En vanaf wanneer krijgt Dean al papfles enzo? Ik bedoel Koen is een maand jonger natuurlijk...Maar heb het idee dat hij meer wil dan melk.... (kan het ook mis hebben, maar hij weigert steeds vaker de fles terwijl hij dan nog lang niet genoeg gedronken heeft) Rare jongen die laaf van mij
haha marjand gelukkig niet Hoor net dat ze wel kunnen bijten maar doen ze bijna nooit hoor haha. OOhh ja ze kunnen gillen niet normaal meer. Hhaahaha ik schrok eeen keer joh tilde de gekko op aan zijn staart hopaaa staart eraf hhaah
Bella en dinges hebben die tanden wel... En die staart is niet zielig hoor inge is een zelf verdedigings dingetje....
Dean krijgt nu 3 weken 's avonds papfles. Sindsdien slaapt hij ook door. Linn, Dean ruikt ook zuur en heeft vaak de hik en doet huilen als hij plat ligt.... Wat betekend dat dan??
Hahaha Marjan nee hoektandjes hebben ze niet, en zijn gelukkig ook niet zo bloeddorstig! Hihihi Ingel, dat staartje is niet erg.. Hebben ze geen gevoel in, is als zelfverdediging, als ze er in gebeten worden door een ander dier dan laat het gewoon los en groeit er weer een nieuw staartje aan. Net als de scharen van een kreeft, die kun je er ook zo afrukken, groeit er ook weer een nieuwe aan. Natas... Gillen?? Hoop niet al te vaak dat ze dat doen!?!
ja Linnie wat betekend het dan???? yes en ik zijn nu nieuwsgierig.... Enne gillen ach joh Yes doet Dean nu ook toch zeker?
nou denk weleens dat ie het heeft ik bedoel zelf comfortvoeding + schepje jbpm komt er via de neus weer uit....
Zolang ze goed drinken en niet afvallen is er niks aan de hand. Maar als ze flessen gaan weigeren kan het zijn dat ze last hebben van maagzuur wat omhoog komt. (kan reflux zijn) Marjandenk je zelf dat er meer aan de hand is met koen, als wat de HA zegt? Anders zou ik gewoon zeggen dat je een verwijzing wilt.
Ja Dean drinkt wel goed. Niet altijd flessen schoon leeg, maar 9 vd 10 x wel. Hij komt gemiddeld 200 gram per week aan. Ik ga m'n oogjes dicht doen. Truste meiden!!
Soms is het al genoeg om het bedje schuin te zetten enz. Mischien ook een tip voor de nacht marjand. Dan komt de voeding moeilijker omhoog. Mischien is dat ook de reden dat hij nog s'nachts komt
Nou als ik hem vanmorgen hoorde....hij is zo benauwd. Maar als die beste man niks aan zn longen kan horen.....zal het wel zo zijn, denk ik. Heb hem nu maar weer vol gesmeerd met luuf, want volgens de dokter is hij dus benauwd door dat hij veel spuugt en zn neusje kan dan wel wat verstopt zitten door de melk die daar beland.... Volgende week op het CB heb ik de kinderarts vraag het wel aan haar...dacht ik. Opzich eet Koen wel...Maar hij drinkt inmiddels per fles beurt its van 70 tot maximaal 100/110 cc...
Heb 2 boeken onder zn hoofdeind liggen zodat het bedje iets schuin staat heb ik van de week gedaan....maar weet niet of dat al echt helpt...zijn boeken van 2 cm dik of zo...hoe schuin moet het dan?