marieke, heb oei ik groei inderdaad, en ook al gelezen veel dingen die daar in staan komen inderdaad erg overeen met Jelmar, maar hij doet tevens ook al dingen die daar in staan over he teind van de sprong... haha, maar goed, ik heb in ieder geval van 11 tot 5 achter elkaar kunnen slapen en voor de rest tot 8 uur hazeslaapjes oooh, ik dacht al! nou als je half één thuis was valt het nog wel wat mee yes hihi, maar als die vent inderdaad in je huis gaat zoeken om een kerel... sorry, maar afdoppen die vent!! zoek je maar een normaal (sex)vriendje toch?!
Ik ken hem al heel wat jaar en weet precies hoe hij is. Heb in t verleden wel een ruzie gehad met hem, en dan loop ik liever een blokje voor hem om dan dat ik hem opzoek. Maar ik ben niet bang voor hem, want hij heeft meer te verliezen als ik.
Yes we zouden naar een club gaan. Maar vrienden van haar wouden dat niet die wouden naar zown stomme lompee boerenkrooeg waar alleen mensen uit het dorp komen. Nou sorry niet voor mij bestemd dat lompe gedoe. Haha me kwaadheid moet er nog ff beetje uit
babebabe... met die sprongetjes doen ze bepaalde dingetjes al heel snel en andere dingen laten weer even op zich wachten. Joost is echt al heel goed met dingen pakken en drinkt zo ongeveer zelf zijn fles, maar zijn voeten heeft ie nog niet ontdekt.
hier precies hetzelfde, speelgoed vastpakken met 2 handjes, in z'n mond stoppen heeft z'n fles soms zelf beet ja haha, en in de spiegel kijken, hij heeft zo nu en dan al eens omgerold van buik naar rug, (heb ik nog niet gezien ) en hij gaat vanaf z'n rugpositie al op z'n zij liggen, als hij je vingers vast heeft probeertie overend te komen! en kiekeboe vind hij super, en als ik de eerste zin van kabouter spillebeen of de fabeltjeskrant begin te zingen wordie helemaal gek! hahaha
Morning Hier een heerlijk weekend gehad, maar de kindjes wel vreselijk gemst (en manlief natuurlijk ook). Ga nu eerst het hele huis opruimen en schoonmaken en daarna ga ik ze eindelijk weer halen. Morgen alles inpakken, klaarzetten en boodschappen doen. Kids zijn dan toch nog bij de gastouder. Dinsdag zijn ze op het kdv dus gaan wij de auto inpakken en woensdagochtend om 4 uur rijden we weg 8) Maar ja, dan moet toch echt eerst het huis schoon zijn
hier probeert ie ook overeind te komen zelf, maar ook als je hem aan zijn handjes beetpakt. Af en toe probeert ie op zijn zei te rollen. De spiegel heeft ie ook ontdekt. Hij zit trouwens met iedereen te sjansen die naar hem kijkt door te lachen. Ja....zo krijgt ie wel aandacht natuurlijk. Net heb ik hem laten huilen in zijn bedje en nu slaapt ie. Hij heeft echt moeite met in slaap komen, terwijl ie dan hartstikke moe is. Ik vind het wel moeilijk hoor. Maar blijkbaar is het wel even goed, want anders krijgt ie overdag zo weinig slaap dat ie vanavond over de zeik is. Ik kan ook moeilijk altijd met hem wiegend rond blijven lopen. Hij moet toch ook vanzelf in slaap kunnen vallen
TInk; Gaat nu echt op schieten. Lekker hoor. Ben wel een beetje jaloers Had eigenlijk ook nog wel weg gewilt, maar zit er jammer genoeg niet in met de operatie van Jordy. YenD: Geen klachten van de buren gehad
Zag net al weer het topic voor mei 2011 mama's. Wat gaat de tijd toch snel dan zijn onze kleine al weer 1 of bijna 1.Wahhhhhhh
Pff waar moet ik beginnen, het lijkt wel of er een bom ontploft is hier Eerst maar eens een muziekje aan zetten
lekker vooruitzicht Tink! Marieke, Jelmar slaapt op z'n buikje overdag, heb het idee dat wanneer het ligt is hij veel teveel afleiding heeft om naar te kijken alsie op z'n rug ligt, hij valt dus op z'n rug ook echt niet in slaap!
Goedemorgen! Vandaag een drukke dag met alles voorbereiden voor het vertrek morgen....spannend! Oei ik groei, heb ik als applicatie op de iphone en klopt vaak heel goed met Sara, maar inderdaad, de een pakt dat eerder op en de ander dit. Sara pakt sinds een week ofzo ook alles met twee handjes aan en stopt het dan in haar mondje. Van rug op zij doet ze al heel lang en van buik op rug met een beetje hulp. Maar bijvoorbeeld haar hoofdje optillen terwijl ze op haar buik ligt, doet ze pas sinds een paar dagen, dus ja, ieder kindje ontwikkelt de dingen die ze zelf willen het snelst volgens mij. Ik denk dat Sara echt een kletser is, want dat doet ze dus al super lang....de spraak ontwikkelt ze naar mijn idee sneller dan het motorieke gedeelte....maar ja, dat kan ook weer geremd worden doordat ze zo tweetalig zal worden opgevoed zodra ze naar de creche gaat.....who knows!? Ik maak me er niet druk om als het niet volgens het boekje gaat en ga niet vergelijken. Dames, we gaan elkaar gewoon zien over twee weken!!!!! Echt wel zin in hoor, al die beebjes samen! Groepsfoto!!! Leuk leuk leuk!
Ontwikkeling Charlotte ja tja kan er niet egt een pijl op trekken. ze is vooral heel druk met haar handen in haar mond te stoppen en sinds gister probeert ze te kruipen. Als ze op haar buikje ligt, probeert ze steeds haar beentjes op te trekken om te kruipen.
Ik gebruik gewoon slaapzakken, met lange mouwen. Die heb ik nog van Annemijn. Lullig voor hem, maar ja er zit een roze nijntje op, de rest is uni. Deden het prima. Alleen als F-man zijn dekens bllijft af schoppen, ga ik voor een combi-sleeper zoals Babe.
goedemorgen!!! gister buurtfeest gehad en lag om 3.30 in bed. dat zijn weer eens tijden. ik heb gelukkig niet al te veel gedronken, want vond zonde om alle bv vanochtend weg te gooien. blij toe nu ook, want om 11 u voor eerst gekolft en 1 borst bijna 250 ml!! gisteravond ook wel iets minder dan anders, maar moet de andere borst ook nog kolven!! voorraadje weer groter wat ik trouwens relaxt vind. ik vries de voeding niet altijd meer in. na ontdooien is die nl nog maar 24 u goed en verse is 5 dgn goed. en bijna elke dag krijgt ze wel met de fles (ikke werken, sporten, even avondje weg) en als het op is heb ik natuurlijk weer nieuwe gekolft. blijft ze langer weg zoals vannacht dan geef ik wat mee uit de vriezer. kindjes zjn dus lekker aan het logeren. om 3 u ophale, nog even kolven en tukken , gaappp
Marien gaat altijd in een slaapzakje, als het warm is (dus 23/24 graden) alleen in een romper met korte mouwen, als het iets kouder is een pyamatruitje erbij aan.