Mei mama's 2010 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Pipelina, 14 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    mogguh !!!!!!

Dat wordt spierpijn Yes !!Maar wel een leuke dag gehad !!

Hier gister bruiloft en kraamfeest gehad van vrienden die in Rusland wonen en nu in Nederland zijn..Was heel erg gezelli ..Luchtkussen voor de kids en schminken en ga zo maar door .

Marit 22:00 de laatste fles gehad en vannacht 3x tutje terug gestopt en heb haar om 7:30 wakker moeten maken ....Anders krijg ik er vandaag nooit 5 flessen in .......................De afgelopen dagen spuugde ze de eerste fles er voor de helft uit , tot nu toe zit hij nog , ben benieuwd !

2. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    goedemorgen! hier om 8.15 wakker :) heerlijke vent!! heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk weer vandaag, joehoe!!! :) lekker de zon in en bbq'en

3. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    hey meiden
    voor degene die al op 5= 180+6 zitten.. vanaf wanneer ben je dat gaan doen?
    Fedde zit nu op 3x 180+6 en 2x 150+5 weegt 5800 gram en heb het idee dat hij soms wel meer wilt..

Wat een uitslapers hebben jullie al zeg! Mijn oudste deed dat ook op die leeftijd deze vindt 6 uur een mooie tijd haha komt vanzelf

lvdb veel plezier in tivoli. Ben ik vroeger ook veel geweest. Wil binnenkort ook eens gaan

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Jelmar krijgt 4 x 180cc.... en ligt tussen 8 en 9 op bed 's avonds en krijgt 's ochtends tussen 8 en 9 de eerste fles

5. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Goedemorgen dames.

Yes lekker hoor spierpijn hahah

Hier charlotte om 23uur fles van 150cc gegeven en heeft ze tot 5uur op doorgeslapen daara weer 150 gehad toen werd ze om 7uur weer wakker bij ons in bed gelegd en nog tot 9uur doorgeslapen jesse geeft haar nu de fles maar krijgt er niet meer dan 90 in ze zal wel ff genoeg hebben gehad zo ff de hond uit laten dan de badkamer inboenen met bleek en dan verder heel de dag niets doen heerlijk:D

Berna wij zijn vanaf eergister begonnen met flessen van 150 cc gsiter liet ze er elke keer 4uur tussen benieuwd hoe het vandaag gaat

6. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ik vind hem nog te jong voor 4 flessen heb ik bij de oudste ook pas met 6 maanden gedaan.. gisteren kwam hij zelf om half 12 ook nog voor een voeding dus ik hou nog wel even 5 flessen aan.

7. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    @natascha ben benieuwd. Hier zaten we al heel snel op 5x150 vandaar dat ik nu ook naar de 180 wil maar daar moeten we het dan nog minimaal 2 maanden mee doen voor hij iets van bijvoeding zou mogen en dat is wel lang...

8. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen

JA idd dan is 2 maand nog wel lang ja:O kun je het niet nog keer extra ophogen met 30 cc bovenop die 180?

9. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Natas ik had je nog willen bellen gister om je te laten mee genieten van de muziek. Maar had heel slecht bereik.
    Meeste tijd bij de old skool gestaan en 's avonds bij de hardstyle. Werd echt goed gedraaid!

Drinken Dean krijgt 4 x 180 cc en 1 x 210 cc per dag.

10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    tja, hij doet het nu al zo'n 1,5/2 weken... en hij slaapt er goed op etc... en over 4 weekjes magtie ook wat groente en fruithappies proberen en ik geef hem tussendoor nog wel es wat roosvicee met dit hete weer de afgelopen tijd, maar ik kan wel persé 5 flessen doen... maar dan zou ik dus meneer om 23.00/24.00 wakker moeten schudden met een plens koud water omdat er een fles in MOET.... dat lijkt me ook niet de bedoeling toch? dus dat hij eventueel te jong is lijkt mij geen goede reden, ze geven het zelf wel aan, alstie honger heeft hoor ik het wel :) laat m'n beeb niet verhongeren hoor ;) hihi, maar zo verschillen alle beebs weer :)

11. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Yes aaahhh jammr ja had graag wel mee willen genieten;)

Babe Berna je moet idd gewoon kijken wat je beeb nodig heeft als die meer wil meer geven en dan zie je wel hoe het loopt er zijn altijd nog andere oplossingen voor als je beeb nog meer wilt;)

12. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    @babebabe zo bedoelde ik het ook niet hoor als ie het er op doet doet ie het erop natuurlijk maar ik heb een behoorlijke hongerlap hier die ook volledig op forte zit. Die heeft die voeding van 2300 echt gewoon nog nodig en die is natuurlijk ook weer een paar weekjes jonger dan die van jou

13. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Hallo lieffies! Nog steeds toppiejoppie naar onze zin op de camping.. het was wel koud vannacht in de tent, brrrrrrr 10 graden ofzo! Toen Marien om half vijf wakker werd en we hem bij ons legden, stond Banjer ook bij onze slaaptent met een blik zo van "ik heb het ook koud..." Dus mocht hij er ook bij, lekker met zijn viertjes op een luchtbedje, heerlijk!!!

14. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Ik was van johannesbrood pitmeel overgegaan op hongerige baby voeding.
    Maar dat was geen goede actie.

Dean begon gelijk weer te spugen, en wou om de 2 uur voeding!

Alles weg gegooid (zo zonde van het geld) en weer terug naar johannesbrood pitmeel.

Daar doet hij het gewoon goed op.
    Misschien kan ik door de laatste fles wat rijstebloem oid doen heeft iemand daar ervaring mee??

15. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Babe hoop dat je niet zwanger bent... maar in die prikpil zitten toch ook hormonen...? Wellicht dat daar je lichaam nu op reageert en je daarom moe bent...

LvdB hier inmiddels ook 5 voedingen, vind het heel lekker, heb het gevoel meer tijd te hebben! Wat supergoed dat Niek om 6 uur pas wakker werd...

Kimm waar gaan jullie op vakantie? Ik kan het iedereen aanraden, echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk om even weg te zijn uit continu zorgen en thuiszitten!

Natascha fijn he als beebje koude melk lust:D

Linnie wat fijn dat je bv weer een beetje op peil is!

16. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Marien zit/ligt al vanaf een week of twee in de wipstoel... anders had ik een huilbaby!! Box vindt ie echt helemaal niks... maar in het wipstoeltje kan tie lekker rondkijken en is dan helemaal tevreden!

17. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Wat voor "werk" doet Jacob dan? Ik vind idd onkostenvergoeding het minste wat ze kunnen geven...

18. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
  19. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Wat jammer! Maar een verstandige beslissing... Er komt vast wel iets beters/mooiers op jullie pad!

20. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Hier ook hoor! OF Marien nou om 22.00 voeding krijgt of 00.00, hij wordt toch rond half vijf wakker... dus hij krijgt nu lekker om 22.00 de laatste en daarna zijn mandje in! Kan mama daarna lekker een biertje drinken ;)

Deel Deze Pagina