Mei mama's 2010 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Pipelina, 14 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ik heb het dus met Max Dry dat ze zo stinken BAH..

Ga eens kijken of die van de c1000 wat zijn Babe wat vind jij van die pampers ?

2. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Yes lekker doen, die gekke gekko's in huis halen :D ik vind de gekko's niet vies, maar die krekels... bahbah dat vind ik echt ranzige beesten!
    Je hoeft je echt niet te verantwoorden meissie, dat voel je zo maar niemand bedoelt het zo! Ik heb er echt respect voor hoe je het doet... als je straks de sanering uit bent en gewend bent van 80 euro te leven kun je heeeeeeel veel sparen! :D

3. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Boehoe mijn kleine ventje zit nu op het kdv :( Hij begon net een heel klein beetje alsof hij wilde gaan huilen, toen zijn we maar gauw weggegaan, ik hield het al bijna niet droog :)

Wel erg raar, nu zit ik hier thuis zonder hem! :D Toch anders dan een avondje voetbal kijken in de kroeg! Ach ja hij heeft het vast naar zijn zin (lees: niks in de gaten ;))

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    de c1000 bevallen mij prima! zijn wel iets stugger, vooral als ze vol met plas zitten hihi, maar ze lekken niet door, ook niet na een hele nacht!

5. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Pip ah vandaar :D Heb er echt haast geen zin in... Maar het doet bij mij niet pijn ofzo... alleen moet ik heel veel moeite doen om de gedachte uit te bannen dat Marien ook door dat gat is gekomen... :D

6. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Oke Babe ! ga het gewoon proberen amar heb eerst nog 2 pakken stink pampers haha.

Wij gaan Wish me Luck ;) DOeiii

xx

7. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    good luck mars haha,

stinkpampers, daar heb je met die c1000 pampers geen last avn!

8. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    YenD: Das nog eens goed nieuws. Erg fijn als je straks weer kan sparen. 80 euro kan je aardig wat boodschappen voor doen bij de lidl enz. Dan heb je zelfs nog over ;)

Tink: Nog een paar uurtejs en je heb VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gekko's: ik ben er ook geen fan van ;)

Opdrukken op kleding: Hier ook niet vind het ook niet mooi. Hij heeft 1 shirt met elmo erop. Omdat hij die ook erg leuk vind

proeven borstvoeding: wij drinken het dagelijks :p hahhahahah
    Nee moet er niet aan denken. Jordy wilde laatst ook proven, maar heb ik mooi niet toegelaten. Vind dat persoonlijk niks.

Anticonceptie met bv: De gyn zei dat het spiraaltje kon met bv en dat het niet zal terug lopen, maar dat deed het dus mooi wel. De lk zei dat het alleen met anticonceptie zonder hormonen niet terug loopt

Sterekke; Spannend hoor zo'n 1e keer kdv. Maar de kinderen merken ern niks van als ze zo jong zijn. Heb ik wel gemerkt op het kdv. ;)

Mars: Succes bij de gyn

9. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Ben je lekker aant werk op vrijdag... stuurt je hubs deze pas gemaakt foto.............. IK WIL NAAR HUIS!!!!!!:)

10. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Yes, ik vind het zoiezo knap hoe je het allemaal doet....
    Soms moet je je ook even verwennen....:)
    Maarruh, moet je ze levende krekels geven?? :(Misschien een domme vraag hoor maar ik zie het al gebeuren dat ze ontsnappen en er een krekel in je woonkamer zit die je niet kan vinden.... zo irritant dat geluid!
    Misschien heb ik teveel fantasie...:p

BV proeven, ja ik wilde weten hoe het smaakte!! En het was niet eens zo goor. Ik vind FV echt heel ranzig, welk merk dan ook. Dat is zoet en dan een hele gore nasmaak! Ben blij dat ik het niet hoef te drinken!:D

Yoga: Ik heb ook nog niet echt het libido van een stoeipoes... ;)
    Zoiezo die hele poes is niet meer wat het was...:x
    Moet vanmiddag ook naar de HA en vraag het meteen even denk ik, het voelt steeds zo raar tijdens yoga. Dan doet het zeer..
    Hebben meer dat?
    (Mars van jou is het duidelijk dat jij dat niet hebt....hihi;)

11. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Wat ontzettend gemeen van hem..... grrr dan wil je meteen naar huis!
    Maar wel een hele lieve foto!

12. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Opdrukken: Uhh sommige zijn wel leuk! Maar hou meer van motiefjes in de stof of bijv. ruitjesstof...
    Laatst kwam een vriendin van me op visite in haar kloffie weliswaar maar toch ze droeg Hello Kitty op d'r shirt.... OMG!!
    Ik had meteen zoiets van What the (piep) is that!

13. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    haha, wat een hello kitty haat hier! :D ik vind het wel schattig bij meisjes :) (maar nog niet bij beebs)

14. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Stoeipoes: Ik heb ook nog niet altijd even veel zin, maar als we stoeien. Heb ik gelukkig geen pijn. Bij Jordy heb ik langer pijn gehad als nu, Maar toen hield ik het zelf ook tegen omdat ik dacht dat het pijn ging doen. En daardoor deed het juist pijn. Jullie nog begrijp ;)

15. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Babe: kan begrijpen dat je gelijk naar huis wilt als je zo'n heerlijk koppie voorbij ziet komen. MANNEN!!!!! Grrrrrrrrrrrr

16. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Heb Charlotte overdag altijd in de box op haar buik slapen.
    Maar heb haar nu voor eerst boven in bedje op buik liggen..
    Vind doodeng haha maar wil ff proberen

17. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Dat had ik de 1e keer ook toen ik mike op zijn buik in bed legde.
    Kan charlotte al goed d'r hoofdje omhoog houden? Het Cb bij ons zei dat het dan niet zoveel kwaad kon. Want dan draaien ze hun hoofdje wel als ze niet goed liggen.

18. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Ik durf het ook niet hoor Natas...
    Ik heb een aerosleep maar toch.....

19. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Ik doe het al een aantal weken nu overdag, werkt hier erg goed met slapen, op z'n rug slaaptie overdag echt niet! ziet hij gewoon teveel ofzo...

zit nu aan de zoethoutthee, gatverdamme wat is dat goor zeg!

eeh.. is er ook een lijst met wie nu allemaal meegaan 4 sept?

20. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Linnie ja hoor ze kan haar hoofd prima omhoog houden:D
    Geen probleem...

Nath is idd eng maar ik ga wel af en toe kijken

Deel Deze Pagina