Ik heb op z'n matras en speciale topper liggen waar je door heen kan ademen. Darren was ook een buikslaper.
Dean krijgt vanaf z'n geboorte al pyama aan 's avonds. Nu heeft hij 's nachts pyamashirt met lange mouwen en een slaapzak aan. Daarover z'n lakentje en dekentje.
Wat kan er nog meer gedaan worden aan neusverkoudheid bij beebs? hij krijgt elke dag al een paar x zo'n babyverstuiver...
heb moeders net even opdracht gegeven om een 12pak zwitsal billendoekjes voor me te kopen morgen bij de Kruidvat, is in de aanbieding voor 19,- (hebben hier geen kruidvat) en ga zelf zo even naar de C1000 voor 3pakken pampers voor 20,-
alhoewel we pampers eigenlijk zouden moeten boycotten met die ontzettende slechte blijstebabysite van hun Zijn er ook dames die andere luiers gebruiken dan van pampers? zoja, welke bevallen goed? en waarom?
Babe ik gebruik nu nog de new born maar heb ook een pak van die active fit omdat de newborn vol heaal dik en hard word dus denk dat we het weekend gaan beginnen met de active fit
ik heb de afgelopen 2 pakken babydry gehad van pampers, zal zo es ff kijken wat ze bij de c1000 hebben!
ik geef het op. ik ga niet meer verder lezen.. mars: gefeliciteerd!!! you kinky lady! hiero: ook niet zoveel seks, vloei alweer veel vd mirena... en na bevalling ook . dus... maar ook niet altijd veel zin hoor, haha ben niet de enige zindelijkheid: hier ook gestaat. wilde wel, maar nu niet meer nathalie;weet je al ofje zwanger bent of niet? uh.. rest weet ik niet meer meisje gister toch maar om 23 u wakker gemaakt voor voeding ( was nogop ) wilde d'r eerst laten doorslapen. wordt ze alsnog om 6 u wakker... gaap en gister ook 4 u...