Dames : Ik ga slapen. Morgen gaat om 6.00 weer mijn wekker en weet niet wat Mike nu gaat doen, NU hij zo raar doet met drinken enz. Slaap lekker voor straks
Ja! Helemaal geweldig. Mijn zus heeft een jaarkaart. De dierentuin is geweldig en in het bijzonder voor kinderen. Er zijn allemaal speciale kinderdingen te doen en je kunt de dieren heel goed zien. Je kan echt oog in oog staan met de tijgers! Super. Heel veel plezier maar dat gaat daar zeker lukken! @Alpenmama.. ach, we kunnen niet altijd lief zijn tegen elkaar toch? Manlief en ik botsen ook wel eens en de afgelopen weken is het best moeilijk geweest maar het komt allemaal weer goed! Wat zijn jullie toch allemaal aan het scrappen geslagen! Leuk hoor maar niets voor mij. Ik ben niet zo creatief.. ik schrijf liever.
Thanx Cygnet , wij hadden een jaarkaart voor burgers zoo, maar die is nu verlopen en Thijme wilde graag naar het Dino-bos.Het is nog wel een verrassing , we hebben gezegd dat we vroeg op moeten en met Oma naar het ziekenhuis gaan ,en als we daar dan weggaan rijden we niet naar huis maar naar dierentuin.. Trouwens , gefeliciteerd met Kick !!!
kimm ja dat was ik! mijn zusje zit nu ongeveer 5 kilo boven het gewicht waar ze haar dieet mee eindigde, maar dat komt omdat ze nu vrijgezel is, veel stapt en drinkt vriendinnetjes zijn pas 2 maanden klaar, maar zitten beiden nog steeds op het eindgewicht (scheelt misschien 2 kilo). Ze eten nu normaal maar letten er wel nog steeds op, mijn ene vriendinnetje dronk altijd veel bier maar drinkt nu wijn (en veel minder). Tuurlijk moet je wel iets veranderen aan je eetgewoonten, je kunt jezelf na het gewicht natuurlijk niet weer gaan volstouwen, maar als je normaal gezond gaat eten komt er haast niks aan... Je bouwt namelijk de laatste weken heel verantwoord weer op naar een normaal eetpatroon, niet dat je ineens van al die shakes weer op normaal eten overgaat, het gaat volgens mij in een periode van vier weken.
Kimm, mijn 2 vriendinnetjes zijn ook nog steeds op gewicht nu ze normaal eten, zelfs allebei nog wat afgevallen Maar je weet zelf: Je hebt gewoon levenslang! Je kan niet na die shakes ineens weer op "oude" voet verder gaan met veel vet etc, het is echt zaak dat je daarna ook volhoudt met gezond eten Zolang je dat doet, zullen de kilo's wegblijven Verder weinig te melden, morgen lekker vrij
Mooi gedaan marsje! Cygnet schrijf jij? wat dan? Nathalie ik heb jaren op een ansichtkaart gestaan van een camping in Markelo dat ik als klein meisje aan het ponyrijden ben... echt cool, die kaart heeft tot hij vergeeld was bij ons in de wc gehangen
Dames i'm back Liefff dat jullie aan me gedacht hebben. Het ging heel goed allemaal het is precies wat ik zoek de jongen waarbij ik moest meelopen was erg tevreden en zal een goed mailtje over mij sturen ik word morgen gebeld. Ik moet alleen ff weten of ik nou wel of niet een loonschaal omhoog ga als ik op zelfde blijf dan doe ik het namelijk niet.
Sven was vandaag met Floris naar het gemeente huis voor zijn ID kaart. Hij had Floris mee genomen in de draagzak en hij kijkt nu vooruit.......Sven zei: ik heb nog nooit zo veel bekijks gehad, hihi O en Sven heeft de primeur gehad van het rollen, van buik naar rug! Echt goed van de F-man en van rug naar buik komt hij nu halverwege, dan zit er nog een arm in de weg
Wie keek hier nou ook Grey's??? Zag net dat ze de laatste afleveringen van het seizoen 5 gaan uitzenden, en die zijn me toch spannend!!!! 23 september beginnen ze weer met uitzenden in de USA!! ik heb er nu al zin
Pip, Jelmar doet dat nu ook , van buik naar rug!!! maar alleen bij z'n beppe.......... gister 2 x gedaan, vandaag niet!!! psp, mars, goed gedaan!! die van mij is ook eindelijk goed, maar was vnavond nog steeds niet doorgezet naar de nieuwe lessen, dus niks kunnen doen, morgenavond weer een psp avondje gepland verders............ natas, fijn dat je een goede werkdag hebt gehad! enne, nathalie, je bent de dekbedden waar willem alexander en maxima onder geslapen hebben vergeten!! en de zijden rosen ter waarde van 2000 euro!!! whahahahaha, die gerda smit toch... muts! en nu gaan we maffen!! xxxxxxxxxx morgen weer aant werk...
@ Sterreke... ik schrijf colums en ben bezig met een boek (over mijn overleden vader. Niet om uit te laten geven hoor). Pom wil ook gaag rollen maar wel van rug naar buik. Ze komt nu tot iets verder dan halverwege.. zo grappig om te zien. Kick kon rollen met 10 - 11 weken maar dat was een hele snelle Jelle wat dat betreft.