Nou als iedereen slaapt.... Weltrusten dan maar! Trouwens, bakkaboe dat verkopen ze ook bij de Jola toch? Of is Jola iets plaatselijks??
Nou idd ja stomme rotbeesten nou ze zijn nu allemaal dood dus kan nu veilig slape... Nath alvast truste
Jaaa ik ben deze week ook goed op weg !! 2x2 broodjes met mager beleg, en warm eten . Verder water water water .. Pff kan niet slapen whah.. Bah niks aan.. Faith ligt heerlijk te maffen al vanaf 19 uur (net als gewoonlijk), dus die ligt nog wel even.. Morgen vroeggaan we wandelen om vervolgens naar de gyn te gaan . knufss
Meurning Je zou na vandaag maar 3 weken vakantie hebben Net de kids uitgezwaaid, bah valt me toch altijd weer zwaar, zie ze pas zondag weer Maar ja, ik weet dat ze het heerlijk hebben bij opa en oma Ik ga nu aan het werk, vanavond heb ik een BBQ en borrel met de meiden Maar kom tussendoor nog wel even koekeloeren denk Liefs XXX
Goedemorgen. Mama mars waarom moet je naar de gyn? Tink, altijd moeilijk als de kindjes weg gaan. Vind ik bij Darren ook nog steeds moeilijk. Maar je hebt leuke plannen. Het wordt heerlijk weer t weekend, dus lekker genieten. Ik ga m'n bedje uit. Ff ontbijtje maken en rustig de dag beginnen. Vanmiddag ff naar de kinderboerderij. Kan Darren spelen en ik in de zon zitten!
Goede morgen! @YenD: leuk kinderboerderij. Geniet ervan. @Tink: geniet van je weekendje vrij. Kids hebben het vast reuze naar hun zin met oma en opa.
Goedemorgen dames.. Mars heerlijk dat faith zo door tukt zie nog niet gebeuren dat Charlotte dat gaat doen. Miss brutale vraag, maar waarom moet je naar de gyn?
Tink tuurlijk is het lastig, maar als je kindjes het naar hun zin hebben is idd ook wat waard! Natas Charlotte gaat het ook een keer leren hoor Goedemorgen verder.... hopelijk gaat het deze dag wat beter, ik was echt helemaal over de zeik gisteren, Marien heeft voor mijn gevoel de hele dag gehuild... Hij wil overdag niet toegeven aan de slaap, wordt dan oververmoeid... denk ik. Nu heb ik hem net in bed gelegd, heeft 3 minuten keihard gehuild maar slaapt nu... Echt irritant, als hij zijn bed raakt begint hij ! Dat is toch duidelijk een gevalletje "ik wil niet slapen in mijn bed" ???? pffffff...
Morge! Wat een bout nacht. geen terror kinderen hoor! Die hebben heel netjes tot de wekker van Sven af ging geslapen. Ik kon gewoon niet slapen, lag te malen, te ergeren aan de zooi in de berging, en dat is nog wel het minste, mijn bekken doet zeer! Op het werk doe ik dus iets niet goed. Ik had er vorig week ook dagen last van na het werken. Gelukkig was ik toen een week vrij. Na de vakantie als het steeds nog zo is maar weer naar de fysio. @Tink: bijna vakantie!!! LEKKER. Lekker genieten van je weekend. Daarna heb je ze drie dikke weken heerlijk om je heen! @Marjon: kijk dat zijn nog eens inkopen @Yes: gezellig naar de kinderboerderij! Enig mikpunt vind ik altijd, de kak waar je dan weer even lekker instaat........... @de rest: ..........sowwy vergeten, maar jullie zijn lief!
@Sterreke: dat heet volgend mij, er komt weer een spongetje aan ik merk het hier ook. Floris had net ook commentaar bij het in bed gaan, maar ik zag gewoon dat je moe was. Hij heeft 2 min uit volle borst laten horen dat hij er geen zin had, pech voor hem. Nu slaapt ie! Kan er nu een stuk beter mee omgaan (gelukkig)
wanneer heb je vakantie pip? anders gewoon naar de fysio hoor, niet te lang uitstellen als je er zo'n last van hebt! nat&nat nog even gezellig gekletst zag ik gister sterreke, balen van dat overdag slapen... leg je hem op z'n rug? probeer hem eens op z'n buikje te slapen te leggen overdag, dat werkte Bij Jelmar heel goed! want op z'n rug overdag is het licht en ziet hij mama nog en allemaal andere indrukken/afleidingen buiten het bed wattie wel interessant vind,en alsie op z'n buikje ligt alleen matras/ledikantspijlen/wittemuur Jelmar vannacht gelukkig goed geslapen, alleen om 5 uur 1 x de speen gebracht en verder gewoon netjes van half acht tot half acht gemaft We hebben gisteravond dde box nog even verplaatst naar een plekje bij het raam, kannie lekker naar buiten kijken