Mei mama's 2010 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Pipelina, 14 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Hahaha, Floris lag ook altijd zo in zijn zak, armen in de lucht! (nu nog)
    Hij slaapt nu een week zonder puck en het gaat perfect, zijn armen zijn rustig en klaar is kees :D

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oeeeh ik ben winterkleding aan het sneupen voor Nathan, leukleukleuk!
    Noah heeft er al genoeg, wil alleen even slofjes van a@pies hebben ( AANRADER!! ) en een mooie winterjas.

3. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    das een mooi gewicht aszz, dan rest jou alleen nog wat buikspieroefeninkjes :) ik ga tegelijk met m'n dieet ook met buikspieroefeningen beginnen!

4. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    O mensen 70% korting bij lief!

5. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    pip=liefaholic ;)

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik heb een hele boel Lief! kleding op MP staan, allemaal maatje 50/56 :p

*edit*GRRR link doet het niet!! Klote kleertjes.com

7. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Joehoe!

Linnie, enorme knuffel voor jou meis....het ging net beter en als het dan weer even minder goed gaat, dan is het logisch dat je er even doorheen zit. Ook nog twee keer per nacht er uit....dat is voor niemand makkelijk!

Ingeltje ook een knuf en wat een heerlijke foto!!!! Sara heeft het er nog heeeeeel moeilijk mee hoor. Die laat liever haar hoofd gewoon lekker opzij liggen, waarom inspannen als je ook kan ontspannen op je buik? Haha.

Pff, ik wilde nog iets schrijven/vertellen, maar weet al niet meer wat.....

Zwangerschapsdementie is nog niet helemaal weg. Vandeweek ging mijn mannetje naar zijn werk, roep ik hem nog na: he, krijg ik geen kusje meer als je weggaat? Zegt ie: die heb ik je net gegeven!!!! Uhhh, echt niet!!! uhhh, echt wel, word je dement ofzo? Moest ik echt heeeeeel lang nadenken tot het ineens weer voor mijn ogen kwam dat hij het echt wel gedaan had.....ik was er gewoon helemaal niet bij met mijn hoofd...hahaha

8. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    meiden, ga lekkers slaapjes doen.. duim even voor een goede nacht en dat Mick morgen weer koortsvrij is (en stiekem dat hij doorslaapt, zodat m'n wallen weer wat kleiner worden hihi)

9. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Oooooh ja, ik weet nog wat: TAARTEN! Geweldig zeg!!! Lekker creatief met zoetigheid.....ik weet niet of ik dat over een paar jaar nog weet, maar vind het super leuk gedaan!

10. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Beterschap voor Mick Kim!!!!

11. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    :d:d:d

12. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Linnie, een dikke knuffel voor jou! Ook Ingeltje heeft een off-dag zag ik, jij ook een knuffel! Ben mezelf ook al heel de dag aan het knuffelen... heb ook een minder dagje!

Kilo's: Ben 1,69 en woog voor de zwangerschap 63, op het eind 77 en nu 68.... Wil naar 58 eigenlijk....
    Mijn benen, billen en buik zijn te!!!

Verder weet ik het niet meer....

O, ja Aszz: Hopen dat je uitgenodigd wordt voor een 2e gesprek.

13. cecile1

cecile1 Niet meer actief

O,ja, leuk taarten zag ik!! Lekker ook!

14. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Nathalie, dan voor jou natuurlijk ook een knuff ! En goed dat je het zelf ook doet dat knuffelen !!! :D

Gewicht: ik ben 1,64 (ukkie) en nu 60,5 kilo. Op zich ben ik daar niet ontevreden over, maar de boel is zooooo slap!!!!!

15. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    voor iedereen die er eentje wil, KNUFFF!!!!!

hier ff lekker aant psp'en :)

Jelmar koest nog lekke in z'n gewone slaapzakje, joepie :)

16. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Agoss, wie zit te kijken naar Hollands got talent? Twee kids waartussen de jury moest kiezen....huilen allebei van spanning en ook nog een stom misverstand van Robert ten Brink, gelukkig beslist Gordon dat ze gewoon allebei door mogen naar de finale omdat hij niet kan kiezen.....

17. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    So alles is klaar voor het feest van morgen. Kamer versiert, stoel versiert. KAdo's liggen klaar. Buiten alles versiert. Dus laat het feest maar beginnen ;)

Net even ruzie gemaakt met hubbie en moet zeggen luchte wel even op. Terwijl hij er niks aan kon doen :$
    Morgen weer een nieuwe dag. En heb besloten als MIke van het weekeind weer zo blijft huilen bel ik ma de KA en dan moet hij maar kijken wat er is.
    Dus we gaan er morgen weer met frisse moet tegen aan :D

18. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Wil nog wel even kwijt dat jullie allemaal heel lief zijn. De digitale knuffels en goede woorden doen wel heel goed op zo'n moment.
    Thanx meiden.

19. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    hoop dat jullie toch een gezellig dag hebben morgen Lin!

Alpenmama, dat kleine gekleurde jochie, die is toch wel zo ontzettend super schattig!!!

20. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    creaspam :)

enne... wij heten van der BIJ van de achternaam... :)

Deel Deze Pagina