Mei mama's 2010 deel 2

Discussion in 'De mama's' started by Pipelina, Jul 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pipelina

Pipelina VIP lid

Nov 11, 2007
    5,111
    2
    0
    Allereerste VAN HARTE MET NOAMI!!!

Jeetje dat is echt weinig wat Vera drinkt! Logisch dat je je daar druk overmaakt. Gelukkig heb je al contact met de KA. Maar ik hoop dat ze het zelf bedenkt om meer te gaan drinken :)

2. Pipelina

Pipelina VIP lid

Nov 11, 2007
    5,111
    2
    0
    Annemijn dronk op de creche ook heel weinig, was veel te druk om haar heen. Toen zijn ze in een rustige ruimte gaan zitten en toen dronk ze alles op

3. Pipelina

Pipelina VIP lid

Nov 11, 2007
    5,111
    2
    0
    Ik ga er ook alweer vandoor, Floris wordt wakker, die moet ik voeden en off to work!!

Tot laterzzz

4. Dag

Dag VIP lid

Aug 2, 2007
    7,270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hmm das een goeie... ze zit ook alleen maar te lachen naar de leidsters enzo maar komt later niet nog een keer vanwege honger....
    afgelopen donderdag heeft ze 2x zo'n 80 ml gedronken en vrijdag maar 1x 50 ml....neit veel dus.....

5. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Thanks voor het beterschap wensen, hoop ook dat ik snel opknap!
    Ben in een lekker warm bad geweest en dat is wel lekker! Julotte is weg, mijn mama en haar vriend is met haar en mijn hond aan het wandelen! Dan brengt ze de hond straks weer terug en Julotte neemt ze mee.... die gaat logeren. Ze gaat voortaan (waarschijnlijk) elke zondagavond bij mijn mama slapen! Heeeeeeerlijk! Dan kan ik op maandag relaxed opstaan voor zover dat kan want ik haat maandagen! Tenminste als ik moet werken dan haha!
    Nog een weekje en dan is het zover..... pff!

Loran, gefeliciteerd met Naomi! En lastig dat de andere telg zo slecht drinkt! Ik heb er ook een die elke dag lastig is met drinken! Gemiddeld drinkt ze 635 ml per dag maar moet 720 ml drinken. Ze groeit nu wel aardig dus maar ik me niet erg druk maar sommige dagen wil ze maar 485 en andere dagen weer 750 ml..... heel frustrerend. Ze slikt ook zo hard, het kolkt echt! Misschien eens na laten kijken want dit schiet niet op!

6. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    beterschap nat!
    werkse is voor mij dinsdag pas gelukkig :) dan weer een dagje rust en dan 2 dagen achter elkaar, maar na afgelopen donderdagmiddag weer ff op de zaak te zijn geweest komt het vast goed :)

Jelmar drinkt supergoed, drinkt gewoon 4 x zijn 180cc+6 weg! (en krijgt daarnaast om 6 uur nog wat hapjes fruit sinds een kleine week , vindie heerlijk! hij poept er stukken beter door, mensen die het hier niet mee eens zijn, gewoon niet reageren ;) even goede vrienden)

7. natascha1

natascha1 VIP lid

Sep 1, 2009
    8,421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Goedemiddag dames
    loran gefeliciteerd met naomi.

Pip ik werk nu 60 procent als ik op me nieuw baan word aangenome mag ik kieze 60of 80 procent

Kom straks verder bijleze nu ff wandele voordat de hel buiten los breekt

8. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    van harte met Naomi inderdaad!! :) en dat is inderdaad vervelend dat ze zo slecht drinkt, is het ook zo dat sommige beebs gewoon ook minder nodig hebben?

9. Wupsie

Wupsie Niet meer actief

Hoi meiden,

Even geruststelling voor sommige meiden, ook al kom ik hier weinig.

mijn zoontje dronk ook zeeeeer slecht. Vaak 500-550, terwijl na de weging bleek dat hij ongeveer al 825 mocht!!! Maar toch groeit hij 300 gram per week...

De kinderarts zegt, er zijn kindjes die kleine eters zijn en grote eters. Ook de vertering is anders.. Het ene kind poept de helft weer uit, het andere kind verbruikt alles om te groeien. Ons zoontje is ook opgenomen omdat deze vaak maar 75 ml wilde drinken en dit dat 5 keer per dag. Zelfs een weekend maar 35 ml.

Echter moesten we minimaal zorgen dat hij 300 ml kreeg voor het uitdrogen, en rond de 450 proberen zodat hij bleef groeien.

