Mei mama's 2010 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Pipelina, 14 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

Lieve foto Babe!
    Noah lijkt wel op Jelmar :D Komt door die grote blauwe ogen.
    Alhoewel Noah zijn ogen meer grijs zijn.

Ben zooo benieuwd wat de kleur nou wordt. Ze gaan meer richting het blauw nu ipv grijs.
    En zijn haartjes worden nu echt zwart. Dat zou wel mooie zijn, blauwe ogen, zwarte haartjes.... *zucht*

Hmmm ik verveel me. Rein is buiten met de auto aan het klooien, er komt een trekhaak onder (zo lelijk ) maar goed, we hebben een kar gekocht dus dan is een trekhaak makkelijk.

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hihi, moet je zien hoe donker Nathan is, en hoe een bleekscheet Noah.
    Ze zijn zo verschillend, maar toch lijkt Noah weer heel erg op Nathan.

3. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    leuk, ben ook wel benieuwd naar Darren :)

ja, die grote ogen blijven hier ook blauw! Johan en ik hebben beide blauwe ogen, en ik heb heel donkerbruin haar, dus hopen dat hij dat ook krijgt!

oh... bedenk me net... .dat tijdens onze meeting ik aan het cambridge dieet zit.......... en dus niets mag eten en drinken behalve m'n shake/reep en water!! whahaaha, das weer extra geld voor mij om te shoppen :p

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan

GEzellig met de grote broer spelen

5. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    pffffffff wordt gek hierzo... meisje wordt standaard na 45 min. wakker en is dan ruim een uur aan het klooien met slapen, speentje in , speentje uit, krijsen en mama weer naar boven om speentje in te doen............ ze slaapt niet echt meer door zeg maar.... nu maar eventjes laten jammeren hoor... ben gekke henkie niet ;)
    nog 3 minuutjes laat ik haar jammeren en dan ga ik weer even kijken.......vind het moeilijk maar ze zal dit patroon toch moeten doorbreken.........

6. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Ik heb net eens op die calorieënsite ingevuld wat ik op een dag eet.... ong. 1700 calorieën.... hmm best oké dacht ik zo... althans je mag er 2000 schijnt!
    Ach lijnen is ook niets voor mij en sporten daar ben ik al helemaal te lui voor... misschien moet ik wel niet zeiken...
    Maar sommige van jullie vallen zo goed af en dan denk ik, he dat wil ik ook!

Ach komt goed oooooooit!

7. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    oh die foto is ook leuk in kleur idd! leuk hoor een vader zoon momentje :D

8. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    ben je te zwaar dan nathalie? en trouwens als jij je goed voelt dan hoef je toch ook niet af te vallen?!

9. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Vermoeiend he Dag, ik ken het!
    Nu ze logeren is mis ik haar en wil ik er zien en knuffelen en als ze thuis is en jengelig dan denk ik weer, zal ik je logeerkoffer in gaan pakken.... hihi!

Misschien toch even laten huilen en hopen dat ze moe van zich zelf wordt....

10. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    maar idd petje af voor degene die zo lekker streng aan het lijnen zijn hoor ! ( en voor degene die nog gaan beginnen natuurlijk! )
    ik kan dat ook niet en let nu gewoon erg goed op wat ik eet enzo maar aangezien we nog op vakantie gaan zal ik de witte wijn nog niet laten staan hihi :D

11. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land

ja want ze is nu al een stuk stiller weer dus misschien loop ik elke keer binnen en is ze nog half aan het slpaen zeg maar.... moeilijk is dat soms hé! maar ach als ze maar lekker slaapt zo meteen vind ik het best!:)

12. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Leuke foto's dames!!

Nee ben niet echt heeeel erg te zwaar, weeg 69 en voor de zwangerschap 63. Op het einde woog ik 77. Maar wil mij eigen kleertjes weer graag aan, jeans pas ik nog niet helaas..... laat ik nou net 20 jeans hebben in me kast grrr.
    En ach in de winter maakt het me meestal niet uit, dan heb je toch jurkjes aan waarin je niets ziet..... geen bikini's meer. Maar ik ben ook niet zo groot maar 1,67 en alles zit op me benen en billen! Mijn vriend zegt steeds, muts zeur niet zo je bent net moeder geworden!! Das wel weer lief!

13. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    och meis maak je idd niet te druk daarover want ik ben maar 3 cm langer dan jij bent en zo'n 15 kilo zwaarder... een volle dame dus :D maar ach alles op zijn tijd en als je maar gezond eet heb je al veel gewonnen !

14. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    trouwens ik vind jou profiel foto ook super!!! mooi met dat zonlicht erbij !!!! echt heel mooi! zag hem al een x op hyves voorbijkomen :D

15. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    nope ik niet. dan heb ik geen seconde rust en kanik niet bijkletsen ;)

16. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Mooie foto spam

Nathalie het lukt mij ook niet om af te vallen heb allemaal spijkerbroeken inde kast maatje 38 van g-star en replay net allemaal niet gekocht vorig jaar pas helemaal niets meer gister geprobeerd heb me suf gejankt vind egt niet leuk meer maar mag niet zeuren want ik doe er ook niets voor om de kilos kwijt te raken

17. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    we mogen best janken omde extra kilo's hoor. en daarnaa weer lijnen ;) ik krijg de knop van niet snoepen niet om, maar goed, ik kom niet aan en val lichtjes af door bv en sportne/fietsn naar werk... beetje bij beetje kan ik weer wat aan :)
    zal ik nog in bad gaan. ga denk ik lekker douchen en nagels lakken

18. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    nat, mijn man vond jullie geboortekaartje echt supergaaf!

wat afvallen betreft... ik weeg 91kg. en ben 178.... te zwaar dus, mijn streefgewicht word 73kg. dan heb ik een gezond BMI en hopelijk een mooi figuur, ik wil gewoon tussen de 70 en 75kg. wegen... en boven de 75 wil ik ook nooit meer (tenzij we toch ooit nog zwanger zouden willen worden) worden na mijn dieet! ik ben al vanaf mijn 13e boven de 80kg. en dus echt te zwaar... heb zelfs maat 48 gehad... zit nu op maat 44 maar wil echt graag mijn mooie spijkerbroeken e.d. weer aan, dat kon toen ik 80/83kg woog, maar wil nu eindelijk eens echt een mooi gezond gewicht bereiken en mijn best doen dit te behouden, ik ben nog nooit sinds mijn puberteit slank geweest en heb zo'n zin in volgende week dat ik het eindelijk ga bereiken, want daar ben ik van overtuigd!!

19. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    oh ik drink ook nog een glaasje en ga dan fles geven en ook onder de wol! meissie was namelijk nog niet echt stil... af en toe een kletsbui hihi en dus nu lekker in de box liggen en zo even een flesje geven!

20. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    kan ik maar 1 ding zeggen babe: ZET HEM OP!!!

Deel Deze Pagina