Babe die is gaaf! Mag ik die materialen van je? Als je msn hebt doe dan ff je mailadres. Als je het weg wilt geven dan Aszz Dean heeft ook altijd koude voeten! Zelfs met dat warme weer doe ik hem maar sokjes aan, en hij slaapt met sokjes in bed. Moet wel nieuwe sokken kopen, ze zitten helemaal in z'n dikke benen gepropt. Ik ben lekker baco'tjes aan het drinken met vriendin. Nu m'n laatste want moet m'n medicatie nog innemen. Lekkere actie trouwens. Vriendin kwam hier en ik zei ooh ik heb NAVO zat! Nou 1 glas dus! Ik met lege fles naar m'n Buuf gelopen, die dacht dat ik gezellig bacotje bij haar kwam drinken, maar ik wou alleen ff m'n fles bijvullen hahaha. Heb haar dus ook maar ff uitgenodigd bij mij. Morgen ff fles kopen en aan haar terug geven, is wel zo aardig hahaha. Dussuh Alpenmama ik ben ook aardig dement!
Oh en gewicht: ik ben 166 lang en weeg 55 kilo. Helemaal super, maar wil m'n buik nog wel iets platter!
Yes, die staat gewoon bij de algemene lessen, sweet Bee en deze heet Sweetheart en nu ga ik echt maffen trusten dames!
Hoe vinden jullie mijn nieuwe banner??? Ik duik ook mn bedje in, ga morgen die lesjes wel ff zoeken babe.. truste!!!
Leuke banner Yes! Zw. dementie.. pff.. hier nog volop aanwezig.. Wordt er soms niet goed van! Moet echt alles opschrijven. @ Kilo's .. Ben nu ong. 73kg. (ben 1.72m). (helaas weer aangekomen). Wil voor juli volgend jaar (ivm bruiloft ), weer in kledingmaat 36/38 passen. Dus flink buikspieren trainen, en iets meer afvallen. il tegen de 60kg. zitten met gewicht (was altijd 55-58kg )
Jeah vanmorgen weer iets eraf, nu al 16,1 kilo afgevallen en jawel, ik zit eindelijk weer op bruiloft gewicht 8) *TROTS* Vandaag het GROTE feest van Fenna Beiden kinders hebben heerlijk geslapen, Fenna van 18.15 uur tot 06.30 en Mees van 19.00 uur tot 06.30 Daarna gezongen en cadeautjes, ze is helemaal blij. Nu gaan we samen onder de douche en mooie kleertjes aan, komt helemaal goed vandaag. Lin jij ook veel plezier en gefeliciteerd met je kanjer!
Dean is op m'n schoot in slaap gevallen. Vind ik altijd zo super lief. Maar ik ga hem toch wel in z'n bedje leggen en zelf nog een uurtje slapen.
Goede morgen dames. Even snel een berichtje van hier. Jordy was helemaal door het dolle heen toen hij zijn bumba slingers en ballonnen zag. Zo mooi. Cadeaus uitgepakt. Was super. Tink: Jij ook gefeliciteerd met je prinses. Hoop dat jullie ook een leuke dag hebben.
Goedemorgen dames. gefeliciteerd Fenna Gefeliciteerd Jordy Hoop dat jullie allemaal een leuke dag hebben. Hier straks ff visite van Oma(mijn pleegmoeder) vanmiddag nog ff cadeautje kopen. We moeten morgen op een verjaardag in steenwijk dus een dik uur in de auto. Nog nooit gedaan met Charlotte heb zown isloleertasje gekocht van difrax. Dus neem een extra flesje mee in de auto. OOhh dames gaat mijn schrijfstyle er een beetje op vooruit hahah
Morgen!! Gefeliciteerd FENNA en JORDY!! Hmm Rein is naar GLD, aan het klussen bij zijn broer. Vannacht trouwens geslapen van 20 tot 7 uur!
Goedemorgen! Gefeliciteerd Fenna en Jordy!! dat jullie maar lekker verwend mogen worden vandaag!! Mooie banner yes!
Jordy: Gefeliciteerd met je verjaardag! Fenna: Alvast Gefeliciteerd met je verjaardag, wt heb je een mooie keuken gekregen
HIEP HIEP HOERA voor Jordy en Fenna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @babebabe.. je bent lekker bezig hè, zie de ene creatie na de andere voorbij komen hihi.. wel mooi allemaal! @hier brak brak brak.. Mick gister om 22.30 uur wakker en flinke koorts.. wil dan alleen maar mama mama mama.. gelukkig overdag wel vrolijk, alleen wat meer mama liefde nodig.. ben zelf alleen nu erg moe en dat terwijl ik zo lekker uitgerust was voor a.s. maandag (weer werken na 5 maanden) Niek slaapt de laatste tijd weer lekker van 21 tot 7 uur.. dus daar ben ik super blij mee!!!