Ooooh als jullie zin hebben google dan eens op walensee voor wat plaatjes.....daar rijden we nu langs en is zoooo mooi.
sorry late reactie, maar ik ben zo heerlijk aan het relaxen hier op de camping dat ik maar 1x per dag de computer aanslinger!! Idd ook hier naar breda, maar geen idee of je daar nog iets van hoort eigenlijk... Wij hebben het vorige week pas opgestuurd, was het vergeten, we kwamen erachter toen we een id-kaart voor Marien wilden aanvragen! Toen mocht ik alleen tekenen hihi.
LvdB centerparcs? YenD gefeliciteerd met Dean en je huwelijk Ga je iets leuks doen met Marcel vandaag? Natas niet normaal dat mensen met hun tengels aan Charlotte zitten als ze weten dat je dat niet wilt... slaat echt nergens op tis toch jouw kind ?!?!
Sterreke prachtige foto je vermaakt je wel op zp zo alleen of niet nee idd ik word er ook behoorlijk pissig om als ze aan haar zitten ik zei al als jullie ermee doorgaan heb ik geen zin meeer om langs te komen
Babebabe en Natas heerlijk avondje weg. Had iemand van jullie de nieuwe twilight nu al gezien...? Dat wordt ons volgende oppasavondje! slapen 's middags doe ik nooit... zelfs na de bevalling niet... dat was wel niet zo slim van mij want op dag 8 had ik een giga terugval en was helemaal naar de kl*te! Pip wat is klieven??? Klinkt heeeeeel eng! Marjon misschien kun je proberen Marit eerst terwijl je zelf zit tegen je aan te houden en dan een beetje naar beneden te schuiven, zodat ze steeds meer op haar buik komt te liggen... (en jij op je rug) "stiekem oefenen" dus... Wimjo down under op mijn knip 1 soort puistje en 1 klein wild vleesje...
Natas geweldige foto van je meissie... wat is dat spaghetti-rompertje toch gaaf... zal ik maar niet kopen voor Marien hij lijkt al zo gay met zijn hoedje
mooie spam natas en sterreke!! wij zijn weer thuis.... kindloos.... haha, is toch een gek gevoel! wel heerlijk uit eten geweest! Down under alles weer in orde, nog wel beetje gevoelig met yoga, maar gaat verders prima!
Ha, niemand komt aan Faith. Als ze in de wagen ligt o.i.d. Zeker geen vreemden grmbl kijken mag aankomen niet haha! Faith gaat volgende week zondag weg en komt dinsdags weer thuis. Downunder: No problem. Nergens last meer van ..
Geklieft, die handige leerling VK, had een soort van zakje gecreëerd! Dat hebben ze dus weer losgemaakt, en dat is dus klieven. Maar echt GAAN naar de gyn. Met zulke acties moet je niet lang doorlopen. Het is een brug dat was het bij mij ook maar ik was zo blij dat ik het gedaan had en echt weken eerder moeten zijn gegaan! Sterkte! Sporten daar is hier nog weinig sprake van, ik heb totaal geen behoefte aan polonaise aan mijn lijf en we hebben het een keer gedaan en dat deed au! Ik voelde duidelijk waar gehecht was en ben nog zo droog al een kruk door de hormonen van de BV Verder ziet het er netjes uit, zoals ver het dat nog kan zijn, haha
@Pip: Helaas ik geen BV meer...maar goed heb er alles aan gedaan en het wilde niet met Koen en mij. En fijn dus dat oranje niet gewonnen heeft...snap het best in jullie geval. Fijn dat ze op je werk snappen dat je niet meteen de zwaarste dingen moet doen, dat komt ooit wel weer als jij er aan toe bent. Geef Sven maar een dikke knuf (ook een voor jou trouwens) @Natasch: Koen slaapt sinds afgelopen zondag op zn eigen kamertje...Enne Koen vind het heerlijk...ik had/heb er mega veel moeite mee. Maar hij slaapt nu zoveel beter en rustiger...Gewoon proberen. Ik moet zeggen nu na bijna een week begin ik er ook een beetje aan te wennen. @Linnie: Als de koffie daar op is bel je me maar dan zet ik een bakkie....(We moeten eens afspreken als je weer in de buurt bent) @Hier: Gaat het best lekker we hebben een soort regelaat sinds een paar dagen en echt ik vind het heerlijk....Koen is meer tevreden en ik dus ook. En heel eerlijk wordt het nu echt leuker en meer genieten...Eerst dacht ik nog wel eens mens waar ben ik ookal weer aan begonnen....genieten???? het is toch voornamelijk zwaar. (vond Koen wel gewoon leuk hoor)
ohhhh enne Mars jou gemist???? Nee tuurlijk niet we zeiden nog tegen elkaar wat een rust!!! (nee hoor schattie...vin je best lief)
Ze heeft er twee weken geleden ook gelogeerd en dat ging wel oke. Ze was de hele nacht wakker maar toen was het ook 37 graden die dag dus kan door de warmte zijn geweest. Ik miste haar wel en dat doe ik nu weer hoor. Ze slaapt er een nacht en als ik het niet trek dan blijft het bij een en anders dan blijft ze daar ook de volgende nacht.... Maar ik moet er morgen zoiezo gekolfde melk heen brengen dus dan zie ik mijn meisje nog even. Ik lijk af en toe ook wel zo'n sentimentele muts!! Net was ik mijn camera aan het legen en zag ik foto's van haar en meteen tranen in mijn ogen... erg he! Niet van verdriet maar als ik haar oogjes zie dan prijs ik mezelf zo ontzettend gelukkig (veeg weer een traan weg hihi) Ben gewoon erg blij met haar! echt een lekker ding! Maar goed de reden dat ze is logeren is dat wij morgen op pad gaan om te wakeboarden/waterskiën met een grote club. Uiteraard waag ik me er nog niet aan... schijnt nog niet zo oke te zijn voor je buikspieren aangezien dit een flinke belasting voor ze is... en ben ook bang dat als ik ga waterskiën dat ik weer gehecht moet worden..... als ik mijn benen niet meer bij elkaar krijg... Down Under (was ook jou vraag dacht ik).... Van het een naar het ander... uhh ik heb het idee dat ik een ritssluiting heb?! Tijdens de yoga voel ik het steeds een beetje anders.... dacht moet ff checken en voelde de hele naad lopen.... voelt iets dikker net als een ritssluiting. Mijn vriend zei toen: Goh het ziet er ook heel anders uit! Waaaaaat??? Ik trok meteen de deken over me heen..... weg libido! Ben niet mismaakt nu down under maar het is wel anders dan voor de bevalling! Maar het doet niet echt pijn, alleen wat wel pijn doet is iets binnenin tijdens de yoga.... Is dit bij iemand anders ook toevallig?? Hoop dat het wegtrekt! Goh wat een details allemaal.... ben blij dat we dit hier bespreken en niet op Hyves....