Mei mama's 2010 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Pipelina, 14 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Joepie! M'n terrarium is binnen!!!
    En hij is mooooooooi!!!!!

2. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ben benieuwd naar de eerste gekko spam hahahaha,

wat gek wupsie dat hij zo weigert zonder echte aantoonbare reden, maar het bijvoeden e.d. bevalt hem dus wel? en van wie heeftie dat sterke karakter? ;)

3. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Yoooo chicaaaaaaaassss

Sorry sorry sorry, ik heb het echt mega druk gehad......ben de ene na de andere collage en soort artikelen aan het maken voor het afscheidstijdschrift van een collega.....verder voorbereiden op de vakantie natuurlijk, want maandag gaan we al op weg naar Holland!!!!!

Heb een beetje bijgelezen hier en daar......

Mars, bah, wat een rotbezoek aan de gyn moet dat geweest zijn....daar schrik je toch wel van dat er van alles gaande is in je lijf wat niet de bedoeling is en helemaal dat Faith niet langer had moeten zitten.....hoe vaak hebben we dat hier wel niet geroepen dat het meiske zich niet meer lekker voelde in je buik en dat ze niet voor niets bijna niet meer groeide....brrr Geniet maar dubbel en dwars van het mooie prinsesje in jullie leven!

YenD, ieuw, dat lijkt me echt helemaal niets die beestjes! Hahaha! Al die verhalen over dode babymuisjes en weet ik veel wat allemaal.....neee....niet aan mij besteed. Ik ben echt een muts wat dat betreft, gil al bij het minste geringste beestje! Hahaha!

UHmmmmm, wat was er nog meer.........kweet het ff niet meer.

Ben vanaf maandag dus NOG minder aanwezig. De eerste week heb ik af en toe nog wel beschikking over internet, maar vanaf vrijdag zitten we in het vakantiehuis en daar heb ik volgens mij geen internet. Maar goed, dan zie ik jullie sowieso zaterdag in Utrecht.

YenD, als er nog veranderingen zijn in de afspraak of bijzonderheden, wil je mij dat dan sms-en??

4. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Alpenmama ja dan laat ik het gelijk horen.

5. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Yes fijn dat dat grote ding binne is:D

Ik ga ff emmen in pampers inslaan en ff naar de tatoo shop

6. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Thanks Yes!

Was nog vergeten te melden dat de MRI uitslag ook binnen was. Was er al lang, maar meneer de gyn dacht dat we het zelf al wel bekeken zouden hebben aangezien manlief er werkt...haha. Hadden we ook wel, maar een definitief oordeel moet hij geven en niet de radioloog. In ieder geval is het bijna allemaal onder de norm in mijn bekken en zal een kindje dat boven de 3 kg weegt niet passen......dusss, met andere woorden, een normale bevalling zit er voor mij waarschijnlijk niet in en de volgende zal een geplande keizersnede worden. Ach, ik had het wel verwacht. Misschien wel een beetje teleurgesteld, zeker omdat ik de bevalling zo mooi vond en prima te doen, tot en met het persen aan toe, maar ik heb me er al wel bij neer gelegd. Het is niet anders.

Ah, meisje is eindelijk weer wakker, wat een slaapkop, wilde haar al bijna gaan wakker maken, zo ongezellig....hahahah

7. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    blegh wat een rot ochtend. vanochtend ruzie met vriend en voel me er zo rot bij. deels uitgepraat (in zoverre dat kan als je op punt staat te moeten werken) maar ben er wel chagrijnig van.

soms zo vanzelfsprekend dat ik alles doe enik moet maar vragenof hij een keer wat wil doen (daan aankleden) . dat doet hij normaal ook wel maar had nu geen zin. in plaats dat ie het ff zegt.. nou ja en zo kan ik wel ff door gaan.

we hebben vanmiddag en vanavond buurtfeest, maar heb er weinig zin in. zal wel leuk worden, maar eerst maar vanmiddag tukken..

8. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    YenD wat een vreselijk bericht kan me voorstellen dat je erg van je stuk bent

9. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    ???? waaruit rollen?

10. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    YenD en Natas die discussie van jullie over krekels, muizen, vliegen etc. is echt misselijkmakend!! :D PLEASE STOP!! :p

11. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    LvdB weet precies hoe je je voelt. Ik heb ook altijd het idee dat ik mijn vriend moet vragen om wat te doen. Dan denk ik " ik zit heel de week thuis met Marien en jij werkt overdag, lijkt mij dat je het dan juist leuk vindt om met je kindje bezig te zijn 's avonds en in het weekend ??" Maar ik moet het ook altijd vragen...
    mannen blijven toch rare wezens he;):(

12. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    alpenmama idd een teleurstelling maar a/d andere kant weet je nu wel waar je aan toe bent en hoef je je bij een evt. volgende niet te gaan hopen op een normale bevalling... Weten ze / weet je waar dat vandaan komt dat alles onder de norm is? (Of ben je gewoon een heel klein meisje misschien??)

13. Wupsie

Wupsie Niet meer actief

Euhm van mij dus.. met mijn moeder heel gesprek over gehad. Ik had met 4 maanden geen flesje meer. Ik sloeg ze gewoon allemaal kapot:) Toen waren het nog glazen flessen natuurlijk. Toen ik ouders was, probeerde mijn moeder het nog wel eens, maar danverstopte ik mijn fles altijd tussen de beren:)

Ja bijvoeden vind hij heerlijk, hij eet nog niet veel, maar hij eet! Fles weigert hij, rijstepap eet hij dan wel wat van. Ja minder, valt ook veel zwaarder natuurlijk!

14. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    en het is al stukken beter hoor, bij daan moest ik echt alles vragen. maar nu was het dat ik vnd dat hij moest overleggen als hij een keer geen zin had wat te doen. en hij vond dat ik moest overleggen als hij me moest helpen. dus met andere woorden dan doe ik het gewoon standaard en als ik hulp wil.. ja doei.. nou ja, ...
    hij zei ook dat het een rommeltje in huis was (was ook zo) maar hij verwacht dat ik 's avonds na werken en kindjes ophalen (dan ben ik alleen op do hele avond en vrij tot bedtijd daan) ook nog van alles ga doen. terwijl hij zelf zegt geen puf te hebben. ja dat vond hij ook wel raar toen ik het zo zei :)

zoo maar niet meer aan denken. morgen maar eens weer afstemmen met elkaar ;) en dan hopen dat het beter gaat.

15. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0

Nee, dat kan gewoon je bouw zijn denk ik? Ik ben zeker niet een heel klein meisje hoor....heb zelfs altijd gedacht: met die brede heupen van mij poep ik ze er vast zo uit! Hahahaha! De buitenkant van mijn heupen is echt best breed, toen ik heeeeeeel dun was (47 kilo) staken mijn heupen altijd nog uit, maar dat zegt dus niets over de binnenkant van je bekken.

Oh ja, ik had ook een heel lang staartbotje!!!! Hahahaha!!!! Hij vroeg of ik daar nooit last van heb met zitten...uuuuhhhh nee?!

16. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hey meiden! hoe is het hier?
    bij ons alles goed behalve dat het internet een dikke week uit heeft gelegen............
    en tja om nu een week geklets te moeten bijlezen...... heb ik nog wat gemist?????

17. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    middag!

Natas, wat ga je doen bij de tattooshop?? ik ben vanochtend geweest :) heb volgende week zaterdag een afspraak samen met m'n vriendin, dan gaan we met de tattoozetter spreken en afsrpeken hoe en wat en datum plannen ergens in sept.okt. :D

18. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hier ook hoor ik zo ben je ook zo op je werk dat je geen inisatief neemt zal je baas leuk vinden ;)
    Maar goed het went wel hoor en ik zeg hem nu gewoon alles :D al blijf ik het meeste doen.
    ik zeg meestal jij kan alles ook doen wat ik kan alleen voeden niet maar zelfs dat kan hij soms doen als ik uit wil slapen ligt een ladding voeding in de vriezer.
    Dus vanmorgen heb ik lekker tot 8 uur mogen slapen heerlijk

19. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Hahaha! Sorry!!
    We houden er mee op :D

20. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Sterreke ik zeg niets meer hahaha

Babe moest ff de opties voor me tatoage bespreken ga zo weer ff bellen voor afspraak

Deel Deze Pagina