80euro per week moet inderdaad zat kunnen Yend, tenminste, dat is voor boodschappen en voeding etc.? das wel fijn! en wanneer krijg je een koelkast? gekko's......... veel plezier hahahaha, lijktmij ook niks!
yes: is dat neit keiduuro m te onderhouden? zonde van je geld joh . vind ik dan hoor, haar heb ook niets met gekko's. maar dacht, misschien kan je nog even wachten tot uit de schuldenregeling bent??? je moet het natuurlijk helemaal zelf weten.
Yes super zeg 80 euro moet kunnen makkie tenzij je naar appie heijn gaat haha... Lvdb nee joh gekkos zijn in aanschaf prijzig maar in onderhoudt kost bijna niets ze eten af en toe wat krekels doe je wat vitamines over en ze zijn tevreden
Heb nog niet gehoord wanneer m'n koelkast komt (of het geld ervoor) Maar denk niet dat dat nog weken gaat duren! Gekko's zelf kosten 10 heb in de aanbieding een nieuwe kooi gevonden voor 65, ipv 100! En verder eten ze idd wat krekels en lopen ze op zand wat je 1x per jaar moet verschonen. Dus is goedkoper dan harige dieren zoals hond of kat!
gaaaaaap, vind het wel goed eigenlijk hahaha, wil weer naar huis! hubs is lekker thuis bij Jelmar, mannendagje morgen lekker 3 dagen weekend
http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/222876-15x-abortus-toch-moeder-20.html#post8058236 onvoorstelbaar...
Ik wil ook naar huis, zullen ze het merken als ik gewoon wegloop yes, ik zou het niet doen eerlijk gezegd Zonde van je geld, dat kan je nu toch veel beter gebruiken in de sanering? Linnie: Ik vind het ook wel "moeilijk" maar kan er ook echt van genieten gelukkig! Opdrukken: No way! Heel soms hello kitty of barbapappa maar dan alleen binnenshuis, of op pyama's. Hier ook een echte Dora freak, dus ze heeft 2 Dora pyama's
opdrukken... wat bedoel je precies met opdrukken, alleen van een specifiek figuur? of hebben jullie kindjes alleen maar effen spulletjes aan? ik heb wel spul van de hema met auto's/fietsen er op ofzo... en shirtje van the beatles en mooie spullen van Z8....
Die opdrukken heb ik wel hoor Babe, maar niet met Bert en Ernie en dat soort dingen Beatles heb ik ook, net als ACDC 8) Hahaha!
libidokiller valt mee... behalve dat ik nu al weken aan het bloedkwakkelen ben..... dus dat is wel erg irritant! kijk deze spuit nog even aan hoe het de komende weken gaat.. en als het zo bljift, dan gaan we weer aan de gwone pil... alhoewel dat bij mij wel een libidokiller was......... maar goed, altijd condooms vind ik niks gedaan en ook minder veilig !
Yend 80 euro is zeker netjes. Flink bij de Lidl shoppen en je hoeft helemaal niet veel kwijt te zijn aan boodschappen! En idd... vriezer helpt daarbij! fijn joh Linnie succes met Jordy vanmiddag. Ben benieuwd.
ik denk dat ze bedoelt dat we al bijna weer een topic vol hebben ooh, bert en ernie... nee, heb ik wel een romper van
Ja meet de pil heb ik daar ok onwijze last van... nou moet ik zeggen dat bv geven ook niet echt bevorderlijk is! of ligt dat aan mij (bv dames????)
Babe mijn kerel bleef ver uit de buurt van me spuitende memmen.... Heb zelf wel regelmatig geproeft en moet toegeven het smaakt een stuk beter dan flesvoeding
whaaaa echt niet ! dat getal was meer voor mezelf hoever ik had bijgelezen voor wie opdrukken wel leuk vindt (je hebt hele rustige, stoere, lieve) www.applicatie-en-zo.nl . kijk ook zeker na 23 aug even want dan hebben ze strijkmotieven. dus ff boutje erop en een mooi ding. zal vanavond wel even showen. maar je kan er dan natuurlijk nog steeds niet van houden
Johan vond het juist mooi... die wou er steed in knijpen om te zien wat eruit kwam!!! hahahaha, dus ik zo van NEEEEE anders houd die stuwing nooit op haha, het enige wat ik gezien heb was oranje/okergele druppies in m'n pads!