Mars toch, een dikke knuffel voor jou. Ik vind het zo klote voor je dat het zo moeizaam gaat bij jullie en dan helemaal met dit nieuws. Maar probeer toch alles positief te bekijken en denk dat Faith er ook gekomen is, met net zoveel moeite waarschijnlijk. En probeer te genieten van haar wanneer je er even doorheen zit. Geniet van je mooie en gezonde meisje, waar we ons allemaal erg dankbaar voor mogen zijn dat we gezonde kindjes hebben gehad. Al weet ik dat sommige wel wat problemen hebben ze zijn niet levensbedreigend ziek gelukkig! Ik betrap me er weleens op dat alles zo vanzelfsprekend is, soms staan we niet stil bij deze dingen... Zo even zwaar filosofisch... haha! Maar Mars, een ieder geval een dikke vette knuffel voor jou!!
Ben vandaag nog naar de huisarts geweest en dat was ook wel even confronterend.... niet iets ergs hoor dus maak je geen zorgen. Ik ga het straks even typen... ga even lekker knuffelen met mijn meisje en krijg zo even visite!
Mars **hele dikke knuffel** Egt zwaar k*t dat je even zoiets krijgt te horen...... En ook erg eng wat ze over de placenta vertellen.... Probeer zoveel mogelijk er kracht uit te halen dat jullie al een heel mooi meissie hebben. **KNUFF**
Dank jullie Toppers!! Wij gaan vanavond op de bank en helemaal niks doen.. Voel me zo vies.. En dr staat iets op hyves, maar ze mogen blijven gissen .. Duss ssssssst . Knuf Knuf Knuf
@linnie, was wel enorm zwaar die bevalling. Merk dat ik nog steeds niet mijn conditie terug heb. Vandaag weer gewerkt, tot 16.00uur. Morgen weer van 8-16uur. Man, ben echt gebroken, en moet nog 6 dagen . Belde ik met het werk, blijkt dat ik (geheel onverwachts) extra lange toetsen krijg, over onderwerpen waar we het niet eens over gehad heb.. BAH! Weet nu echt zeker dat ze me kwijt willen, en het om een andere manier gaan proberen..
hey yes, natuurlijk hoef je je niet te verantwoorden. maar ik denk dat je onze opmerkingen teveel aantrekt. maar misschien krijg je wel vaker van andere mensen opmerkingen als je iets koopt en was dit de druppel ??!! nou je bent goed bezig hoor. neemt marcel trouwens ook nog iets voor zijn rekening?
rustig aan joen mars! das inderdaad klotenieuws, maar er is nog wel hoop voor een 2e, alle positieve energie daarheen!! knuf
Jeetje meissie..ik lees net je verhaal. Ik begrijp het niet helemaal, maar ik begrijp in ieder geval dat je een enge bacterie in je BM hebt.. jeetje en je kleine meissie heeft ook een engeltje op haar schouder gehad.. kan me voorstellen dat je je kapot geschrokken bent. Dikke knuffel!! Ego: Beetje weinig online, was 2 dagen thuis met de kindjes, druk druk druk dus! Maar wel gezellig en het verliep allemaal heel relaxed. Zo fijn, want vorige keer dat ik alleen met ze was, was Sven nog in zijn onrustige tijd. Nu was het super!! Hoop weer beetje bij te kunnen lezen dadelijk maar gullie kletst teveul
jemig mars wat heftig! wat zal je geschrokken zijn dat faith niet langer had moeten blijven zitten. ze hebben faith toch gehaald en jij lag toch lang in ziekenhuis daarvoor. jemig, geef d'r nog maar lekker een extra knuffel.
@Mars jeetje meis, wat een K.. nieuws... echt heftig allemaal.. vooral dat je nog zo lang moet wachten op uitslag.. denk met jullie mee en ook hiervandaan een digitale knuf!! @Linnie... moest stiekem wel beetje lachen om je verhaal.. liggen je 2 mannetjes lekker te slapen, gaat manlief je wakker maken.. ZO HERKENBAAR hihi.. @babebabe.. hoe gaat het met je shakes?? nog een beetje vol te houden?? @Tink.. jippie VAKANTIE.. en nu lekker aan het feesten.. geniet er van... @Ingeltje.. fijn dat je 2 dagen met de kids lekker gegaan zijn!!! en dat Sven weer helemaal in z'n hummetje is.. verder weet ik het ff niet meer.. vandaag met m'n ouders + kids naar Artis geweest.. Niek was superzoet, alleen maar liggen lachen en kirren in de wagenbak.. en Mick was weer door het dolle.. zo leuk om te zien dat hij het zo naar z'n zin heeft! Morgen buurt BBQ, jammie... fijn weekend allemaal
@Yes: Ja mijn neef deed ze altijd in de koelkast gaan ze niet dood van maar worden ze wel minder actief en das wel fijn want een druk sprinkhaantje en of krekeltje door je huis is nooooit grappig...En wat heb je toch weer een lieve mama....