Mei mama's 2010 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Pipelina, 14 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Goedemorgen dames.
    Kom maar op met zonnetje.
    Lig nu nog in bed Charlotte te voeden.
    Ga straks ff alles bijlezen.
    Zware nacht gehad om het uur was ons meissie wakker. Moesten steeds speentje trug stoppen.
    Zal ze miss nu pas reageren op de overstap van voeding?

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    das vermoeiend Natas , lekker rustig dagje houden vandaag !!!

3. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Marjon dat zit er helaas niet in hebben schoonouders en bouwvakkers over de vloer.

Heb haar ook maar ff getempt want haar hoofdje en handjes voelen zo koud.
    Temp is 37 terwijl ze romper met. Lange mouw aanheeft broekje sokjes en dan ligt ze onder een laken en deken normaal is haar temp rond de 37.5.

4. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen!
    ik ga snel mijn fiets op naar mijn werk.gister naar Inception geweest met Leo en het was geniaal!! en laat dus ahah maar was er weer lekker uit.

bye!

5. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    natas, hier net zo'n nacht gehad! om het uur begon meneertje t kirren en te lachen........ dus ik de speen er weer in, uur later zelfde verhaal... pfff, vermoeiend hoor!! 9 uur richting CB voor prikjes en horen of de hartruis over is, en als meneer dan ff gaat dutten, gaat mem lekker ff meedutten!!

Marjan, heb je het 's nachts al eens geprobeerd in gewone slaapzak? wij dachten ook dat het niks zou worden, maar 's nachts ging het in één keer goed! valt Keon tijdens de laatste fles ook inslaap? Jelmar wel, we kunnen hem dan zo neerlegegn!

6. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Marjand, ik heb vorig jaar op 09-09-2009 ook positief getest!! Zal die dag ook nooit vergeten, de dag die mijn leven veranderde haha! Ik zou mama worden... meteen ging ik vanalles lezen, foliumspul slikken enzo!

Tja, en nu een jaar later hebben we gewoon allemaal een mooie baby! Bijzonder jaar geweest!

Ik ga frituren!! Niet om nu al te eten hoor, zo erg ben ik niet om 9 uur in de ochtend.... wij moeten gefrituurde vissnacks fotograferen!! Lekkere lucht op de vroege ochtend.... zet de frietpan maar buiten!!

7. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Morning!

Hier lekker een dagje vrij :) Net is KPN langs geweest om glasvezel te installeren, erg fijn want nu kan ik ook gewoon programma's opnemen enzo :D

Nathalie: Pfff gefrituurde vissnacks om 10 uur 's morgens, ik kan me iets beters voorstellen ;)

Testdatum vorig jaar: Geeeeen idee meer :) Maar zal ook rond deze tijd zijn geweest, want op Fenna's verjaardag was ik al een week of 6.

Speen: Mees moet er niks van hebben ;) Eigenlijk ook wel fijn, we gaan het nu ook niet meer proberen. Zo hoeven we het ook niet meer af te leren over 2 jaar :)

Slaapzak: Moet meneertje ook niks van hebben, hij wil zijn benen vrij kunnen bewegen haha! Zometeen als het echt weer koud wordt gaan we een nieuwe poging doen, en anders vind ik het ook niet erg.

Babe: En, nog gewogen vanmorgen? Lekkere nacht zeg :(

Hier een prima nacht gehad en ik mocht vanmorgen lekker 'uitslapen' tot kwart voor 8 :) Vandaag weinig plannen, de zon laat zich soms zien maar ook vrij veel donker dus we blijven lekker binnen. Fenna zit nu Barbie te kijken en probeert alle danspasjes na te doen, ik lig helemaal in een deuk :p Mees ligt lekker te tukken!

X

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Morgen!

Oh ben een beetje brak. Broertje + vriendin kwamen gisteravond op visite, en het was erg gezellig. Geloof dat het 2 uur was toen ze weg gingen.
    Gelukkig kwam Noah pas om 9 uur.
    Rein moest vandaag wel werken, hehehehe.

Zal even bijlezen.

Natas, ben nu een Edward Cullen theme aan het downloaden.... :D :D

9. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    nou, de prikjes zitten er weer in... hij huilde daar niet veel gelukkig, maar net thuis wel ff kwartier krijsen zeg, pffffffff, hij ligt nu lekker te maffen!

10. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Lekker dat uw nu slaapt Babebabe!
    Ik ga eerst even douchen.... Gatver een vissnack frituren om tien uur in de ochtend is echt ranzig! Alleen Vanna (mijn hond) vond het wel een feest!!
    Julotte is al wakker.... Dat is ze normaal nog niet! Hoor nu Marco Borsato met Slaap maar! Dat nummer heb ik zoveel gedraaid dat julotte er op reageerde de laatste weken.... En als ik dan nu naar haar kijk dan ben ik zo verliefd op haar.... Echt geweldig zo'n kleintje :)

11. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    goedemiddag..

even snel een berichtje voordat ik mijn ogen sluit.
    Om 03.40uur ging mijn telefoon.
    Heb een bevalling gehad in het ziekenhuis.
    Kwam daar pas om 11.15uu weg,..
    En mag om 16.00uur weer op wacht..

