Oh dat had ik helemaal niet gelezen! Ik verbaasde me gewoon in het algemeen hierover, niet specifiek naar iemand toe. Dus het was niet aan jou gericht. Je moet doen wat jij denkt dat goed voor hem is.
Ik lees eigenlijk alleen maar Engels.. Ben nu in Eclips begonnen dus ben benieuwd. De films komen wel een keertje. Babe.. Hoewel ik vind dat ik het keurig heb opgeschreven zal ik het hierna laten rusten maar je weet wel dat je zelf hebt geschreven dat je fruit geeft in navolging van een vriendin die het advies van het CB heeft gekregen? Dat is een advies voor DAT kind en niet voor Jelmar. Ook hebben we het niet over het perforeren van darmwanden maar het niet volledig rijpen van de darmen. Ja, je moet zelf weten wat je doet maar als iemand als Dag vraagt hoe het nu echt zit, dan krijgt ze het hele verhaal. En ik geloof dat ik me mag afvragen waarom? Verwondering heet dat.
Ieder zijn ding hoor Mars! Ik was alleen allerlei discussie-dingen aan het lezen over bijvoeden en kon jouw berichtje effe niet plaatsen daartussen... hihi!
Hahahaha, ik weet niet hoe je het bedoeld, maar zoals ik het lees denk ik aan triotjes oid. Maar dat zal je vast niet bedoelen...... Of wel???
Gelukkig ben ik niet de enige die er even over moest nadenken wat je bedoelde Mars....hihi Mars, is wel mooi verdwenen nu.....
Ja ik dacht ook gelijk aan fiezu dingu! Hahaha.. hoewel het in principe vast heel lekker is whahahaha
Haha Mars heeft iedereen in de war gebracht.... stout meisje! Alleen is 4 man in een bed wel erg druk hihi
Hahaha kan wel merken dat het laat is er beginnen vunzige praatjes te komen haha hier al dik 4 week geen yoga meer gehad vind mezelf best zielig ahah
Hier is de yogales ook niet wegens vakantie ofzo hahaha! Was de laatste tijd nogal in de war en druk met mezelf en had er niet echt zin in..... Tenminste niet in de hele romantische riedel er omheen.... Ik dacht dan steeds, kunnen we niet "to the point" komen! Maar ja komt vast wel weer... niet iedereen heeft het zo spannend onder de lakens als Mars met z'n 4-tjes!
Nou.. ik vind het al heel wat als alleenstaande mama hahahaha! Enneh.. ik heb 1 keer seks gehad, ik vloeide tot 7,5 week :x dus jij wint hihihi
ben er weer (A) .. Und Ja daar ging het over,, snap ook niet hoe het in een keer op het forum komt whahhaha
k heb uhhhhhhhh weet ik hoe vaak gejogaaht, met ze 2 of 3 of 4 wat maakt het uit allemaal even lekker.. oops.. *ik zei niks*