Allemaal groetjes van DAG internet ligt eraf bij haar en ze vroeg of ik jullie allemaal groetjes wou doen
Iemand had het ook over de Bloom Fresco.... Ik heb hem ook en vind het echt een super stoel! Ze liggen er lekker in nu en straks idd eten met een plankje en voetsteuntjes... Julotte is ook altijd erg stil als ze in de stoel ligt! Alleen is ie best prijzig, rond de 400 geloof ik! Maar ook op MP te vinden.... helaas besefte ik me dat pas later!
Maakt niet uit Mars! Ik vergeet juist weer alles.... iedereen heeft het over haar werk en ik vergeet steeds wat iedereen doet hahaha.... en stiekem weet ik nog steeds niet van iedereen wie ze nou op hyves zijn..... gelukkig kan ik het vaak ontdekken aan de naam van de baby....
gelukkig ben ik niet de enige hahah!! . Kater is wel weg whahaha, heb liters water gedronken. Maar vanmiddag toch ineens een flashback Jakkes. Frietpan aan gedaan en ff een kaassouflé gebakken whaha.Nu ist weer ok
ik wil ook frietpan!! maar we eten aard, wortelen, kipreepjes... goedeavond hallo!!! lekker weer thuis. hebben de kids allebei van 1 tot 4.30 geslapen!!! bram lekker rustig gehad.
hoelang laten jullie ze slapen 's middags? wan tJelmar sliep dus om 13.00uur en heb hem om 16.00uur maar wakker gemaakt... aangezien hij 19.30 alweer voor de nacht naar bedje gaat....
Babe ik ben er helemaal niet mee bezig hoe laat en hoe lang charlotte slaapt ze gaat slapen zodra ze wilt/moe word. En ze word wakker wanner ze zelf wil..
ik heb er wel een aardig ritme in nu, Jelmar geeft zelf ook wel aan wanneer hij moe is, maar 's middags doe ik hem niet later dan 14.00uur in bed alstie dan nog niet jengelig is! en gaat wel aardig goed e afgelopen tijd, 's ochtends slaapje van een uur en 's middag tussen de 2 en 3 uur en dan soms tussen 5 en 6 nog een half uurtje
Jelmar ligt lekker op aankleedkussen bij me op de achtertafel, ik heb youtbue ervoor met fabeltjeskrant, sesamstraat en beer boele (is van omropfryslan) liedjes, lagguh, giere, brulluh!
Hello!!! Zo daar was ik weer..... Enne Koen gister laten slapen was geen daverend succes....meneertje kwam om 2 uur, toen om 6 uur en om 8 uur weer...bleg...Hopelijk vandaag beter.... Maar is erg jankerig vandaag... @Natasch: mooie foto, heerlijk meissie....... @Pip: ik vind het ook echt jammer dat je er niet bij bent...maar volgende keer beter toch? @Wie gaat er naar de jonge gezinnen?
Das balen Marjan, volgende keer beter! Hier lag iedereen om half acht op bed. Annemijn had vanmiddag niet geslapen, dus die was zo net niet te genieten. Als Floris bij mij op schoot zat, dan moest zij daar heen. Dus ik Floris aan Sven, was het ook niet goed......... En mama moest alles doen tijdens het naar bed gaan, papa mocht niets. Met pijn en moeite een kusje. Ach ze knort nu lekker. En Floris ligt er ook al in. Die begon de dag vandaag ook wat te vroeg. Hopelijk slaapt hij nu tot zeven uur morgen vroeg
hey bert en ernie herken ik veel beter! of is dit f-man's voet? jammer inderdaad dat je er niet bij bent. ach ja, we spreken vast nog snel weer een keer af. vienne heeft om half 8 gedronken dus maak d'r toch maar even wakker , jammer want leek naar 4 voedingen te gaaan toen ze vanochtend 8 u wakker werd... nou ja, gaan we niet vroeg slapen vandaag..g aap..
Waarom laat je Vienne niet een keer slapen, kijken wat ze doet? Of heb je dat al eens geprobeerd Pip, heerlijk he zo'n dwarse dreumes Fenna moest vandaag wat later naar het kdv en toen waren alle kindjes er al. Die kwamen allemaal juichend op haar af toen ze binnen kwam, nou krij-sen Nog nooit gehad maar dan ga je echt met een naar gevoel weg Ritme zit er hier ook aardig in. Slapen tot half 8, dan de fles en gelijk weer terug. Rond 10 uur wakker en daarna rond 12 uur er weer in. Dan een lange tuk tot 3 uur ongeveer en rond 5 uur vaak nog een uurtje Daarna om half 8 tot de volgende ochtend! Hier verder alles goed, net weer 2 taarten gemaakt want manlief is morgen jarig... Morgenavond dus wat visite, maar gelukkig donderdag vrij Babe: Wilde jou nog even heel veel succes wensen vanaf morgen! Je kan het meis, het is even bikkelen de eerste 2 dagen maar daarna prima vol te houden