Mei mama's 2010 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Pipelina, 14 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    heel stom: het antwoord is NEE!! :D op een of andere manier denk ik er steeds niet aan en mijn mannetje ook niet geloof ik! hihihi Ik ben er niet op tegen hoor, maar zit er geloof ik ook niet op te wachten :) anders had ik het vast al een keer gedaan.

2. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Haha die gekke Johan... ;)
    Ik associeer mezelf nog steeds het meest met een melkkoe hoor... :(

3. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Tink: ik ben al maanden aan het sparen voor iets LEUKS voor MEZELF!
    Ik koop namelijk helemaal niets meer!
    Ik ga nooit stappen oid dus maak alleen geld op aan eten voeding en luiers.
    Ooh ja en af en toe een ijsje!

Dus ik vind dat ik het nu eens verdient heb.

Ook in de sanering mag je af en toe iets voor jezelf kopen hoor, anders wordt je gek.

Ik ga niet op vakantie zoals velen van jullie, dus mag ik???

Wat ik trouwens erg jammer vind is dat ik telkens alles moet verklaren als ik zoiets zeg.
    Voor mij betekend het heel veel dat ik ergens voor spaar wat ik al heel lang wil.

Veel van jullie weten niet eens hoe het is om met bijna nix rond te komen! (gelukkig voor jullie!)
    Als je dan eens geld over houd voor iets leuks te kopen dan ben je daar waanzinnig blij mee!

4. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Prik bovenbeen; Mij nooit verteld door niemand niet.. Heb dan ok vriendelijk verzocht die er niet in te doen. Maar die zat er dus al in voor dat ik dat gezegd had haha..

Gyn; Tja een aantal formele dingentjes ;) wahaha

5. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Babe wat ben je toch weer hard aan het werk ;)

6. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ja hoor, echt!!! hahahahaha, kan heel goed multitasken!

melkkoe, tja... wederom, respect voor de dames die het zolang doen!

Yend, zoals je het nu uitlegt snap ik het inderdaad wel. Denk inderdaad dat de meesten van ons denk van " alles wat je extra hebt achteruit zetten om zo snel mogelijk uit de schulden te komen" maar als je er zelf echt in zit zal ditmakkelijker gezegd dan gedaan zijn..

7. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Yes je hebt helemaal gelijk hoor je doet het allemaal super goed;);)

De sanering lost de schuld van yess op en van het geld wat je krijgt hoef je niets af te lossen dat geld krijg je om ermee rond te komen.
    En niet om dat ook nog weer eens achteruit te leggen om je schuld af te lossen volgens mij?

Dus als je daar lekker van spaart kun je ook eens wat leuks voor je eigen doen.
    En als alleeen staande mama van 2 kids mag dat best zo af en toe dacht ik:D

8. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    `Bij de sarnering worden en je schulden betaald , en de rekeningen en in sommige gevallen word er ook nog voor ze gespaard..

en 80 euro in de week is veel als je kijkt naar het inkomen, er moet een duidelijk inkomsten uitgave bron wezen. Vaak is alles al betaald eer je de eerste keer 80 euro op de bank heb. En betaal je gewoon 1 grote schuld af aan de sanering..

Ik denk ik dit geval dat Yes, best een hoog bedrag krijg per week. En dat ze dan nog kan sparen ook brengt er misschien volgens jaar wel naar een weekendje duitsland of centerparcs ;)

9. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Nee helemaaaaaaal niet! Libido? Wat is dat?
    Prolactine zorgt voor droge onderkant en laat de zin in sex als sneeuw voor de zon verdwijnen......

Moet ook zeggen dat het bij mij nog veel pijn doet

10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    is hier ook nog gevoelig hoor, geen pijn, maar het is toch "anders" dan voorheen

11. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Natas en mars idd!

Alle rekeningen gaan nu van een speciale bankrekening af die loopt bij de sanering.
    Daar wordt ook mijn loon, alimentatie en subsidies naar over gemaakt.
    Dit alles hoef ik dus niet meer te doen, en die 80€ is helemaal van mij.
    Als ik normaal doe met eten luiers en voeding dan hou ik zeker geld over en dat zet ik allemaal weg.
    Om idd volgend jaar een weekendje (weekje) weg te kunnen.

Nu was ik al maanden aan het sparen om iets leuks te kopen en daarbij ga ik ook nog spullen verkopen via mp die ik niet meer nodig heb.
    Baby kleding van Dean koopt een kennis allemaal over.
    En verder geef ik geen ruk uit.

Hoop dat jullie het nu begrijpen, en dat ik mezelf niet telkens hoef te 'verantwoorden' (weet niet of dat het juiste woord is)

12. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Natuurlijk hoef je dat niet Yes! maar alles wat hier gezegd word is wel goed bedoeld natuurlijk, maar denk dat met bovenstaande uitleg het goed verduidelijkt is :)

maar dan nog... gekko's, gek mens:p hahaha, ik ben dus echt niet van de reptielen! ja, vroeger een schildpadje hihi

13. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Hoho Yes, ik bedoel het idd alleen maar goed :) Ik zeg ook alleen maar dat IK het niet zou doen, niet wat jij moet doen ;) Tachtig euro in de week is idd een redelijk bedrag en als jij dat leuk vindt moet je het zeker doen! Het is ook niet dat je je moet verantwoorden, en helemaal niet ELKE KEER, want dit is pas 1 keer ter sprake gekomen... Het lijkt mij gewoon verevelend als je zometeen in de problemen komt en dan die beesten nog moet verzorgen, dus het is alleen maar lief bedoelt ;)

Verder heb ik net pauze gehad en heerlijk in de zon gezeten, helaas moest ik weer terug :( Nog 4 uurtjes :D

14. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Hahaha gekko's zijn gaaf!
    Ik ben dus juist helemaal niet van de harige dieren zoals honden en katten.
    Al die vieze haren in huis.

Enige nadeel is dat gekko's krekels eten....
    Dus ben benieuwd hoe dat gaat straks hahaha!

15. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Heb de ribbels op me rug, ben stront zenuwachtig whaha over 3 kwartier moeten we er wezen

16. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Maar idd brrrrr, gekko's :$:D:D

Mars: Wat zit jij stiekem te doen, ik vertrouw jou niet :p Geen stiekeme tactieken bespreken he :p

17. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    .............formele dingen??!! are you pregnant woman?

18. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Nanana ;) ;) ..

Nee niet zwanger :) maybr wel tactiek bespreking :p . Maar voor latere orde ja of niet;) .

19. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    K was/ben ook niet boos tink.
    Maar merk wel dat niet iedereen het begrijpt.

20. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Noouu we hebben een week lang pampers active fit gebruikt had nog pak new born liggen die gebruik ik nu maar men wat stinke die new born dinge.
    Zodre de pak leeg is sla ik direct weer active fit in

Deel Deze Pagina