Dus ga even wat slaap pakken. Ben kapot...

12. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Asszz ik heb alle themas gedownload hahaha

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hahaha verslaafde.

Pffft heb het zweet op mijn kop staan. Heb al het speelgoed dat beneden staat weer op zolder gezet, en wat op zolder staat beneden gezet. Wat een gesjouw, Nathan heeft echt veeeeel speelgoed.
    Hij is nu weer heerlijk met de megablocks aan het spelen.

Mijn sollicitatie van vorige week heeft ook gebeld, ik word 'm niet :(
    Mijn CV was erg goed, het gesprek was top, alleen willen ze een fulltimer...
    Lekker dan, tijdens het gesprek zeiden ze nog dat mij voor 20 uur wilde hebben.
    Maar goed, we gaan gewoon door.

14. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hallo....

zo lekker ochtendje zeg... Opa en oma zijn er .. ik werk thuis (heb ook daadwerkelijk het e.e.a. gedaan) en nu ben ik vrij en ga ik eens lekker de winkels op zoeken op mijn gemakje en dan nog wat boodschapjes doen. Super.

Ik zie Edward Cullen voorbij komen.. Jeetje, ik vond de eerste 2 boeken wel aardig maar dat derde boek... pfff.. er kwam geen eind aan. Drama. Ik lees de 4e wel op vakantie, nu even geen zin meer in. Ik ga de films nog wel een keertje kijken maar ik heb er geen haast mee.

Pom horen we nooit 's nachts. Ik weet wel dat ze soms wakker wordt maar ze is gewoon stil en valt weer lekker in slaap. Kick doet dit ook. Dan horen we hem zijn muziekdoosje aan zetten en dan snuuuuurk! Zo schattig.

Pfff... Loran heftig zeg maar wel heeeel mooi werk lijkt me!

Tink...al helemaal in vakantiestemming?

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ze willen mijn CV trouwens wel bewaren 'want mocht het niks worden met de fulltimer'
    Leuk... als sloppy seconds dus....

16. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Assz, wat balen!!!! Lekker vaag verhaal trouwens, tegen jou 20 uur zeggen en een fulltimer nemen, dan had je niet eens hoeven solliciteren als je dat wist :(

Cygnet: Dat klinkt als een heerlijke ochtend! Kan je dan zo van genieten he? Hier begint de vakantiestemming aardig te komen, morgen nog één dagje werken en dan gaan de kindjes een weekend naar opa en oma. Manlief gaat ook een weekend weg met 30 kinderen (waar je zin in hebt :$) naar Duinrel. Dus ik ga lekker inpakken, schoonmaken en heb 2 bbq's dus vermaak me wel. Maandag moet manlief nog werken en dan hebben we eindelijk echt vakantie! Woensdagochtend rond 4 uur gaan we rijden *snurk*.

Hier slapen beiden kindjes net en ik wil eigenlijk de was doen, maar ben bang dat ze wakker worden ;) Is dat excuus goed genoeg om even lekker op de bank te hangen :p

17. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    haaaai

tink, het is bijna zover!!

asz: dat is balen zeg.

nathalie: ik ga huilen van dat nummer!

18. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    tink perfect excuus hoor, daarom zit ik ook hier achter de laptop ipv boven achter de strijkplank :D

Aszz wat jammer dat je het niet geworden bent... wel goed om te horen dat ze verder wel erg over je te spreken zijn toch? beter als andersom...

Cygnet lekker zo'n dagje, geniet!

Nathalie hmm lekker vissnack ;):p

vannacht was Marien ook ineens wakker om 3 uur... :$ normaal horen we hem de hele nacht niet! maar hij was na 5 minuten weer stil... was alleen om 6 uur helemaal klaarwakker, uurtje vroeger dan we gewend zijn 8)
    En Babe... dat is nou precies de reden dat Marien geen speen krijgt in bed... had echt geen zin om dat ding steeds terug te moeten stoppen 's nachts! :p

19. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Middag!!!

@Babe: Ja ook al geprobeerd...t' is allemaal niks meer...Koen snapt het door slaap systeem niet meer...Helaas. Ik wordt er gek van gewoon weer terug op 2 keer wakker per nacht...Nou je kunt je zelf wel bedenken waar mijn wallen hangen inmiddels....

@Marjon: Misschien kan ze gewoon nog niet van die grote flessen hebben, waarom wil je in maar 4 keer voeden...(Geloof dat ik tussen de 5 en de 7 keer per dag voed, Koen drinkt nooit meer als hij kwijt kan...stopt dan gewoon)

@Tink: Heerlijk meis...schiet lekker op nu

@Aszz: Beetje vaag verhaal....waarom dan een vacature voor part time?

@Nathalie: Ja bizar jaar geweest he?

@Cygnet: Klinkt goed!!!!

Ehhh Truste Loran!

20. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    jeetje Marjand wat balen dat Koen gewoon weer twee keer wakker wordt... wil hij dan ook perse eten?? anders kun je misschien proberen wat suikerwater te geven om hem weer verder te laten slapen... anders went hij eraan dat hij eten krijgt!

Deel Deze Pagina