whahaha ja leuk op hyves.... Hier ook allemaal anders hoor met de yoga. Ook binnenin is er iets zwaar gevoelig...geen idee wat. Bij de na controle bij de vk zag het er goed uit zei ze...nou heb zelf ff gecheckt blijkbaar verschillen we van idee als we het hebben over netjes..Maar goed. Het werkt wel weer gelukkig. Moet je denk ik ook even de tijd geven....
Wellicht doet het daarom ook een beetje pijn bij mij..... aha! Ik moet zeggen dat ik ook vaak te druk ben met kolven, baby troosten, baby voeden, huis opruimen en alles en dat ik dan vaak ook gewoon wil slapen en niet yoga-en.... Vriendlief hoopt dat het snel weer terug is haha! Ik denk er ook soms niet eens aan..... Vind 1 of 2 x een yogasessie wel genoeg.... Sommige zeggen weleens op voor de 2e.... nou uhh ben blij dat me doos enigszins weer functioneert...
nou nathalie....ik zou nu wel op willen hoor voor nummer 2. Maar Erik krijgt een rolberoerte als ik dat zeg enne mijn lijf ook geloof ik. Die wil eerst weer een beetje terug in shape, moet zeggen dat afdak boven de doos wil ik zelf ook wel kwijt geloof ik...
Haha zo heeft iedereen een ander idee bij netjes haha! Ik denk ook dat de mijne het netter vindt dan ik zelf! Mijn verloskundige heeft niet eens kinderen.... ik dacht wacht maar tot jij straks open geknipt wordt.... en dan nog effe lekker hechten...
Weet jij hoelang je het beste kunt wachten voor je lichaam.... Ik wil de tweede vrij snel, je kan er maar vanaf zijn!!! Maar niet binnen een jaar ofzo
Mijn nicht is bevallen in januari 2009 en in december 2009!!!!! Wow wat een baarmachine dacht ik toen ik het hoorde.... Volgens mij zit ik lekker in mijn eentje te lullen hier....
kreeg net allemaal supercoole foto's van mijn mem van Jelmar bij haar uit logeren..... moet weer ff spamme
Ik heb gevraagd aan mijn vk of het heel erg zou zijn als ik volgend jaar met Koen zn verjaardag weer zwanger zou zijn en ze zei dat dat geen enkel probleem is voor je lijf...Ik wil (als het allemaal kan en lukt) mijn kindjes ook kort op elkaar...
hij vind het zo heerlijk in de tummytub.... die jat ik morgen mee bij mijn mem vandaagn als we naar huis gaan haha, zo lachtie in et badje nooit!!
Maar bedoel je dan net zwanger of al heel ver??? Wanneer wil je weer zwanger zijn?? Voor zover je het kan plannen dan.
ik was er al even.... Babe: wat een toffe foto's.... (zie ik dat jelmar ook een navelbreukje heeft??? Koen heeft een halve navelbreuk...)
over zwanger zijn gesproken..... ben sinds 2 weken weer zo moe hele dagen.... en ben nog niet weer ongesteld geworden.... (6 weken na de bevalling voort eerste ongesteld, Jelmar is nu 11 weken) heb wel de prikpil gehad, en in principe word je daar niet meer ongesteld van......... maar nu twijfel ik dus aangezien ik steeds zo moe ben, maar aan de andere kant denk ik da thet moe zijn meer nog de klap van de bevalling en de eerste zware weken e.d. is... alles heeft nu z'n ritme en regelmaat en hij slaapt door, net of krijg je dan pas de "inzinking" ofzo.... hoop het maar!!! Als ik weer zwanger zou zijn zou niet zo best zijn.....
Nou ehhhh ik wil het volgende maand wel...maar Erik echt niet dusse....hopelijk begin volgend jaar weer of zo iets...(Als het inderdaad gaat he!)
Moet er niet aan denken om over 4 weken weer zwanger te zijn.... al hoewel ik achteraf wel veeeeeel beter besef hoe mooi het eigenlijk was.... zo bijzonder. Maar die bevalling vond ik echt vreselijk.... en dat moet dan toch ook weer...
Ohhhh Babe...(lacht stiekem) dat zou een bak zijn...... Nee hoor meis ik hoop het niet voor je. Anders doe je een testje om je zelf gerust te stellen...