nee, ga van de week ff bellen. maar weet wel zeker dat het kan hoor. qua kosten lijkt het mij makkelijkste om daar een pot te maken, met een inleg van 15 euro pp. dit lijkt me voor lunch en drinken voldoende. qua tijd weet ik niet, ze gaan om 11 uur open..... vanaf 12 uur doen ofzo??
ik krijg er echt geen voeding af. Is het de ene dag 4 is het de andere 6 dan haalt ze die ene weer in. Dus we nlijven hangen op 5 . Maar doorslapen heeft ze op 4 nachtjes na altijd al gedaan
mmars, ik heb er ook geen voeding vanaf gedaan, dat deed hij helemaal zelf. als je het gaat aandringen werkt het niet. ene op andere dag deed hij er 5 uur tussen, heel apart!
Ik hoef dr ook geen voeding af, ze geeft zelf wel aan wat ze genoeg vind.. Ze slaapt 12 tot 14 uur per nacht, geen klagen..
Ingeltje, i know Gelukkig val ik lekker af Nu dat stuk placenta eruit is getrokken val ik erg af. Hoeraaa! Cygnet, oh jeeh nog een Twilight verslaafde. Ik heb al de boeken in het Engels ( zijn ze mooier! ) gelezen en in het Nederlands. Het korte tweede leven van Bree Tanner is ook mooi. Is een spin off van Eclipse. Oh en deze wil ik je niet ontnemen: http://www.stepheniemeyer.com/pdf/midnightsun_partial_draft4.pdf Dat is vanuit Edward gezien. Helaas is het uitgelekt en heeft ze het niet afgemaakt. Ik ben het nu ook weer opnieuw aan het lezen Tink, fijn dat het zo leuk was. Mars, alvast gefeliciteerd!
Ik heb ze ook allemaal int Engels, echt SUPER!!! en dat boek uit Edwards perspectief ben ik niet aan begonnen omdat ik hoop dat ze het ooit toch af zal maken en dan wil ik het in één ruk uitlezen heb nu al in in de laatste 2 films!!! ben benieuwd wat ze daar allemaal van gaan maken!
Oooh ik kan me echt niet inhouden hoor Heb Midnight Sun nu alweer 3 x gelezen. Je wordt gewoon helemaal verliefd op Edward, wat een schatje is het
helaas is mijn engels niet zo goed, dus ik lees ze in het nederlands jammer dat ze die laatste niet afmaakt maar ja, je weet maar nooit. ik ga naar bed, heb erg luie dag gehad vandaag.. truste vast!
Linnie ik ben nog maar een beginnende pspmama dus moet nog veel oefenen maar daarna wil ik wel een banner maken hoor Nathalie niet fijn dat je je niet lekker voelt, gaat t al wat beter? (maar misschien ben je wel keiblij dat het hoogstwaarschijnlijk geen zwangerschap is ) Loran wat akelig dat Vera niet genoeg drinkt... Logisch dat je dan hie niet gezellig komt kletsen! Gefeli met Naomi! Babe knisperdoekjes vallen hier ook erg in de smaak... leuk om te zien he! Mars wat een debiel kind en ouders zijn dat zeg... Vreselijk! Maar idd schoonfamilie... Cygnet wat leuk dat je ook Twilight verslaafd bent, geweldig he... *ZUCHT ZWIJMEL ZUCHT ZWIJMEL * De films zijn super, en vreemd genoeg zetten die de sfeer en het gevoel uit het boek zooo goed neer, ik zit met dezelfde kriebels in mijn buik naar de films te kijken als het boek te lezen... Super! En de special effects zijn ook gaaf, de acties zijn op een bepaalde manier gefilmd, heel schokkerig, geweldig! We zijn vrijdag naar Eclipse geweest dus zit nog vers in mijn geheugen aszz Edward is zooooon poepie!!!
Ohjaaaaaaaaaa Jacob is bezig (A).. hahaha OP joga gebied zijn wij heel vrij, een goede vriendin van mij heeft hier dus een aantal keer '' geslapen '' en nu wil die haar EN haar nichtje hier hebben whahaha...
Misschien een rare mededeling maar voor mij een opluchting..... ik heb waarschijnlijk gewoon een buikgriep!!! Pff wat een vrij gevoel ineens Ik loop de hele avond naar de wc maar voor mij is dat beter dan nog een keer zwanger zijn er achteraan! Het is wel een irritant gevoel maar ja... gaat wel weer over... Verder, dat psp heb ik mezelf geregistreerd maar vraag me af of het wel apple geschikt is..