Mei mama's 2010 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Pipelina, 14 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    we kunnen ons clubje bijna psp-mama's gaan noemen ...

2. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    haha bijna wel ja.

dit is mijn welkomsles:

3. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    en dit is mijn eerste weekles:

4. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    yes waaauuuww wat mooi

5. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    yes ga je ook zoiets op groot doek laten afdrukken?

6. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Mogguh vanaf kantoor!

Dat PSP lijkt mij ook leuk, maar daar heb ik helemaal geen tijd voor helaas ;)

Morgen lekker een dagje vrij :D Mijn zus en een vriendinnetje komen langs, verder lekker genieten van de kids. Vrijdag nog werken en vrijdagavond taarten maken, kamer versieren en cadeaus inpakken voor Fenna's feestje, zo leuk :D

Brr had net een klant aan de telefoon voor kraamzorg, hij wist niet wat hij moest want hij was net papa geworden, maar zijn vrouw was overleden tijdens de bevalling :( Gatver, dan zit ik gewoon met tranen zo'n man te helpen :(

XXX

7. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tink, o jee.... overlijden tijdens de bevalling. wat een hel... pfff daar zou ik ook van gaan janken. babytje wel gehaald of weet je niet? pff in dat geval blijdschap en verdriet tegelijk. jemig...

psp: dames ik doe niet mee hoor dus ik ga niet hele pag's psp lezen! inderdaad marjon: de psp-dames...

ego: gisteravond dame wakker gemaakt voor voeding. nou met geen mogelijkheid wakker te krijgen. toen maar weer teruggelegd. en ze werd zowaar om 7 uur wakker. had alleen last van m'n tiet haha maar had niet verwacht dat ze zo laat pas zou komen

8. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen

OOHHHH wat vreselijk zelfs ik zit nu met tranen in me ogen, dus kan me voorstellen dat jij het helemaal moeilijk vind om die man te helpen.
    Hij moest z'n kindje aanmelden bij jullie zekr?

PSP geen idee wat het is ja die mooie plaatjes maken togh?
    Ik vind het er mega mooi uit zien maar heb er egt geen tijd voor erg jammer had graag wat van die mooie plaatjes gehad;)

Aarrrrggg moet de hond uit laten maar het regent zo hard

9. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    regen???

het is hier heerlijk buiten!!

10. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Dames jullie hebben gelijk hoor, wij hebben ons even laten gaan uit enthousiasme :D maar kan me voorstellen dat het voor non-psp'ers niet leuk is om de hele tijd over die crap te moeten lezen!!!
    Fluistert: Yes ik vind je crea's wel erg mooi ;)

Verder goeiemorgen, ben alweer druk in de weer geweest met:
    1 kindje voeden
    2 erachter komen dat hij zijn romper, slaapzak en benen heeft ondergeschetn (ik verdenk wederom papa dat hij zijn luier niet helemaal goed heeft gedaan :x)
    3 dus kindje maar in bad doen ipv vanavond door papa laten doen ;)
    4 hond uitlaten en eten geven
    5 ontbijt maken
    6 eindelijk ff zp'en!!!!!!!!

11. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    regen het heeft hier vanochtend volgens mij wel geregend want het was zeiknat in het bos! Maar nu schijnt het zonnetje, ik denk dat het best wel eens een mooie dag kan gaan worden!

Tink wat een vreselijke situatie, brrrrrrrrrrr. En dat die man dan uitgerekend een kersverse gezonde moeder aan de lijn krijgt, gek is dat... Och wat zielig, sta je er ineens helemaal alleen voor, heb je wel een kindje maar geen vrouw meer! :(:(:(:(

Mijn kraamhulp vertelde dat ze een keer gekraamd had bij een doodgeboren kindje, wat helemaal voldragen was, ook bizar, rillingen liepen over mijn lijf...Zo'n moeder maakt precies hetzelfde mee als wij: bevalling, hechtingen, stuwing... maar alles zonder kindje :(

12. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Oh vreselijk is dat zeg :(
    Dat soort dingen is het ergste wat je kan overkomen.

Ik ga naar m'n advocaat!
    Tot straks.

13. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    brrrr wat een verhalen. krijg de rillingen over mijn lijf. sinds zwangerschap denk ik ook wel eens: wat als ik ongeluk krijg of bram... pff niet teveel aan denken

yes succes

14. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Jeetje wat een verhaal Tink , je denkt dat dat in deze tijd niet meer gebeurt , maar dat blijkt toch ff anders te zijn ..Jeetje wat zielig voor dat gezin ..was ze ook ziek of wat is er gebeurd ?Hadden ze ook nog meer kindjes ?

15. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Sinds wij kindjes hebben denk ik ook heel anders over dingen , in een pretpark zie je mij ook geen python in gaan , het zou maar eens verkeerd gaan en ik zou net in dat wagentje zitten ........

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nee hoor Nathalie :p Nathan sliep als baby al veel uit en dat is nog niet veranderd.
    Ik moest hem vanochtend om half 10 wakker maken. En dan ligt hij er om 19.30 uur erin...

17. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Brrr wat een nare berichten op de vroege ochtend.....daar moet je toch niet aan denken he. Echt verschrikkelijk....arme man.

Nou, goedemorgen dan toch maar.

Sara heeft geslapen van 21.15 tot 6.30 !!!! Haar laatste fles had ze om 20.15 !!! :$:D Na de fles van vanochtend heeft ze weer heerlijk geslapen tot een kwartier geleden en nu krijgt ze haar tweede fles.

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja die van HG heb ik wel eens voor onze afzuigkap gehad, vond het niet zo goed spul... :) Met wat olie werkt hier beter.

19. Aszz

Aszz Niet meer actief

Gadverdegadver wat klote zeg zulke dingen!

20. Aszz

Aszz Niet meer actief

Morgen trouwens!

Noah kwam vannacht om 5 uur, goedemorgen!!
    Gelukkig daarna tot 10 uur geslapen. En ik tot 9 uur.

Het is EINDELIJK weer lekker weer. Bahbah, het leek gister wel de moesson.

Deel Deze Pagina