Linnie, ik zou geen gewone cola gaan geven, maar Cola Zero zou je best eens kunnen proberen, daar zitten namelijk geen suikers en gevaarlijke zoetstoffen in
MArs: Das een goeie morgen maar eens proberen die cole psp: Dames succes ermee!! Ik mijn oogjes dichtdoen en hopen dat mijn kleine draak heel de nacht doorslaapt
Pip en Linnie (en wie riep ook nog? PB me ff anders ) ik zal ff mijn emailadres PB-en. Dan kan je je foto('s) sturen en een eventuele tekst en wensen over wat je wil, kleuren, thema etc.
Jaaa BB! Leuk geworden!! Het watermerk is idd niet gelukt, misschien nog ff keer hier kijken? Breekpunt.nl - Tips & Trucs - Grafisch - Corel Paint Shop Pro - Maak uw eigen watermerk
ga ik morgen weer naar kijken, gaaaaaaaaaaaaaaap, haha, ben kapot, ga maffen!! Wel bedankt dat je me (ons) aan deze nieuwe hobby hebt geholpen Inge!!! trusten!
Jeetje ,wat kunnen jullie lullen.. En wat een spiraalverhaal net nu ik hem morgen ga laten zetten .....
Hmm doet het niet geloof ik... Babe ik kijk morgen wel ff voor die bakstenen, weet t ff niet, nu wil ik graag naar bed!
Babe, die achtergrond moet in je zipje staan. Ik heb de welkomsles af en ben doorgelaten. En heb gister ook mijn eerste week opdracht gemaakt. Als je vragen hebt wil ik je wel helpen.