Mei mama's 2010 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Pipelina, 14 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @bb: Grg gdn!

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    k vnd ht k wl lk !!!!!!

lkt m n gd pln !!!

3. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    k k g n bdschppn dn mt kn....ltr!!!!

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    hhhhh, grpg hr :) zls ht n d mtng tpc stt gn r nt ns vl dms m f wl?

5. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    hmmm, vind het toch wel een beetje irri!! :p

6. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai hiero.... en ik zit op m'n chauffeurs te wachten :(

7. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    kan alleen maar 'slecht' nieuws melden :( ..

Beetje kapot ervan.

8. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Waar van mars?????

Marjan waarom moeten ze in de koelkast dan?
    Dan gaan ze toch dood??

Mijn lieve mama belde dat ze de helft mee betaald van het terarrium!
    Gaan hem zo ophalen!!!

Echt zo lief!

9. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    alles wat er is besproken bij de gyn :( ff alles op een rij zetten dan plaats ik het even..

10. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Is goed mars.
    Iig een knuf!

11. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    das klote om te horen mars :(

12. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Life Sucks!

13. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Mars **KNUFF***

Krekels niet in koelkast...

Charlotte heeft sinds gister dat ze ineens heel erg gaat huilen in haar slaap ze slaapt nu net een uurtje en heeft inmiddels al 4 keer gehuild

14. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Mars? Gaat het? KUS!

@Natasch: Koen doet dat ook huilen in z'n slaap....maf he?

15. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @Babe: Ehhh kom er niet uit...wat zeg je?

zls ht n d mtng tpc stt gn r nt ns vl dms m f wl?

Ik denk dat je het volgende zegt:

zoals het in de meeting topic staat .................dames ..... of wel?

16. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Gaan er niet veel dames mee of wel, staat er

17. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    We komen daar binnen en branden onze vragen los:

Vraag 1 meteen een stroholm, Hoe was de uitslag van de placenta (ivm groei e.d.) .
    Ze opent mn digi dossier en je ziet dat ze grotere ogen krijgt en begint een beetje te stotteren..

het begon met :
    * u Had 10 tallen infarcten in de placenta
    * 3 bloedproppen in de navelstreng
    * Meerdere ontstekingen
    * Bacterien.
    * FAITH had niet langer in de buik moeten zitten anders was ze niet op de wereld geweest..

Vraag 2
    Als we gemeenschap hebben en we zijn klaar, moeten we hardrennend de kamer uit omdat het gewoon ranzig ruikt (pardon!)

* Dit kan komen door de bacterien en onstekingen.

Vraag 3
    Hoelang moeten we wachten op beeb 2 wat is de kans van slagen bij een natuurlijk proces?

* We doen altijd een half jaar proberen maar met deze uitslag (Die ze duidelijk nog niet onder ogen had gehad), is de kans van slagen nul tot nihiel. Of te wel we moeten meteen door.

Maar omdat er een aantal dingen in de familie zijn, nemen we een kweek af om dit door het hele land te sturen, om te kijken wat van bacterie het is. De eenden bek er in en hoppa, wat blijkt tot over maat van ramp een Schimmelinfectie. Dit komt hoogstwaarschijnlijk door de bacterie. Krijgen beide een recept en dat moeten we gebruiken. Ik heb zelf nooit iets vernomen en ben dus daarom al lang blij dat we gewoon een afspraak hebben gemaakt.

Maandag of Dinsdag ochtend, moet ik 15 buisjes bloed laten afnemen deze worden naar Nijmegen Groningen Maastricht Amsterdam Rotterdam bla die bla die bla.

Hoe kom ik aan een bacterie in me placenta???
    Waarschijnlijk toch gebroken vliezen met 34 weken (wat ik toen zelf dacht maar niks uit de kweek kwam) .. Of een darmbacterie. Maar de vliezen stonden niet meer strak met doorprikken dus ze vermoed het eerste.
    Die baceterie zit dus nog steeds in me Baarmoeder, en we mogen hopen bidden en smeken, dat ie niet verder vreet :( ..

De uitslag van alles, word verwacht over een week of 8 (daarom aankomende week alles aronden qua kweeks e.d.) .. En dan word er een medische aanpak gemaakt voor beeb twee.
    Want hoe je het ook went of keert die bacterie die vreet, en die vreet net zolang tot je niks meer hebt. Maar eerst moet alles uitgesloten worden..

Jullie begrijpen, dat wat een optie was voor de toekomst, nu een wens is die we eigenlijk niet meer weg kunnen denken..
    We worden gedwongen door het slik te gaan, en dat gaan we tot het bittere eind! .

Ben serieus Kapoet! Waarom hebben wij altijd dat geouwehoer ?

18. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Oh god Mars, wat erg :( Jeetje meis je bent je vast rot geschrokken :$ Dikke dikke dikke KNUF, altijd blijven geloven dat het goedkomt hoor!!!!

Yes: Wat ontzettend lief van je mams, volgens mij heb jij een mams uit duizenden! Plaats je wel foto's van die enge beesten :p

He bah, wat een naar nieuws :( En ik kwam juist vertellen dat ik vakantie heb.. Ik ga zo naar mijn zus en daar komt iedereen heen, heb honger :$ Lekker aan de bbq en roseetjes :p

XXX

19. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Dank je wel! Ik moest er ook heel lang aan wennen hoor. Ik werkte een aantal jaar geleden bij een groot evenementenbureau als directiesecretaresse en de directeur had een dochtertje Julot. Ik vond die naam meteen stoer. Hij is lief maar ook stoer. Het kindje was ook stoer misschien dat ik het daarom ook stoer vond. Maar goed... 8 jaar lang deze naam onthouden. Toen ik zwanger bleek te zijn en het was een meisje dacht ik... Julot!! Maar mijn vriend vond het niet mooi klinken bij zijn achternaam.. Julot Rijk zou het dan zijn. En hij vond Charlotte een hele mooie naam. Ik ook dus werd het even lastig maar toen dacht ik waarom verzinnen we niet iets zelf door er TE achter te zetten... zo ontstond de naam Julotte. Helemaal zelf bedacht is ie niet want het schijnt een populaire franse naam te zijn... maar in NL hoor je hem bijna niet...

Ik ben nu helemaal trots hahaha!

20. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Thanks... had ik zelf even snel gemaakt, mijn vriend met zijn kritische blik zei nog: Ga je die plaatsen? Hij is niet echt goed, maar is de enige die ik hen met de hele stoel erop.
    Omdat jij hem zo mooi vindt, kijk eens op MP, daar staan ze ook en dan een stuk goedkoper! Kwam ik ook pas achter toen ik hem al had gekocht... hij is erg duur vind ik!
    Iemand hier had hem ook gewonnen toch? Kan me nog iets van herinneren... al vrij vroeg in de zwangerschap dacht ik!

Deel Deze Pagina