Nathalie: Mijn zwangerschap was niet echt tof en de bevalling ook niet dus ik denk....kan alleen maar mee vallen de volgende keer.
Oh ben helemaal niet moe. Was na 3 weken weer naar skoalle.. En nu heb ik geen rem meer, blijf maar doorgaan. Opt moment sta ik meer alleen voor de opvoeding. Net als afgelopen week, heeft Hubbie morgen een 'werkdag' van 7 in de ochtend tot 3 in de nacht.. Lekker voor mij NOT! Marjan; Ik ben heul lief (soms dan ) Jelmar: Is skattie. Naaiwerk Gyn/VK geen last van gelukkig
ik was op de kop af 2 maanden na de bevalling ongi. Terwijl ik me eisprong heb gevoeld en nog geyogaat heb de dag voor en op de dag van eisprong.. Achja typisch pco he
Heeft iemand het programma 60 baby's per uur (ofzoiets) gezien op sbs van de week?? wow dat was echt bizar.... Een vrouw van 37 was aan het bevallen, weeen wegpuffen met lachgas erbij.... haar zoon van 18 zat keihard te lachen om haar gekreun (wie laat nou een zoon van 18 erbij zijn dacht ik, maar goed) maar haar man..... die was plastic handschoentjes aan het opblazen en haar ermee te pesten als in slaan en een beetje irriteren..... Ik werd er zelfs boos van terwijl ik het zat te kijken.... wilde die man echt een klap verkopen.... Als iemand het nog gaat zien.... bij sbs gemist en dan deel 2 bij de 7e minuut ongeveer... heel bizar
Marsje: Jij bent altijd lief hoor!!!!! mn msn gaat niet open snap er niks van.... Ja hoor jij bent weer niet genaaid door de gyn....
Hoe houden jullie het allemaal bij..... msnen, smsen, hyven, zp-en.... ben al blij dat ik hier af en toe tijd voor heb (vaak tijdens het kolven lees ik een beetje bij)
heb er niks van gezien, wij gaan zo lekker naar bed en hopelijk lekker uitslapen morgenochtend! pfff, tja.... een test.... zou ik het echt niet weten als het wel zo was?? tja, had bij Jelmar ook nergen last van... geen tel misselijk geweest, alleen moe.... Ach, zal ook wel wat meevallen.... heb de prikpil gehad, die is hartstikke sterk... en heb zelfs 2 weken gewacht na de prikpil voor we geyoga'd hebben........ zit mezelf gewoon gek te maken... en anders zien we m'n buik wel groeien binnenkort
Ik hyve en ZP alleen erg actief, MSN doe ik eigenlijk nooit... sms'en wel dagelijks, lekker makkelijk
Nou ik heb t deze week ook gezien.. Wat een kutwijf zeg, ik hoef dat kind niet kut kind dit kut kind dat. t kind was nog niet eens op de wereld.. Ik was op dat moment een kreng en dacht bij mezelf; Lekker dat jij een KZ krijg (omdat de hartslag laag bleef) Stomme trut.. M ooooooooooohhh MARJAN die moet open
huh Nathalie die jij noemt was deel 1.. Afgelopen woensdag was voor de tweede maal erop, toen een meisje van 20 die zo op het kind voeterde
Klopt tante Die griet zei idd Bitch tegen haar eigen baby............ Ik heb het twee keer gekeken of ik het wel goed hoorde...
Ik hyve en Zp ook wel redelijk actief... vooral nu haha! Sms ook wel met met vrienden maar niet met iemand van jullie zeg maar.. en msn ook niet..... Ik zou het ook niet meer bij kunnen houden volgens mij... ben nog steeds in de war soms op Hyves wie het nou is omdat hier nicknames zijn....