Rustig ademhalen..... komt goed! Denk aan een vriendin, kennis, buurvrouw er is vast wel iemand die helpen kan!
Faith slaapt nog steeds van 7 tot 9. Oehh Alles is goed, en het wordt een JONGENTJE . ben ik ff blij, nergens om maar ik weet zeker dat zei een meisje de naam had gegeven die wij voor een tweede meisje hebben haha.. Nu krijgen me ouders na 2 kleindochters en 1 kleinzoon nog een kleinzoon erbij .. 2 om 2 beter kan niet
Nathalie ik doe me best haha maar is moeilijk de rust te houden er zijn mar 2 andere mensen buiten jesse en mij die Charlotte de fles geven en die kunnen de niet ggrrrrr ik denk dat jesse nu vrij probeert te krijgen ofzow
Oooh natas dat meen je niet!! Ik hoop dat je een oplossing kan vinden meis. Nathalie, ik ben 's ochtends ook niet op m'n best, maar moet next week wel weer vroeg op om Darren naar school te brengen. Maar dan gaat Dean mee in z'n pyama hoor, dekentje over hem heen en klaar!
Zo ben weer bijgelezen..... zou moeten werken vandaag maar helaas ik ben echt nog te beroerd..... zo misselijk! Klote zeg de laatste week verlof ziek zijn! Grrr. Julotte is nog logeren bij mama, wel lekker als je ziek bent. Straks wel weer ophalen want ik mis haar nu wel erg! Ik hoop dat ik me oke voel dan om haar even gauw op de weegschaal van het CB te leggen.... Ik kon gisteren overigens niet stoppen met lezen in mijn boek.... het is zo fout dat ik niet meer bij kom van het lachen.... Ik zal eens kijken of een stukje plaatsen werkt.... misschien een link anders.... Vooral het onderste stuk... http://static.bol.com/imgbase0/imagebase/large/FC/8/5/5/4/1001004007514558_03.jpg
Geregeld gelukkig Wij hebben vanaf voglende week vakantie maar nu heeft jesse geruild dat hij morgen vrij heeft en dat hij maandag nog een dagje werkt oohh jeeeejj ik ben weer blij haha
Jelmar krijgt ook pas tussen 8 en 9 de eerste fles hoor! ik haal hem an bed,leg hem op aankleedkussen en dan eerst ff gek doen, aankleden en dan de fles erin! Hoop voor je dat Jesse vrij kan krijgen natas! Fijn voor je zus Mars!
Drinkt ze niet bij een ander? Die van ons drinkt wel moeilijk maar kijkt niet naar wie de fles geeft.... in het begin is ze zo gulzig al zou de hond de fles geven dan is het nog goed! Nou ik dat zeg, wij hebben een kat a la Felix.... flink contrast dus zwart en wit en als die naar julotte gaat en d'r een kopje geeft dan begint ze kei te glunderen! Zo lief... Anyway, Ik hoop dat het goed komt Natas... ik duim mee!
Ikke wel, als ik naar school moet is het om kwart voor 6 de deur uit. Dan moet ik gedoucht aangekleed en onbeten hebben. En Faith in bad gegeten en aangekleed .. Dus je raad het al 4 uur wekker... bluh Over drie weken is het alweer zover..
Dat vind ik echt zielig voor je Mars! Hoevaak moet je naar school? Ook nog werken na school? Ben t weer vergeten wat je doet?
nu wij weer aant werk zijn zal het half acht van bed en uur of acht fles zijn denk ik, maar ik heb geluk dat de oppas hier komt! en als hij naar mijn mem gaat dan gooi ik em in z'n pyjama in de maxi en in de auto en krijgtie daar z'n kleertjes aan en de fles
Ik vind dat ook wel lekker hoor, mijn mama vindt het en eer haar in bad te doen en aan te kleden, waarom zou ik het dan allemaal doen zo vroeg in de ochtend! pyama, ze slaapt nu met een shirt en trappelzak, daarmee gaat ze de maxi in...
nee 't Benkske.. nooit van gehoord ik vind draadstaal ook helemal te gek! Vooral de aflevering "cursus brabants voor multimediums"
draadstaal is ook super! eigenlijk vind ik alles wat Jeroen doet leuk! Pyjama, ja, Jelmar slaapt in Pyjama in de puck! want alleen romper kan niet altijd meer, en vind het wel schattig ook zo'n pyjamaatje zijn heel goedkoop bij de action! en 's ochtends haal ik em dan uit bed (toen ik nog vrij was ) en dan laggie lekkerin z'n pyjamaatje tussen ons in
uit bed hier ook een drama, ik ben niet wakker te stampen 's ochtends. Ik ga nu elke dag met heel veel moeite rond 7 uur eruit, alvast oefenen, anders wordt t echt niks!! enne douchen, badderen, dat soort geneuzel gaan we maar 's avonds doen!
Mars; 4.00 das vroeg. kan je faith niet sávonds voor het slapen in bad doen zodat je wat langer kan blijven liggen Pi": super van floris. Oppas: Oma komt de kinderen op maandag en donderdag halen. Ze is dan optijd zodat ik rustig mijn dingen kan doen. Sávonds haalt jeroen ze op vooordat ik thuis ben. Heerlijk dus. Op maandag gaat om 7.00 de wekker en op donderdag om 6.00. Moet ma om 8.45 beginnen en op donderdag om 7.30 Net met mike naar de ka geweest. Als hij 9 mnd is gaan we proberen de medicatie af te bouwen. Weegt 5350 en is 61cm.