Mei mama's 2010 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Pipelina, 14 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    verkoper in badkamer keuken zaak. en de jouwe?

2. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    inderdaad rustig. mooi hoef ik niet zoveel bij te lezen.
    heb vanmiddag niet bij kunnen slapen dus ik ga nu...

3. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    ah vandaar het werken op zaterdag!
    mijne is nu account manager bij een adviescentrum voor bakkerijen

4. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    babe dacht ik ook hoor, dat psp daarvoor stond! past ook beter bij mij eigenlijk hahaha maar ik ga dit eens proberen. Ik vind die banners etc. wel supergaaf! Benieuwd of ik dat ook kan...:p;)

5. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    truste!

6. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    zo, wat een rot weer vandaag. ging lekker met broerlief naar de gaypride, maar helemaal verregent!! was bang dat ik als eerste naar huis wilde, omdat ik niet meer gewend ben om echt te stappen..
    MAARRRRRR broerlief ligt nu dronken in bed en ik voel me nog akelig nuchter hihi..

@marjand, je leest het vast niet meer, maar fijne vakantie..
    @cygnet.. logisch dat je deur op slot doet. wij hebben traphekje, want Mick staat anders ook zo in badkamer of kamer van Niek..
    @babebabe.. succes met werken aankomende week, spannend hoor!
    @LvdB.. hier slaapt Niek ook nog in puckababy en durf niet zo goed zonder.. pas over een paar weken denk ik (wij hebben nog de grotere puckababy van Mick, dus dat scheelt ook wel)
    @sterrke.. geniet lekker van je weekend met je mannen!!

7. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    en domme vraag, maar waar staat psp eigenlijk voor??

8. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Paint Shop Pro! (Of PlayStation Portable, wat je wilt :D;))

9. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    idd niet al te veel schrijven moet morgen ook weer werken van 7.30tot15 hoef ik ook niet zoveel bij te leze l

lekker slapen dames

10. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Goedenavond!

We zijn weer thuis. Ff lekker hoor 2 dagen ertussen uit.
    Gister waren we om 12 uur daar, en om 13 uur al eerst bacotje, want opa en oma waren lekker druk met D&D!
    'S avonds Chinees gegeten en kampvuurtje gemaakt.
    Met 2 neven buiten zitten baco'tjes drinken en kletsen.
    Daarna zijn m'n vriendin en ik samen in bad film gaan kijken. Nieuwste karate kid, super film!
    En vanmorgen om 8 uur eruit met Dean.
    Daarna nog in bad gegaan met Darren (ben goed schoon nu) en toen met z'n alle naar de braderie.
    Ik was m'n portomonee vergeten, dus heb een goedkope middag gehad hahaha!!
    En na het avond eten zijn we weer naar huis gegaan.

Nu even Dean z'n laatste fles geven en dan duik ik lekker m'n bedje in!

Truste meiden!

11. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Natas, werk ze, respect voor je hoor.... je werkt elke dag?!

Ik heb vandaag iets raars....
    Ik ben al een paar dagen heel moe, maar dan ook echt moe! Ik moet nog een keer ongesteld gaan worden, maar geen idee wanneer.... Daar kan het van komen dacht ik en ik heb ook best veel aan me hoofd dus dat kan zich ook uiten in een vermoeidheid.
    Maar ik ben ook een beetje bang het zit zo:

Op 26-08-2009 is Julotte "gemaakt" volgens de berekening, zo ongeveer dan.... Op 06-08-2009 werd ik gigantisch misselijk en ging ik op de bank liggen (ik ben niet snel ziek) en daarna moest ik overgeven. Op 09-09-2009 testte ik positief. Ik had die zondag ervoor 06-09 dus al een gevoel dat ik misschien wel zwanger kon zijn. We waren niet bewust bezig om kinderen te krijgen maar ook niet bewust geen kinderen te krijgen/maken! Dus het was ook wel een verrassing omdat het niet helemaal gepland was dus...

Laatst waren we een "spelletje" aan het doen in bed zeg maar.... en niet veilig! echt niet handig dus! weet nog helemaal niet wanneer ik vruchtbaar ben en wanneer niet. Moet ook nog achter anticonceptie aan.... Maar goed, na dat "spelletje" dacht ik ineens dat het 26-07 is.... Vorig jaar was ik iig vruchtbaar rond de 26e.... ik schrok me dood!

Nu is het 07-08 en vorig jaar was ik misselijk rond deze dag en voelde ik me anders dan anders.....
    Nu komt het... die vermoeidheid dus en ik werd vandaag weer ineens misselijk, kon niets eten en moest onwijs overgeven.....
    Ik ben een beetje bang..... het kan natuurlijk zo zijn dat mijn cyclus gelijk is gebleven, hoeft niet maar kan wel!

Stel dat ik ongesteld zou worden deze maand dan zou dat dus een dezer dagen kunnen zijn....oh oh!

Ik kijk het even aan en anders maar eens een test doen....
    Weet even niet wat ik er mee aan moet, met mijn gevoel en gedachten hierover.... moest het even kwijt!

Ik ga maar slapen... hoef ik er ook niet aan te denken!

12. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Spannend, Nathalie. Het kan zo maar indd..

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Jeetje Nathalie.. kan me voorstellen dat je even in de rats zit. Het kan ook zijn dat je jezelf gek maakt en je lichaam je aan het pesten is... even afwachten dus maar meis... sterkte!

14. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Ja ik weet het Mars, maar eigenlijk is het niet de bedoeling dat is het vervelende als het zo zou zijn.... Maar laat ik het eerst even afwachten.... misschien is het allemaal toeval en heb ik gewoon een griepjes of iets!

15. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Thanks Ingeltje!

16. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Het kan beide kanten uit gaan.. Indd ff afwachten..

Ik vind mijn cyclus trouwens wel netjes geworden (34 dagen) ..

Ingel: Staat ie niet mooi mijn bannerke :D

Oei: Hubbie komt net terug, maatje van m is op vakantie @ Turkije, zouden vandaag terug vliegen. Wat blijkt ze allebei dood ziek in het ziekenhuis aldaar. Jongen heeft al 2 zakken bloed en 3 zakken vocht gehad en ze Vrouwtje heeft ook een een of ander vreemd virus.. OOPS.. ze willen de eerste beste vlugt terug.. De kids zijn nog wel in het ziekenhuis maar aan de beter hand.. Ze moeten bidden om een kopje thee.. Niet de beste zorg dus.. Maar ja laat hun gezond heid het toe.. JAK moet er niet aan denken

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hij staat inderdaad super MamaM!!
    En jeetje wat een verhaal zeg.. brrrr.. lekkere vakantie :(

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nathalie, spannend! Oh ik ga morgen echt je PB beantwoorden, ik vergeet het altijd. Mijn hoofd is echt een zeef na de zwangerschap.

Mars, oei, das naar! En ook al zo'n mooie banner :p

WOEE, onze mooie, nieuwe, gigantische rvs koelkast komt maandag :D
    Nu eerst door paps gerookte paling op toastje eten, jummm.

19. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ja hallo aszz dat doen we niet he!!

Ikke will oooooook paling,,, :D .. Ga woensdag even een pond halen denk ik.. Mjummie :D :D ...

Jaaa vind m ook mooi THNXX INGEL!!!

20. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Nathalie heb contract van 60 procent maar werk nu een rit van 9 dagen ben alleen dinsdag vrij dus moet nog tot vrijdag ppfffttt em dan vakantie

Deel Deze Pagina