zo toch even winkelen :D

Leuke foto's babe!
    @ natas: tja het is vervelend maar misschien kun je om en om naar een verjaardag gaan en charlotte thuis laten ?! en als je wel met zijn allen wil misschien overdag gaan of niet zo lang?
    moeilijk maar begrijp je wel hoor!

YenD: van harte met D zijn 3 maand verjaardag !

12. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    sorry hier ook geen puck te koop.... gebruik ze zelf volop!
    YenD: sterkte meis

13. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Net belde de ha.
    Pijn is iets afgezakt.
    Dus moest 2 pcm nemen en om 15;00 uur terug bellen.

Natas, Dean ligt sinds 3 dagen in z'n eigen bed.
    Ik vond het ook geen fijn idee.
    Maar hij slaapt nu veel beter!!
    Ik heb een matrozenbedje genaakt.
    Hierdoor ligt hij al boven in bed, dus kan hij niet meer alle kanten op wiebelen.
    Probeer het eens uit!

14. wimjo

wimjo Bekend lid

19 jul 2009
    605
    0
    0
    PUCK@ ze staan ook vaak bij zp bij te koop aangeboden. Heb ik er ook 2 vandaan.

SLAPEN@ Anoek lag na 1 week ook in haar eigen bedje. in een matrozen bedje. Waarom zet je de babyphone niet naast je bed. Hoor je ook alles als je hem heel gevoelig zet. Hebben wij ook.

YES@ hoop dat het mee valt voor je!

LORAN@ spannend je huis!

15. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    Ken het hoor.. wou alleen dat Joost dat ook had ;)..
    Hier word ik dus wel wakker als ie wat geluidjes maakt terwijl hij op z'n eigen kamer ligt.. tegenwoordig standaard om 4 uur 's nachts wordt ie volgens mij ff wakker. ik dan dus ook, terwijl manlief nog lekker ligt te tukken. Niek valt vaak na 5 minuten kreunen en uitrekken weer in slaap, maar moeders ligt dan wakker..:x
    alleen als ik er niet ben, dan staat Joost wel op scherp en hoort hij elk geluidje.. wou dat ik die radar af en toe kon uitschakelen.. want als het Joost "z'n beurt" is om flesje te geven, moet ik toch altijd eerst Joost wakker maken, want die wordt dus niet uitzichzelf wakker.. ach ja, is maar voor een paar maandjes en dan hebben we weer hele volledige nachten :p

16. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    euhhhhh wat is een matrozenbedje?

17. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    zoo als het goed is heb ik 2 inbakerdoeken van pacco gescoord. ga ze vanavond bekijken en kan ze dan mooi morgen gebruiken na wassen.

vannacht om 3 uur eruit gewurmd en niet blij. geen honger (gelukkig hoorde ik het verschil :)) speentje erbij, die ze normaal niet wil. maar dit keer hielp het en ging ze slapen tot half 6!

18. wimjo

wimjo Bekend lid

19 jul 2009
    605
    0
    0
    Het bedje hoog op gemaakt . Dus niet helemaal aan het voeteneind.
    Ligt me schatje tenminste oner het hemeltje:D.

Ze liggen op het lakentje dat je weer terug slaat, zodat ze ook niet naar beneden kunnen schuiven.
    ff google anders

19. wimjo

wimjo Bekend lid

19 jul 2009
    605
    0
    0
    precies dit.
    Ik doe het alleen met een gewoon laken. Gaat heel goed

Deel Deze Pagina