Babe ja ze zit nog op 120 cc om de 3 uur maar sinds we met friso zijn begonnen drinkt ze meer en maak ik flesje in 2 keer klaar zodat de verhoudingen nog kloppen omdat ik nu nog aan mengen ben
@natas.. heb je al een keuze gemaakt?? las volgens mij dat je een keuze had gemaakt en dat je het vanmiddag zou vertellen.. ben dus beetje nieuwsgierig hihi
Jaaaaa ik als dat ook op Hyves dacht ik..... Vertel Natas, wij zijn benieuwd!! Las ook dat Charlotte nu ineens meer drinkt van Friso..... Julotte precies hetzelfde.... zo gaaf om na zoveel weken vechten met de fles een tevreden drinkster te zien.... zo blij!
Kim en nathalie Ik kies er togh voor bij me oude baan te blijven te blijven. Er is togh heel veel agressie inn asen en je draaait alleen een groep van 4 bewoners. Erg heftig. En de collega waarmee ik ruzie heb op mijn huidige baan gaat per oktober weg dus dan word de sfeer ook stukken betr. Voel me wel beetje lullig om het niet te doen maar het voelt goed zo
Oeeeh ik heb morgen een soll. gesprek als receptioniste bij een sportschool! Gister per mail gesolliciteerd, vandaag gebeld en morgen op gesprek. Rein zou eigenlijk naar GLD, maar die heeft het een dagje verschoven. Ik heb er een heel erg goed gevoel over. Het is parttime, en ook in de avonden en weekenden. Dikke prima! Duimen jullie voor mij morgen om half 3? Wij hebben net olifanten gekeken Er is hier circus, daar gaat Rein zondag met Nathan naar toe.
Babe thnx nou ik kreeg verhalen te horen dat de tv's daar uit de ramen werden gegooid dat je keien naar je hoofd toegegooid krijgt dus denk dat togh niets voor mij is haha
Idd pluim voor Friso.... alleen heb ik er geen bewaarblik voor..... even gaan zoeken nog! Natas, je hebt gelijk! Doen wat je het beste lijkt! Maar ze wisten er van op je huidige baan toch? Kan het niet zo zijn dat ze je er nu op aan gaan kijken? Dat je "buiten de deur" hebt gekeken...
Wel spannend!!! Zeker geen saaie werkplek dan! Maar nee... straks ben je ineens "live" op tv met je koppie door een beeldbuis... is ook niet de bedoeling!
Heb je net een PB gestuurd! Ik duim mee.... spannend.... Ik zou ook wel een andere job willen.... zou graag bij de vk-praktijk willen werken.... maar ja dan moet er wel een functie vrij zijn en dat is niet! Jammer!
Nathalie het klopt idd dat ze ervanaf weten heb het er vandaag met paar collega's over gehad. Ze zeiden dat ze erg blij waren dat ik toch blijf. Ik denk datik gewoon tijdens me zwangerschap de dingen te zwart-wit heb gezien en daarom dacht dat ik niet meer op me plek zit hier maar nu ik weer aan het werk ben vind ik het weer heerlijk
Jep Noah is volgens onze weegschaal alweer 7 kilo Met kleertjes aan, dus ik schat nu zo'n 6,5 kilo. Gaat hard hoor, hij is ook echt een Noahgiganticus. Hij is alleen niet zo lang, nu 62 cm. Volgende week weer naar het CB! En dan ook zijn eerste prikjes....
Hé Natas.. Is erg belangrijk hoor dat je met plezier naar je werk gaat.. en rondvliegende tv's klinkt niet echt gezellig haha.. Ik mag maandag weer werken.. brrrrrrrrrrrrrrrrrrr.. heb er zin in, maar toch ook weer niet