goedemiddag.. Ben vandaag niet on,ine.. Ga het hele huis over de kop halen (moet morgen weer beginnen met werken, en wil huis anders en netjes hebben). Vannacht ongesteld geworden.. Dus twijfel weg... Zag mooie foto's voorbij komen.. Pfff.. Vanaf 17uur.. heb ik geen kinderen meer, tot morgenavond . Vind het toch niet zo leuk meer.. Met een uur eerst maar bellen wat het werk wil met mij ... xx fijne dag allemaal
zo dames ben ik ook weer eens een keer... mijn kater is een beetje weggezakt!! Gisteren superavond gehad, we hebben met 10 man 2 kratten bier, 6 flessen prosecco, 2 flessen champagne, bijna een hele fles limoncello en nog een paar flessen rose (tel kwijt) leeggetutterd! OMG echt een aanrader zo'n "kraamgourmet" het was dus erg gezellig! vanochtend keibrak maar nu gaat het wel weer
My god Sterreke, drankbak Ik dacht dat ik veel kon drinken hahaha! Ach als het maar gezellig was Babe welke had je als lunch? Ook goed bevallen? Ik had 3 crackers met light smeerpate, best lekker. Vanavond mocht manlief beslissen dus eten we "takkies" (patatjes volgens Fenna haha) met vissticks
Jihaaa, het tweede fotoalbum van Sara wordt besteld! Ik laat hem in NL bezorgen, anders duurt het misschien te lang dat ik hem niet kom halen hier.....ennn het is nu gratis verzenden, tja, ik blijf een hollander Leuk leuk leuk ! Oh ja, ze is vandaag precies drie maanden!!! *hmm, misschien iets rustiger aandoen met die fotoalbums, want als ik in dit tempo doorga, heeft ze in een jaar 8 albums....ietwat overdreven niet?
hoi hoi, moet even van mij afschrijven. Moet verdorie om 0.00uur op wacht vannacht! Moet $$#%$^%$&$*&^&*% ALLES meelopen. Ze zijn niet goed geworden geloof ik. Ben blijkbaar niet veel meer dan een stagiere. Ga op zoek naar ander werk denk ik. Zie er nu nog meer tegenop om te gaan beginnen morgen. Ben blij dat ik de meiden uit logeren heb, anders was het een groot probleem vannacht..
Loran, jij was toch kraamhulp zo even uit m'n hoofdt? wat is wachtlopen dan? met kraamhulp ben je toch zowiezo op de raarste tijdstippen soms nodig? of ik ben ik beetje in e warrie?
ben ind.. kraamverzorgende... Dat je vreemde tijden hebt, ligt ook aan de instelling waar je aan het werk bent. Maar dat je vanaf 0.00uur op wacht moet (is prima vind ik, maar laat me niet meelopen als een stagiere, want dat ben ik niet). Of om 8.00uur is wel een verschil. Vooral omdat mijn hubs er nu nog niet is (komt morgenavond pas thuis), en ik afhankelijk ben van oppas van mijn (schoon)ouders. Normaal vind ik het niet erg hoor. Maar om via de tel. te horen te krijgen dat je mee moet lopen als een stagiere, sorry, maar daar kan ik niet tegen. En dat terwijl de afspraak was: alleen in de gezinnen meelopen (overdag, want bevallingen gaan super, die hoefde ik dus niet). Dus daar maak ik me kwaad om. Werk zelf vind ik geweldig.. *gaat verder met de was, ligt nog zoveel, kom er niet door *
Loran: Zo snel na de bevalling mag je toch nog niet de nacht in ?? :S Alpenmama: Echt mooie sieraden hoor. YenD: Hoe is je gesprek gegaan met de juf? Pip: Hoe was het vanmorgen met je visite? Hier net nog even een uurtje geslapen. Wat ben ik moe. Kon net bijna niet wakker worden :S
wat flauw dat je dan weer mee moet lopen, je bent het toch nog niet verleerd na 1 zwangerschapsverlof?
Als je BV geeft hoeft je niet de nacht in. Maar ik vind persoonlijk dat niemand dat zou moeten als je nog zo'n jonge baby hebt. Visite was gezellig. Annemijn heeft er weer een paar mooie volzinnen bij geleerd hihi! Dochtertje van mijn vriendin is drie. Bleh ik moet morgen weer werken, 4 dagen 1 vroeg, 3 laat. Gelukkig mag ik zaterdag en zondag uitslapen. O ja en 7 kamers: 1: woonkamer 2: slaapkamer ons 3: slaapkamer Annemijn 4: slaapkamer Floris 5: administratie/ mijn frubelkamer 6: speelkamer (heerlijk alle speelzooi daar) 7: logeerkamer Kijk ik weet ze allemaal te besteden