m'n meissie i d'r nieuwe jurkje. had beter een maatje groter kunnen kopen want vlg mij kan ze deze niet lang meer aan... zonde...
haha lijkt wel of ze wallen heeft. en die haren... hihi kan d'r echt niets mee. en die bollen ogen heeft ze van mij , fijn he maar wat eensmile, toch? die krijgen we elke keer weer kado van d'r
inge dit is wat gerichtere link: Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Kolvenenwerken - Afkolven: hoe kolf ik genoeg melk?
Ik heb een heel mooi huis gezien, valt allemaal binnen wat we kunnen, maar moet goed verbouwd (wat we niet zo heel erg vinden) 7! slaapkamers, goed ten opzichte van ons beider werk. goede tuin. Maar badkamer en keuken is niets. Dat is er ooit eens in gezet in de jaren 50 en nooit meer wat aangedaan, is gewoon gedateerd. Maar we willen eens na de vakantie met een hypotheek adviseur gaan praten, we verdienen nu aardig wat meer dan toen we hier gingen wonen en met een makelaar wat we voor ons huis zouden kunnen krijgen. Maar de wens bij ons is vooral een grotere woonkamer en ietsje bij de slaapkamers, maar ook vooral locatie. We wonen nu heel dicht bij onze ouders, die ook oppassen. Maar we zien wel
thanks! niemand zin om te kletsen? heb eigenlijk ook weinig te vertellen. ga maffen en hoop dat ze vannacht niet komt knuffel voor iedereen
lvdb: Wow wat een heerlijk kind!!!! Wil best kletsen hoor...hahaha maar truste! als je dit niet meer leest
Goede morgen, vannacht om half 1 laatste fles gedaan en nu net kwam hij voor de volgende...Hoop toch zo dat hij weer door gaat slapen vanaf 21:30. Maar goed geduld is een schone zaak zeggen ze. Straks eerst naar de doc.
Morning! Hier gisteravond te laat naar bed gegaan dus alsnog brak vanmorgen Ach morgen vrij! Manlief is vandaag jarig Dus vanavond visite, wel gezellig. En dan vrijdag mijn laatste werkdag voor de vakantie Babe succes vandaag, hoop dat ze een beetje lekker zijn want dat scheelt de helft
Mogguh LAdies!! Wegaan vanochtend keukens kijken voor als we volgend jaar gaan verbouwen ..............................
@Babebabe... you go girl!!! succes met de shakes.. je kan het!! @LvdB wow wat een skattie die dochter van jou.. en zie er ook wel wat van Daan in... @Pip.. leuk hè om je in nieuwe huizen te verdiepen.. hier ooit de wens voor een vrijstaand huis in ons dorpje.. maar die prijzen @Marjand.. sterkte bij Doc..!! knuf voor Koen.. @Marjon.. veel kijkplezier.. lekker langs al die gladde verkoopers @Tink.. GEFELICITEERD met je manlief.. en lekker bijna vakantie @Yes.. succes met het gesprek met juf @Natas.. al helemaal gewend aan je brillen?? Poehee verder weet ik het ff niet meer wat ik allemaal gelezen heb.. O ja Alpenmama.. jij veel succes met wegbrengen van je kleine meid.. vandaag gaat ze toch weer??
Goedemorgen! De cappucinoshake=lekker Marjan, het kost zo'n 50 euro voor 7 dagen (week dus) als uit gaat rekenen wat je nu uitgeeft aan jezelf qua boodschappen en eventueel afhaaleten, drank etc.. kan het (voor mij in ieder geval) wel uit! maar... heb gehoord dat de prijzen per consulent ook nog wel eens willen verschillen. Succes vandaag met Koen! lvdb, wat een schatje met dat haar!! Pip, 7 slaapkamers??!! wat zijn de plannen
oh dat valt reuze mee dan.. dacht dat het veel duurder was.. en fijn dat de eerste shake lekker is!! en hahaha.. had over die 7 slaapkamers heen gelezen.. maar ben ook wel benieuwd wat je met 7 kamers van plan bent