Dat is een idee!! Ik heb al de opvolger moeten kopen. Daar zit een hesje in! Hij is ook zo groot die man van mij! Maar ik ga het zeker eens proberen!
Hier is de eerste regen en eerste donderwolken! Maar ik ga lekker een spelletje Carcassonne spelen!!! Met mijn nichtje! Stand tot nu toe 1-1, ach we hebben tot zondag!!!
Kimono: Jordy is nog niet geoppereerd. Zitten nu te wachten tot we opgeropen worden. Hebben zelf aan gegeven dat we het het liefst in de week van sept doen omdat we dan alle 2 vakantie hebben. Aszz: Das wel even ene tegenvaller. Hoop dat het allemaal een beetje meevalt Flamingo: Ohhhh das erg. mischien een tip. Al dat zorgen dat je wat in je tas heb Mooi bevallings verhaal trouwens Weer: Het was kort maar krachtig. Heel veel bomen omgewaaid op de straat/auto's en huizen. Daken van huis huizen gewaaid. Net was het zonnetje er weer, maar nu wordt het weer bewolkt ben benieuwd.
jeee deel 2!!! Gaat minder snel als inbde zwangerschap... @Azss: jeetje kan je er wel bij hebben joh...lekker kut. Sterkte @Nathalie: Hopelijk werkt deze therapie...succes meissie je kunt het!!!! @Puck: vandaag de mini ff aan gehad, die is nog erg groot. Maar in die kleine zit Koen al klem. Zowel in de breedte als in de lengte...Hmmmm nog maar ff proppen denk ik....
Erkomt zo om 20/30 leuk programma op sbs over bevallingen in een kliniek leuk om te zien duurt een uur
hoi hoi! redelijk bijgelezen en hier niet veel te melden over wat iwj hebben gedaan vandaag........ namelijk niets hihi! gisteren verjaardag van manlief gevierd en dat was errug gezellig lagen om kwart over een op bed en om 05.00 uur werd Esmee weer wakker... dus tja kort nachtje! maar goed rustig aan gedaan vandaag! Esmee krijgt zo haar 5e fles van vandaag al... ben benieuwd hoe laat ze vannacht dan komt... zo vroeg heb ik nog nooit de avond voeding gehad....
we hebben hier 2 uur geen stroom gehad... zag mijn bv in de vriezer al smelten.. maar viel dus mee. ik bijdehand: oh maar dan kanik wel achter laptop want accu is vol, ja duh, voor internet heb je ook stroom nodig. trelly met klimop is er alleen uit. was achtertuin eindelijk dicht en groen, gaat ie niet meer goed vast. balen..m'n druif vol met druiven ook helemaal los. verder vond daan het niet eng toen 'de wolken botsten'. wel dat k naar de auto rende om raam dicht te doen (en in 2 sec doorweekt was). vienne slaapt vanavond lekker. zal het dan toch een keer goed komen ? vraagje: vienne is vandaag wel 5x wakker geworden omdat armpjes uit doek gingen, ga nu toch inbakerdoek halen. welke vinden jullie fijn/ isdun?
ik heb gegoogled stonden ook veel gewone slaapzakken bij hihi, maar ik snap het idee nu inderdaad! Mijn planning is om Jelmar in de puckababy te houden, hij gaat dus straks over van de piep naar de puckababy mini die is tot 6 maand en daarna is er een speciale puckababy 4 seizoenen slaapzak, ideaal lijkt me dat allemaal oh ja, beeb slaapt vanaf half negen, ik heb m'n haartjes ff lekker geverfd en gedoucht, zit nu achter de laptop met een roseetje en een zak maltesers (Sonja who??) GENIET!!
puckababy zijn vele dames hier (en beebs dus) gek op! kun je wel wat goedkoper scoren via MP, heb ik ook gedaan! hier regent het en beetje onweer, maar niet veel! ben altijd wel blij dat wij zover in het Noorden wonen, dan is het meeste altijd al geweest!
@lvdb: Wilde ook puck zeggen maar zag dat babe me voor was.... @dag: Nog gefeliciteerd met hubster!!!! Hoe is't nu met jou? @babe: Ik heb ook een beetje een SAS-dag....Maar komt omdat ik geen zin heb om te eten..Dus vandaag veels te weinig op volgens Sonja..hahaha
pfff, zo'n sasdag wil ik ook wel es!! hahaha, ik ben ook niet meer heel erg aan het sonja'en het wil gewoon niet goed met dit weer etc. als ik straks weer aan het werk ben en wat meer structuur erin heb, en de zomer voorbij is en de rosé weer opgeruimd kan worden, dan gaan we weer strict bezig, wil nu nog ff genieten!
voor mij is alcohol niet zo'n probleem...drink eigenlijk nooit behalve in de feesttent en tja toen was ik nog zwanger dus volgend jaar pas weer met koninginnendag...Maar goed kilo's vliegen er nog niet af dus dan ben ik niet super gemotiveerd hoor....
yep hier ook een puckababy en I love it!!! @ marjand: dank je wel! verjaardag was gezellig verder gaat het hier wel goed! s.mams was gisteren de hele avond op de verjaardag van wilfred geweest! dus dat was wel fijn! ze had gisteren nl. de start met 3e chemo gehad en die is altijd slopend....
@Babe: ook truste!!!! @Dag: Extra bijzonder dus...en wat een bikkel is je s-ma dus. Is straks extra mooi om aan terug te denken. Gaat het met jou ook een beetje goed? Ook een beetje aan je zelf blijven denken he! Jij bent er ook nog....Dikke kus voor jou!
Tink! Ik ben hier! Sas dag? Wat is dat? Schijt aan Sonja ofzo? 60 baby's per uur: irriteerde me mateloos aan die meid, maar bleef er bijna in toen de ondertiteling verkeerd ging en ze het over honden hadden!! Vanmorgen bij m'n advocaat geweest, gaan proberen dat alleen ik het ouderlijk gezag krijg. Daarna visite en toen nog therapie. Baby slaapjes overdag: Dean is wakker van half 6 tot 9 gaat dan slapen tot 1 uur. Is dan wakker tot half 3 en slaapt dan tot 5 uur. En slaapt dan tot ongeveer 7 uur en om 9 uur gaat hij weer naar bed.
Ja sas-dag is schijt aan sonja...hahaha Jeetje je bent maar druk geweest....Denkt je advocaat dat het gaat lukken met dat gezag? Slapen...Hier slaapt Koen van 24:00 uur tot (als ik geluk heb) 7:00 uur. Dan gaat hij meestal tussen 9 en 10 slapen tot 13 uur en dan is het k.u.t. tot meestal een uur of 21...jammer hoor. Wel nog wat hazeslaapjes maar niks echts...komt vast wel een keer goed.