OMG die film wil ik echt noooooooit meer zien!!! Ik heb alles bij elkaar zitten brullen en nog uren erna stroomden de tranen over mijn wangen, ik had er nachtmerries van! En dan heb ik nog niet eens een blonde labrador... (maar wel een bruine ) Oh vreselijk...
mag ik vragen welk bedrijf? ik werk bij een importeur van italiaanse designmeubelen, doe ook administratie en klantenservice (heeel klein bedrijf)
Halloa! Zonder darren was het saai, maar maandag heb ik altijd therapie, dus gaat de dag wel snel om. Vanmiddag heeft Dean z'n eerste knip beurt gehad, hij ziet er nu sexy uit hahaha. Dean heeft maat 4 van luiers, heb ze van de jumbo, 30 stuks voor 4,50 geloof ik. En zijn lekker zacht en lekken niet door!
babe: haha pc denk ik aan laten staan. dan slaap ik beter met jullie erbij haha ik ga snel even eten. wat een rust in huis.. toch wel even lekker! en ik denk er maar aan dat daan niet kon wachten dat hij wegging en met opa en oma mee. dat stelt me weer gerust
wij hebben pampers ik prop dr nu in maatje 3 maar is nog veeeeeel te groot.. Twee was op maar lekte steeds door bah. En ze stonken, niet dat het uitmaakt want 3 stinkt ook.. Toch eens omkijken naar pampers die niet stinken als kindje 1 keer geplast heeft pfff..
OK Hallo meisjes...hier zijn we weer... Beetje eerder naar huis gekomen. We gaan woensdag met Koen langs de HA want die "verkoudheid" die hij sinds week 2 heeft gaat niet weg. Hij klinkt soms mega benauwd en adems niet regelmatig. En aangezien ik erge bronchitis heb gehad en Erik Asmatisch is wil ik het na gekeken hebben. Was al bezig met luuf, neusspray en eucalyptusbadjes maar het helpt allemaal niks. Dus nu moet de doc maar kijken wat het wel is...(als het maar geen allergie is voor de hond) Ik was van plan alles bij te lezen....maar ruim 200 pagina's eh daar pas ik voor... Zag in de gauwigheid dat Nathalie een dikke pluim verdiend en een hele dikke knuffel!!! Goed gedaan hoor meis!!! @Mars: Jahahaaaaa daar ben ik weer!!!!! En heb ik verder nog iets gemist wat ik echt moet weten??? Zag wel dat jullie allemaal mooie banners hebben...verdorie waarom snap ik nou niks van dat programma...ga me er ook maar eens goed in verdiepen...Heb het originele omdat ik ons trouwalbum zelf heb gemaakt....maar kan dus alleen maar foto's bewerken en niet van die collage dingen maken...Nou ja de tijd er maar eens voor nemen....
Ik ga op de bank en vroeg op bed. Over 2 weken moet het ritme er weer in zitten.. Dikke knuf voor iedereen ...
Oh Hier zit Koen in maat 4 van pampers en voor z'n kleren hebben we maat 68..Ben benieuwd waar hij volgende week op zit als we gaan wegen en meten.....
ik vind pampers ook stinken. ga zo ook op bed. moet vienne nog wel wakker maken voor laatste voeding want ze was beetje vroeg dit keer.
Marjan, als je die lessen gaat volgen op het pspmamaforum, komt het helemaal goed! fijn dat je er weer bent? lekker gekoest lvdb? ik ga ook weer ff psp'en, heb een opdracht! moet een collage maken voor onze topfierljepper hier in Friesland! gaat mijn mem (zit bij de fierljeppersupporterclub)hem cadeau geven!