Nu zijn we echter gaan provoceren (had hoogste graad allergiemelk) en hij drinkt nog steeds moeilijk (wel snel) en ineens tussen de 700 en 750 per dag. zomaar ineens sloeg het om. Hou dus hoop!

Sommige kindjes vinden melk drinken maar saai of niet lekker. bij andere is het een medische probleem. Verwacht niet als je naar de kinderarts gaat dat ze weten wat het is. Bij ons zijn ze al 16 weken aan het observeren, medicatie, speciale melk. En nog...

weten ze NIKS!!!

10. Springboon

Springboon VIP lid

Oct 9, 2006
    8,278
    1,834
    113
    Female
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    De CB zeiden dat ze al haar energie verbruikt in het wakker blijven overdag en zoveel mogelijk al willen.
    Ze wil het lieft rechtop zitten, met de vingers van mij of ed vast.
    En anders rolt ze wel om van rug naar buik.

De huisarts daar in tegen vond haar te dun:(:(:(:(
    Maar goed.. ze is ook niet zo heel groot nog (net 55cm, en 4730gram).

Ze is verder wel erg tevreden, dus tjah..
    Wat de ha egt, vindt ik dus weer (te) overdreven, want Vera heeft best wel een mooi ronde (bollen/dikke) buikje.

11. Wupsie

Wupsie Niet meer actief

Ze is echt niet dun hoor! Zeggen sommige ook over mijn zoontje. Of nouja zeiden.

Hij woog dinsdag 5170 en 58,5 centimeter. En is 16 weken... Mijn zoontje wil inderdaad ook veel. Zitten, staan, kruipen?, rollen etc.. Zucht:D

12. natascha1

natascha1 VIP lid

Sep 1, 2009
    8,421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Loran op het CB bij ons zijn ze ook aan zeuren over charlotte haar groei omdat ze nu meer dan de helft minder is gegroeid als normaal charlotte is ook geen grote drinker ik maak me er nu nog niet al te druk om want charlotte is egt een tevreden meissie en dat hebben we lang niet mee gemaakt.

13. Dag

Dag VIP lid

Aug 2, 2007
    7,270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    maak me er ook niet heel druk om omdat de kleine meid hier de flessen ook goed leeg drinkt hoor maar gek genoeg dus bij iemand anders niet echt wil drinken maar ik neem de tip van Pip mee naar de creche! komt vast goed!

vanaf wanneer 'mag' je dan een fruithap geven? lijkt me zo leuk! :D ( geen aanval hoor babe... slechts een vraag ;) )

14. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    @Loran , gefeliciteerd met Naomi , en wat drinkt Vera idd weinig ...hopelijk gaat ze straks een inhaalslag maken .........

@Nathalie , beterschap ..

@Dag , fruithapmag vanaf 4 maanden , maar aangeraden wordt vanaf 6 maanden

15. Dag

Dag VIP lid

Aug 2, 2007
    7,270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    ah thanks marjon!
    hoe is het met jou?

16. Dag

Dag VIP lid

Aug 2, 2007
    7,270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Esmee heeft trouwens bedacht dat ze elke keer overdag om de 3 kwartier wakker wordt......... van die hazeslaapjes....

17. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

Sep 29, 2009
    2,030
    0
    0
    NULL
    NULL
    hihihihi nou die voor viënne heb ik samen met mijn moeder gemaakt. nu alleen en moest al een keer weer alles lostornen... maar goed, als ie af is show ik 'm even

18. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    tja, "mag" daar zijn genoeg verschillende meningen over... officieel staat op de potjes idd. vanaf 4 maanden, dus wij zijn 3 weekjes 'te vroeg' maar ik heb het dus weer van m'n vriendin, die is ook eerder begonnen en omdat ontlasting en darmpjes e.d. bij Jelmar steeds zo'n probleem was raadde die mij fruithap aan, CB had het haar toen aangeraden ivm. de poeperij.... en hij vind het nog lekker ook :) ik duw er ook geen hele potjes in, maar gewoon paar happen en hij smult er goed van :)

19. Dag

Dag VIP lid

Aug 2, 2007
    7,270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    dan is het toch goed babe! ik vroeg me gewoon af vanaf wanneer het 'mag'
    had me er nog niet echt in verdiept....

20. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

Sep 29, 2009
    2,030
    0
    0
    NULL
    NULL
    jee loran, das even schrikken.nou hopeijk gaat het snel beter. en gefeliciteerd met naomi!!maar wel lekkere nachten hey

nath: trek je het een beetje met de kleine? is het al iets rustiger nu ze beter slaapt?

daan zegt net tegen me: hou van jou!! ... en slaat het etui op m'n kop... hahah , heb 'm dat nooit horen zeggen.

Share This Page