Mei mama's 2010 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Pipelina, 14 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Zo heb me kerel naar de supermarkt gestuurd om drop te kopen en chocolade hahah

JJJJJJJJJJJJJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
    Onze overkapping word morgen eindelijk geplaatst:D

2. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    OMG OMG OMG OMG!!!

wat ben ik net geschrokken. ik ging daan uit bed halen en ik vond het boven stinken.
    ik loop zijn kamer op en toen bleek de lamp te smeulen die onder zijn gordijn stond!! oh wat ben ik geschrokken. het is zo'n lamp zonder kap en aan de voorkant hard plastic met kikker erop. die hadden we nog niet opgehangen en op de vensterbank gezet. STOM! die was omgevallen en op de een of andere manier is dat plastic op de lamp gekomen en ging dus smeulen. zag al zo'n klein, dun pluimpje... onder het gordijn...

ik heb dit gelukkig nooit meegemaakt, wat stom van ons en wat als ik daan later uit bed had gehaald.. daar denk ik maar niet teveel aan. maar ben echt vd wap (zoals we hier zeggen)

3. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Oei!! Gelukkig was je op tijd!

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    pffff...... dat is echt schrikken!!!! dat had ik 2 maandjes terug toen ik de flessen aan het uitkoken was in de pan op het gasfornuis en naar bed gegaan ben......................... alles gesmolten in de pan en manlief kwam gelukkig thuis en rook het, dus geen vuur, maar man wat heb ik mij lang schuldig gevoeld!!! :(

5. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    LVDB wwhoooww jeetje meid dat is schrikken zeg:S
    Blij dat je er op tijd bij was...
    Nou nu ff bijkomen van de schrik

6. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

OMG wat een schrik :$ Niet schuldig voelen meis, dat kan iedereen overkomen! En idd niet denken aan "Wat als", dan maak je je gek :(

Babe: Het is echt waar, die honger gaat weg! Je gaat zelfs 'vol' zitten van shakes :D

Logeren: Ik ben daar niet zo moeilijk in, maar in het geval van Lin begrijp ik het wel. Dit weekend gaan ze weer een weekend naar opa en oma. Manlief is een weekend weg en zo heb ik even de handen vrij om alle vakantiezooi in te pakken (en met de meisjes op stap te gaan :p). Daarna 3 weken met ze op vakantie dus dat maakt alles goed :)

Zo ik mocht gelukkig wat eerder weg, heb hier thuis even opgeruimd. Nu nog een beetje schoonmaken, de kwarktaart heb ik gelukkig gister al gemaakt ;) Zometeen patat eten en daarna de ouders en schoonouders op visite.

Morgen vrij :D En dan alleen nog vrijdag, joehoeee :p

7. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    zo hallo daar was ik weer....niet alles bijgelezen....

Zag wel een berichtje van Yes voor mij....

Die voeding gebruik ik dus ook al plus een extra schepje jbpm...en nog komt het z'n neus uit...

Maar goed...

Volgens de dokter komt het benauwde en raar ademen doordat z'n maagklepje nog niet goed werkt...en als hij erg benauwd klinkt moeten we maar wat zoutwater oplossing door z'n neusje spuiten met een spuitje (hebben we mee gekregen). Nou ja z'n longen klinken in elk geval goed, maar voor de rest heb ik helemaal niks aan zijn antwoord...Koen is gewoon mega benauwd en ik moet er maar zout water door spuiten...lekker zal het eens bij die beste man doen als hij in de relax modus op de bank ligt...

Maar goed...

@Babe: Hoe is je eerst shake dag verlopen?

@Yes: Jij had toch het gesprek vandaag? Hoe is het gegaan....

@Linnie: Misschien heb je het al eens gezegt hoor. Maar is er al een datum voor Jordy's operatie?

@Pip: Wanneer vertrek jij ookal weer?

@Mars: Hallo?! Waar zit je? M'n msn doet het weer geloof ik....MSNen binnen kort?

@Alpenmama: Volgens mij zag ik weer mooie kralen voorbij komen...

