Mei mama's 2010 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Pipelina, 14 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Babe, Dean heeft vandaag potje op met mango!
    Is van Friso, hij vond het geweldig!

2. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ja, die had ik ook gezien inderdaad! ga ik ook es proberen :) ik heb nu steeds die plastic cupjes, zitten 4 in per kartonnetje van olvarit,

3. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    heb een mooie lichtblauwe combisleeper gescoord voor 25 euri :) vanmiddag op laten halen door één van m'n koeriers, zit nu lekker in de wasmasjien, morgen lekker buiten ophangen, komt mijn mannetje de herfst/winter wel door :)

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Yes, hoe heb jij die banner gemaakt?

5. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    wat is combisleeper? (ik kan t vast wel googlen maar hebben we wat te vertellen :D)

6. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ga maar googlen :p

7. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    whahaha, grapje hoor! is een 4 seizoenenslaapzak! van little company, nieuw pokkeduur!

8. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    ok nice (ik ga toch ff googlen :D)

9. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    goeiendag wat een geld! maar ik dacht dat jij puckababy fan was...?

10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    klopt, tot dat Jelmar in de 2e maat van de puck kwam... hij slaapt met z'n handjes omhoog, naast z'n hoofdje, en doet dat in de puck ook (in dat dingen zitten de armen niet vast aan z'n lijfje) en daardoor ging de stof helemaal tot over z'n neus zitten... vonk niet heel prettig ivm. stikkingsgevaar... dus toen in 1 x overgegaan naar een gewone slaapzak, zonder problemen!! :) maar aangezien hij zich altijd zo naar beneden wurmt in bed dattie onder de dekens komt te liggen lijkt deze combisleeper mij erg handig, geen dekens/lakens meer nodig :)

11. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    dames, ik ga maffen!

oant moarn!

12. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    ik vind zo'n slaapzak ook ideaal, gebruiken we al sinds Marien een paar weken is...
    truste!

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik was op 16 augustus voor het laatst ongesteld en lag in het ziekenhuis haha... was met spoed opgenomen en toch maar heel blij dat het die eerste ronde niet raak was!! Was erg blij met de ongi.. en zeker toen bleek dat het de laatste was, op Julians verjaardag zijn we flink los gegaan met precies (op de dag af hihi) 9 maanden later het resultaat :)

14. cecile1

cecile1 Niet meer actief

En toen was ik hier alleen......

Ingeltje, is wel heel bijzonder trouwens dat er precies die tijd tussen zit! Goed "gemikt"! Weet niet wat het juiste woord is maar je begrijpt me vast wel!

Ik ga ook lekker slapen.... ben erg moe en klets morgen weer verder!

15. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    En daar was ik ook weer.....zo ff een Manin opmerking....Het ging weer eens ouderwets nergens over he vandaag hier....

@Yes: Ja dat spugen ook gevraagd....Moet als het goed is over gaan. Hebben wel meer baby's bij de geboorte omdat de maagklep nog niet helemaal afsluit rond de 6 maanden moet dat over zijn...Was niet onze eigen dokter dus misschien ga ik daar nog een keer heen. En volgende week moet ik naar de kinderarts op het CB dus misschien daar ff vragen.

@Babe: MOet lachen om jou omschrijving over puck maat 2, wat een belachelijk verschil met de piep....Maar Koen in een gewone slaapzak is echt helemaal niks...Moet dus opzoek naar een beter alternatief....

@Laatste keer ongesteld...vorig jaar met de wedstrijd van het NL elftal in de arena...Weet ik nog zo goed omdat ik het ff niet had zien aankomen en ik daar dus zat...hmmm bleg! En toen op 9-9-2009 getest....Wow inderdaad gewoon een jaar geleden...

@Pip: Dapper hoor terug lezen..ik durf niet ga echt alleen maar zitten janken dan geloof ik....

@Giro 555 hebben jullie al wat gestort? Zag op het nieuws dat ze een baby moesten reanimeren van Koen zijn leeftijd en dat kindje stierf zo voor de camera...Nou was vroeger niet zo'n jankerd maar nu...Mijn hart brak. Dus heb meteen maar even gedaan wat ik kon...En das niet veel, maar centen overmaken kan wel....
    Truste Nathalie...hahaha ben ik weer net te laat.

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Jeetje Lvdb,das schrikken ,gelukkig was je op tijd , dikke knuffff !

Goed zo Babe ,ga zo door.

Marit spuugt ook regelmatig..Vanavond kwam echt bijna weer de hele fles eruit..Mijnzwarte jurk was witjes geworden..Ben beneuwd of ze het nu wel de hele nacht red....

truste

17. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @Marjon: Gebruik jij ook jbpm?

18. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Marjan, oh wat een vreselijke beelden!
    Ik kan daar ook echt niet tegen, vreselijk.

Babe, ik heb m'n banner gemaakt met psp.
    Zelf wat spulletjes gezocht die bij elkaar paste.
    Zitten 15 materialen in.

Nou als het goed is gaat vandaag de zon weer eens schijnen.
    Dus ik ga lekker wandelen buiten!

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    nee , gebruik ik niet ....

Maar nu ik 4 voedingen geef en er dus meer in de fles zit , geeft ze vaker over .Zodra ze 2 flessen achter elkaar op drinkt dan weet je dat er die fles erna een boel terug gaat komen ..WAs nu dus bang dat ze niet zou doorslapen , want er kwam gisteravond echt zoveel terug .....maar heb haar nog steeds niet gehoord , terwijl k eigenlijk wel elke nacht 1 of 2x tutje moet terugstoppen ..IK moet volgende week naar het cb , enn als ze dan nog steeds zoveel spuugt eens overleggen wat te doen ......

ik ga me klaarmaken voor een dagje werken , tot later allemaal en een fijne dag ....

20. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Zonnetje is hier ook welkom !!

Deel Deze Pagina