Mei mama's 2010 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Pipelina, 14 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

Tink, lekker!

De poelier is net geweest, ben er nog steeds moe van. Even 50 kg vlees voor Ollie in de vriezer doen....

Babe ga jij ook naar de meeting? Wellicht kunnen we carpoolen.

2. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    50!!!! wow!

tink: het is weekend!!!! (á la 3fm)

mick: wat zielig dat je vannacht wakker en ziek was. hopelijk ben je snel beter . ;)

uhm shit vergeten en zit op werk en moet nu toch echt weg.
    wordt vervolgd.

3. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    o ja omrollen, nou ben blij dat ze op d'r buikje het langer volhoudt

slapen, laatst kreeg ik d'r 's avodns niet wakker en teruggelegd en geslapen tot 7 u
    gister probeerde we het weer en toen was het weer 3.15 uuur!!! net als je moet werken. ga ze mooi elke avond wakker maken en als ze niet wilt dan mooi weer terug in bedje

4. cecile1

cecile1 Niet meer actief

En Ollie is... een hond ofzo?
    In ieder geval iets of iemand die gek is op kip!

Maxi-cosi: Ik denk dat een keer in de maxi-cosi voor een wat langere tijd echt geen ramp is.... ze hebben 9 maanden krom gelegen dus maakt echt niet uit lijkt me. Ik ben er ook voor om Julotte er niet te lang in te hebben maar soms na het wandelen of als ik haar uit de auto pak en ze slaapt er in dan laat ik haar weleens een uurtje langer liggen....

5. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    50 kilo vlees!!! whoooow
    das 5 kilo minder dan dat ik weeg hahahaha!!

ik ga ff noodles maken, dean is nu met marcel weg, om 2 uur zijn ze terug en mag marcel dean nog fruithapje geven.

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hahaha ja Ollie is een hond, die vlees eet... duh :p
    1 kilo per dag heur ;)

7. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    maxicosi lijkt me ook idd geen probleem als ze er eens een keer langer inzitten, maar wel eens in de paar uur even eruit! Alpenmama ik zou er gewoon niet te moeilijk over doen, waarschijnlijk slaapt Sara bijne de hele tijd in de auto! als je Marien erin zit slaapt ie bijna acuut, altijd... :D

8. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    YenD gezellig, straks Marcel leren hoe ie een fruithapje moet geven ;) voelde het nu al minder erg om Dean "mee te geven"?

babe ok ik dacht al dat ik een ontaarde moeder was dat ik mijn kindje alleen laat spelen/zitten :) Maar dat valt dan weer mee!

aszz die Ollie wordt verwend!

9. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Toch wel goed hoor yes, dat Dean wel contact met z'n papa heeft (als die het maar goed doet, en ook gek is met Dean!)

Aszz, ik ga heen ja! Carpoolen is dan wel een optie, gaat Nathan ook mee? want dan moeten we 2 x maxi 1 x autostoeltje en 2 x onderstel mee, zou dat passen?

10. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    wahaha bedenk me ineens dat Ollie net zo goed een vleesetende plant had kunnen zijn... :D

11. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wat voor een auto heb je..? :p

12. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Seat Leon uit 2007, denk dat het net zal passen, maar dan kunnen er dus geen kinderwagenbak meer bij, weet niet of jou dat wat uitmaakt voor Noah? jij zat toch bij Snits?

13. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    hahahaha
    lijkt me iets wat gevaarlijk met 2 kleine kinderen hahaha

marcel & dean: nee het voelt zeker niet makkelijker..
    maar ben wel trots op mezelf.
    heb weinig zin om hem te zien, maar goed.

14. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    maarre, wat voor Huge Dog is Ollie dan?? 1 kg. vlees? en ook nog van de Poelier, verwende Ollie ;) maarre.... die wil ik niet in mijn auto hoor!!! :p;)

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hahaha Ollie de vleesetende plant :p

Babe, anders moet ik Nathan maar thuis laten...
    Van mij hoeft de wagenbak niet mee hoor. En ik denk dat het verstandigst is dat je me dan in Lemmer oppikt. ( Bij de Mac.... :p )

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Zo groot is 'ie niet hoor. Ollie is een Amerikaanse Stafford.
    Maar Rein fietst om de dag 10 km met hem, dus hij verbruikt nogal wat. 1 op 24 ongeveer :p

17. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    das pas zuinig, en ik was al bij met de 1op 18 die mijn Twingo neemt :):D

Maarre, als 3 autostoeltjes achterin kan, dan kan Nathan wel mee toch? 2 onderstellen boven op elkaar moet wel kunnen en eventuele buggy voor Nathan? Lemmer bij de mac... tja, ik ben dan aant cambridge dieten... dus doe mij dan maar een zwarte koffie :D:D

18. cecile1

cecile1 Niet meer actief

1 kilo vlees per dag, mijn god wat een beest!

Wij hebben een brokjes-etende Golden Retriever van 29 kilo.... wil niet weten hoeveel die van jou weegt haha! Nog meer dan de gemiddelde zp-bezoeker zeker!
    Fietsen met de hond wilde ik ook altijd graag maar onze hond is liever lui dan moe.... die gooit zichzelf op de rem als ze het wel genoeg vindt... alleen zwemmen vindt ze dan wel weer lekker!

19. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja zou het passen?
    Anders proberen we het gewoon, lukt het niet dan neemt Rein hem weer mee naar huis.

Nou ik ga ook niet eten hoor bij de mac.... denk ik... :p

20. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    haha, denk dat het wel moet passen hoor!

je kunt beter honger kweken voor bij stairway :)

Maarre, hoe laat spreken we af dan? hoelang is het nog rijden naar Utrecht vanaf Lemmer?

Deel Deze Pagina