Ehhhhh weet het niet meer....

8. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Marjan, ik ben dr wel :)

9. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ohhh ik ken Faith wel opvreten,, heerlijk ding..

Ze zit net op schoot en kijkt me indringend aan ik kijk terug.. Schiet ze in eens in een 5 minuten durende schaterlach.. Ik kon niet meer tranen biggelden over me wangen.....

Ohh deze maanden vind ik zooooooo mooi.. haha Word steeds leuker

10. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Goedenavond!

LvdB: wow dat is schrikken! Gelukkig was je op tijd!

Marjan: wij gaan 3 september weg, vrijdag over 2 weken!! Echt zo'n zin in. Ben druk bezig met de paklijst en de was goed bij te houden (lukt nog niet echt, maar gelukkig komt mijn mama vrijdag oppassen ;))

Marjan hoe is het met je vader??

Dag Hoe is het met je schoonmama?

11. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    wat is het rustig hiero!?

Marjan, shakedag gaat goed, heb nog geen mega"honger" gehad... alhoewel een wijntje er nu wel in zou gaan hahahahaha,

12. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Man je hoort een spelt vallen zo rustig is het hier!!

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Jeetje meis... kippenvel staat op m'n lijf :(

14. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Lvdb das echt mega schrikken!!
    Maar gelukkig is het allemaal goed afgelopen.
    Knuf!

Marjan heb je daar ook naar gevraagd dat tie zoveel spuugt?

Ego: heb de juf alles uitgelegd en ze begreep me gevoel.
    Moet morgen met de directrice gaan praten, en vragen of het meisje naar de andere kleuter klas kan.
    Als dat niet gaat dan gaat Darren z'n juf er voor zorgen dat Darren en het meisje niet veel samen zijn en dat ik en de trut iig geen activiteiten samen hoeven te doen etc.
    Ze was iig er blij dat ik het verteld heb, en zodra er iets is dan houd ze me in de gaten.
    Heb gezegd dat ik niet kan garanderen dat ik voor mezelf in sta als er iets gebeurd.

Ga nu lekker bacotje inschenken!

15. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Vorig jaar rond deze tijd wist ik al dat ik zwanger was, zooooo vaag. Het is gewoon alweer een jaar geleden. Het lijkt gisteren!

Heb vandaag nog even de dag van mijn bevalling gelezen, jeetje zeg. De tranen vloeiden rijkelijk, alles kwam weer even lekker bovendrijven.

Ik heb me nog een berg was te vouwen, maar ik heb echt zo geen zin! en de woonkamer is nog een speelgoed ontploffing. Straks maar even met mijn hubbie er door. Die is nu toch aan het fietsen, hij ontspannen ik ontpannen, :)

16. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    LvdB jeetje dat was schrikken... gelukkig alles ok!

Pip time flies idd... een jaar geleden besloten wij dat we voor een kindje wilden gaan en was ik voor de laatste keer (tot nu toe) ongesteld :D

YenD wat fijn dat de juf begrip heeft voor je situatie. Komt vast goed.

Babe goed hoor, al bijna 1 dag in the pocket! Vriendinnetje van mij is ook vandaag begonnen met Cambridge, toevallig :) maar die moet er iets meer af hebben, ik denk zo'n 60 kilo! :$

17. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Ongesteldheid wat is dat?? (geen idee meer wat dat is, laatste keer dec 2007)

18. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    60kg? pffff, hoop dat het haar goed gaat!! ik moet er ongeveer 20 afhebben, ben benieuwd, de weegschaal zal morgen wel aardig voor me zijn hahaha, 3 shakes maar... een veel getoiletteerd ;)

19. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    rustig hier dames

Babe tuurlijk gaat de weegschaal lief zijn voor jou :)

20. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    aaaaaaaaaaauw, heb een gigantische pukkel/druk op/in mijn oorlel... pfff, doet zeer!!

tja, als het dan zo rustig is... dan maar zulke interessante feitjes tevoorschijn toveren ;)

Deel Deze Pagina